Forum

PS4 tråden !

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Erroneus » ons 23 jul 2014 23:58

Bab skrev:Jeg har set, at en del spiller Netflix. Er der trofæer i det? ;)

Bab

Kommer sikkert en dag. Der er apps på Xbox One, som giver achivements :o
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bab » tors 24 jul 2014 08:10

Jeg synes bare, at det er en mærkelig måde at skrive det på. Kunne man ikke have lært den, at man ser Netflix og ikke spiller Netflix.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Redman DK » tors 24 jul 2014 17:43

En ting der irriterer mig ved det news feed er hvis der er en af dine venner der "liker" en af dine aktiviteter. For efter hvad jeg har kunnet se er der ingen mulighed for at finde ud af hvilken aktivitet det egentlig er ens ven synes godt om.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS4 tråden !

Indlægaf tue69 » man 28 jul 2014 14:11

http://www.tradera.com/item/344248/2123 ... lgorenhet-

Var det noget med en homoseksuel PlayStation?
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Cena » man 28 jul 2014 14:23

tue69 skrev:http://www.tradera.com/item/344248/212373713/playstation-4-gaystation-edition-100-till-valgorenhet-

Var det noget med en homoseksuel PlayStation?


Det må næsten være noget for Blauwy. Tror ikke han har sådan en model i forvejen. Jeg tror kun han har den originale og Jes Dorph-modellen indtil videre.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Blauwy » man 28 jul 2014 14:42

Cena skrev:
tue69 skrev:http://www.tradera.com/item/344248/212373713/playstation-4-gaystation-edition-100-till-valgorenhet-

Var det noget med en homoseksuel PlayStation?


Det må næsten være noget for Blauwy. Tror ikke han har sådan en model i forvejen. Jeg tror kun han har den originale og Jes Dorph-modellen indtil videre.


Altså til den nette sum af 11200,- kunne det godt være jeg lige skulle snuppe en med.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf bleed_blue » tirs 29 jul 2014 11:03

Hvordan er det lige, jeg skifter den primære konto på PS4'eren?

Jeg kan sikkert ikke se skoven for bare træer, men jeg skal have skiftet primær konto på min PS4, da jeg har købt nogle spil fra en amerikansk konto, og gerne vil spille dem på min normale (danske) konto. Som det er nu, er de låst til den amerikanske, men jeg kan forstå, at det kan ændres ved at gøre den amerikanske til min main / primære konto.
bleed_blue
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Aalborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Slimjay DK » tirs 29 jul 2014 11:07

Så er system update 1.75 online .. 3D support :) woop
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Vreki » tirs 29 jul 2014 11:11

bleed_blue skrev:Hvordan er det lige, jeg skifter den primære konto på PS4'eren?

Jeg kan sikkert ikke se skoven for bare træer, men jeg skal have skiftet primær konto på min PS4, da jeg har købt nogle spil fra en amerikansk konto, og gerne vil spille dem på min normale (danske) konto. Som det er nu, er de låst til den amerikanske, men jeg kan forstå, at det kan ændres ved at gøre den amerikanske til min main / primære konto.


Er det ikke omvendt? Du går ind på din US konto og siger at den PS4 du er logget på skal være din primære konsol.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 tråden !

Indlægaf bleed_blue » tirs 29 jul 2014 11:20

Vreki skrev:
bleed_blue skrev:Hvordan er det lige, jeg skifter den primære konto på PS4'eren?

Jeg kan sikkert ikke se skoven for bare træer, men jeg skal have skiftet primær konto på min PS4, da jeg har købt nogle spil fra en amerikansk konto, og gerne vil spille dem på min normale (danske) konto. Som det er nu, er de låst til den amerikanske, men jeg kan forstå, at det kan ændres ved at gøre den amerikanske til min main / primære konto.


Er det ikke omvendt? Du går ind på din US konto og siger at den PS4 du er logget på skal være din primære konsol.


Jo, du har ret. Tror det lykkedes....
bleed_blue
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Aalborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf morfar » tirs 29 jul 2014 12:28

Hvordan slår jeg beskederne om at mine venner joiner alverdens chatparties fra?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 tråden !

Indlægaf k_kronborg » tirs 29 jul 2014 12:49

morfar skrev:Hvordan slår jeg beskederne om at mine venner joiner alverdens chatparties fra?


Jeg var også ved at blive vanvittig af dem til sidst. Jeg slog dem fra inde i Settings og under Notifications mener jeg at den hedder. Der kan man vælge hvilke man vil have og hvilke man ønsker ikke at se mere.

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Cena » tirs 29 jul 2014 13:18

k_kronborg skrev:
morfar skrev:Hvordan slår jeg beskederne om at mine venner joiner alverdens chatparties fra?


Jeg var også ved at blive vanvittig af dem til sidst. Jeg slog dem fra inde i Settings og under Notifications mener jeg at den hedder. Der kan man vælge hvilke man vil have og hvilke man ønsker ikke at se mere.

–– K


Så fik jeg også lige slået det fra nu jeg alligevel slå din post. Det har også irriterer mig længe. Der er nogen der bare hopper rundt i parties hele tiden!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 tråden !

Indlægaf tue69 » tirs 29 jul 2014 13:19

Cena skrev:
k_kronborg skrev:
morfar skrev:Hvordan slår jeg beskederne om at mine venner joiner alverdens chatparties fra?


Jeg var også ved at blive vanvittig af dem til sidst. Jeg slog dem fra inde i Settings og under Notifications mener jeg at den hedder. Der kan man vælge hvilke man vil have og hvilke man ønsker ikke at se mere.

–– K


Så fik jeg også lige slået det fra nu jeg alligevel slå din post. Det har også irriterer mig længe. Der er nogen der bare hopper rundt i parties hele tiden!


Jeg har primært gjort det for at irritere dig.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Cena » tirs 29 jul 2014 13:32

tue69 skrev:
Jeg har primært gjort det for at irritere dig.


Jeg syntes du bruger forholdsvis meget tid på at være et røvhul i øjeblikket makker!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron