Forum

PS4 tråden !

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 tråden !

Indlægaf ShutterDK » søn 19 okt 2014 01:04

Det er bare piv irriterende, ihvertfald!
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4 tråden !

Indlægaf runni1399 » søn 19 okt 2014 02:09

Jeg har samme problem, det er så irriterende..
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Major Oblivious » søn 19 okt 2014 17:10

Er lige faldet over det her tilbud på Amazon.com

http://www.amazon.com/1-Year-PS-Plus-Gi ... CZD34F4QFW

Hvis jeg nu køber et års PS+ på min amerikanske konto vil min EU konto så kunne gå online ? Ved godt, at der er forskel på PS+ tilbuddene i US og EU, og skifter jeg til US, så mister jeg mine EU-plus spil.. Men spiller meget meget sjældent online mere, så vil gerne have mest value for pengene
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: PS4 tråden !

Indlægaf frimann80 » søn 19 okt 2014 17:58

Major Oblivious skrev:Er lige faldet over det her tilbud på Amazon.com

http://www.amazon.com/1-Year-PS-Plus-Gi ... CZD34F4QFW

Hvis jeg nu køber et års PS+ på min amerikanske konto vil min EU konto så kunne gå online ? Ved godt, at der er forskel på PS+ tilbuddene i US og EU, og skifter jeg til US, så mister jeg mine EU-plus spil.. Men spiller meget meget sjældent online mere, så vil gerne have mest value for pengene


Det kan du godt, din us konto skal bare være primær
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Major Oblivious » søn 19 okt 2014 18:05

Og vi er enige om, at man kun kan have én primær konto ikk ? Det er nemlig min US-konto jeg sidst indstillede som primær
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Rytteren » søn 19 okt 2014 19:06

Major Oblivious skrev:Og vi er enige om, at man kun kan have én primær konto ikk ? Det er nemlig min US-konto jeg sidst indstillede som primær


jep. det du så vil kunne er:

1: spille online på alle dine brugere, også din nuværende EUbruger.
2: spille alle dine købte spil eu/us på alle dine brugere. der skal dog internet til på din ikke primær brugere (til de spil den konto ikke har købt).
3: spille ps+spil fra US (som jeg forstår det, vil der ikke længere være forskel på eu/us ps+spil) det kræver igen, internet på din ikke primær brugere.


EDIT: nu skal jeg da enlig passe på. mener godt dine øvrige brugere OGSÅ kan have din konsol som dens primær. herved slipper man for internet validering pr. 15 minut.
det er kun noget jeg har lagt mærke til hos venner, og ikke med mine kontoer på min nuværende ps4.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Major Oblivious » søn 19 okt 2014 19:28

Tak for svarene, og jeg som svor, at jeg ikke var klar til den digitale bølge.. Nu er jeg i den grad hoppet i med begge ben ;)
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Slimjay DK » søn 19 okt 2014 19:37

Jeg har både min EU og min US som primær
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Muggs » søn 19 okt 2014 19:48

Er der billigere steder at købe US prepaid kort end amazon.com?
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Nergh » søn 19 okt 2014 20:05

Muggs skrev:Er der billigere steder at købe US prepaid kort end amazon.com?



Dafuq?

Det er da kun hvis de er på et særligt tilbud et sted. 10$ for 10$ f.eks. synes jeg er en Ok fair pris
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Muggs » søn 19 okt 2014 20:06

Til Xbox kan man spare $3-5 alt efter hvor meget du køber, nogen steder
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Proxzyn » man 20 okt 2014 11:00

Muggs skrev:Til Xbox kan man spare $3-5 alt efter hvor meget du køber, nogen steder

Det må da være butikker da hader penge. Efter MS er skiftet fra point til penge, så er der vidst ikke noget at spare mere. Ihvertfald ikke de steder jeg hurtigt lige tjekkede.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PS4 tråden !

Indlægaf jimmidlx » man 20 okt 2014 21:11

Nogen der ved hvornår, eller hvis, at der kommer DLNA og medie center funktioner lig PS3?
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Erroneus » man 20 okt 2014 21:23

jimmidlx skrev:Nogen der ved hvornår, eller hvis, at der kommer DLNA og medie center funktioner lig PS3?

De har flere gange sagt at DNLA er på vej. Pt. ser det dog ikke ud til at komme i 2.0 opdateringen, hvor kun MP3 afspilning fra USB er nævnt, men den fulde liste over funktioner er ikke frigivet endnu, så måske, men ellers bliver det nok i en 2.1 opdatering f.eks.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Sv: PS4 tråden !

Indlægaf Rena » tirs 21 okt 2014 13:50

Erroneus skrev:
jimmidlx skrev:Nogen der ved hvornår, eller hvis, at der kommer DLNA og medie center funktioner lig PS3?

De har flere gange sagt at DNLA er på vej. Pt. ser det dog ikke ud til at komme i 2.0 opdateringen, hvor kun MP3 afspilning fra USB er nævnt, men den fulde liste over funktioner er ikke frigivet endnu, så måske, men ellers bliver det nok i en 2.1 opdatering f.eks.

Brace your self the Winter is coming.

Kom nok det samme tidspunkt :p
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster