Forum

xbox one eller ps4?

Generelt snak om Playstation og services.

Forudbestiller/køber i PS4 eller Xbox One

Xbox one
17
9%
PS4
138
74%
ingen af dem
8
4%
Begge
24
13%
 
Afgivne stemmer : 187

xbox one eller ps4?

Indlægaf fc0712 » ons 12 jun 2013 15:47

forudbestiller i xbox one eller ps4?


Det jeg er rigtigt spændt på er om udviklerene af multi platform games vil optimere deres spil mest til ps4 eller xbox one.
i denne generation har xbox 360 været klart bedst til multi platform spillene som blandt andet ac og cod

hvad for en vil i have og hvorfor?
Senest rettet af fc0712 ons 12 jun 2013 16:18, rettet i alt 2 gange.
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Laffer » ons 12 jun 2013 15:53

PlayStation 4 selvfølgelig!

Alene det at de lytter til verden øs gamere burde være begrundelse nok for ens valg.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Stricker » ons 12 jun 2013 16:04

Ingen af dem. Jeg venter mindst et par måneder for at se hvordan PS4eren udvikler sig.

Alene det at de lytter til verden øs gamere burde være begrundelse nok for ens valg.


Tror ikke at der var nogen der bad dem om at indføre betaling for at spille online.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Jables » ons 12 jun 2013 16:38

Stricker skrev:Tror ikke at der var nogen der bad dem om at indføre betaling for at spille online.

Er du ikke snart færdig?
Vi ved godt at du er utilfreds. Det har du jo gjort os opmærksomme på 10-15 gange nu.

Hvis du spørger mig, så er det da netop GAMERNE, som er fuldstændigt ligeglade med de 5 bucks, som de skal betale om måneden for at få adgang til online gaming, gratis spil, betaer og alt det andet der nu hører til.

Jeg forstår derimod sagtens, hvis en casual gamer ikke gider betale et beløb om måneden for at spille sit ugentlige slag FIFA.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Stricker » ons 12 jun 2013 16:41

Jables skrev:
Stricker skrev:Tror ikke at der var nogen der bad dem om at indføre betaling for at spille online.

Er du ikke snart færdig?
Vi ved godt at du er utilfreds. Det har du jo gjort os opmærksomme på 10-15 gange nu.

Hvis du spørger mig, så er det da netop GAMERNE, som er fuldstændigt ligeglade med de 5 bucks, som de skal betale om måneden for at få adgang til online gaming, gratis spil, betaer og alt det andet der nu hører til.


Jaja, tillad du bare Sony at indføre flere restriktioner og forsvar deres handlinger! Gooood boy!

Fat dog at ikke alle er interesseret i PS+ indhold, da ikke alle har det. Men nu må PS4 brugere vel bare finde sig i at elske at blive krediteret hver måned for en service som efter alle andre standarder er gratis.

Jeg forstår derimod sagtens, hvis en casual gamer ikke gider betale et beløb om måneden for at spille sit ugentlige slag FIFA.


Hvad med casual gamers der spiller FIFA hver dag? Og dem der spiller andre spil hver dag? Og dem der kun spiller online spil engang i mellem, og ikke er interesseret i PSN's regionsspecifike indhold og priser?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Maias227 » ons 12 jun 2013 16:45

Jeg har ikke helt besluttet mig endnu egentligt, jeg har forudbestilt ps4'eren men jeg kan stadig sagtens beslutte mig for xboxen i stedet for, hvis de kan imponere med funktioner der faktisk virker i Danmark og lavere spilpriser. Er heller ikke begejstret for at skulle betale for online men når både xboxen og ps4'eren nu kræver det er der ikke så meget at gøre ved det.
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Jables » ons 12 jun 2013 16:49

Stricker skrev:Hvad med casual gamers der spiller FIFA hver dag? Og dem der spiller andre spil hver dag? Og dem der kun spiller online spil engang i mellem, og ikke er interesseret i PSN's regionsspecifike indhold og priser?


De brokker sig en smule på offentlige forums i starten, før at de så holder kæft og alligevel køber konsollen.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Stricker » ons 12 jun 2013 16:55

Jables skrev:
Stricker skrev:Hvad med casual gamers der spiller FIFA hver dag? Og dem der spiller andre spil hver dag? Og dem der kun spiller online spil engang i mellem, og ikke er interesseret i PSN's regionsspecifike indhold og priser?


De brokker sig en smule på offentlige forums i starten, før at de så holder kæft og alligevel køber konsollen.


Please lav et ringere produkt, fravælg funktioner og få brugere til at betale for basale funktioner!
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Jables » ons 12 jun 2013 16:57

Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf ham_selv29 » ons 12 jun 2013 17:06

Da jeg har begge konsoller..
Men konsollen der games mest på er ps3, så det er den første der bliver til den næste gen..
så man se om der er penge til Xbox one bagefter :
ham_selv29
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Stricker » ons 12 jun 2013 17:09

Men seriøst, du vinder intet ved at være en fanboy. Det eneste du får ud af det er at føle at dit køb er bedre end andre. At afvise kritik på den måde er sølle og en indikator af, at du er typen der elsker at blive løjet overfor og bedraget, så længe at du bliver tilstrækkeligt rost af et multimilliard firma der påstår at du er dens yndlings kunde.

Tag dig og sæt dig ind i spilindustrien og dens dynamik. Fat dog at selvom Microsoft nu har vist ondskab mere end nogensinde før, så har Sony ligeledes valgt at give dets brugere fingeren og forsøger nu at tvinge dem for at betale for en essentiel funktion.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf PuRpLeDuCk » ons 12 jun 2013 17:10

Stricker skrev:
Jables skrev:
Stricker skrev:Hvad med casual gamers der spiller FIFA hver dag? Og dem der spiller andre spil hver dag? Og dem der kun spiller online spil engang i mellem, og ikke er interesseret i PSN's regionsspecifike indhold og priser?


De brokker sig en smule på offentlige forums i starten, før at de så holder kæft og alligevel køber konsollen.


Please lav et ringere produkt, fravælg funktioner og få brugere til at betale for basale funktioner!



I forhold til PS3'eren er det da på ingen måde et ringere produkt? Hvad er din logik? Fortæl mig hvilke funktioner der er blevet "fravalgt" på denne "2 dage gamle konsol"? At vi skal til at betale er helt klart skidt for os brugere, ingen tvivl, men det er ikke noget nyt i konsolverdenen, så kan ikke forstå du freaker så meget over det.

PS+ er desuden er kanon service, så det tager det værste af den bitre smag.
PuRpLeDuCk
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf TU I Raven » ons 12 jun 2013 17:20

Stricker skrev:Men seriøst, du vinder intet ved at være en fanboy. Det eneste du får ud af det er at føle at dit køb er bedre end andre. At afvise kritik på den måde er sølle og en indikator af, at du er typen der elsker at blive løjet overfor og bedraget, så længe at du bliver tilstrækkeligt rost af et multimilliard firma der påstår at du er dens yndlings kunde.

Tag dig og sæt dig ind i spilindustrien og dens dynamik. Fat dog at selvom Microsoft nu har vist ondskab mere end nogensinde før, så har Sony ligeledes valgt at give dets brugere fingeren og forsøger nu at tvinge dem for at betale for en essentiel funktion.

Hold da op, hvor du tuder. Det sku da ikke til at høre på. Men du kan da bare lade være med at købe nogen af de nye konsoller, når du mener at både Microsoft og Sony giver brugerne fingeren. Jeg kan sagtens forstå at det kommer til at koste lidt for spille online, som jeg ser er helt fair, da det ikke er omkostnings frit at have sådan en online tjeneste.
Senest rettet af TU I Raven ons 12 jun 2013 17:27, rettet i alt 1 gang.
TU I Raven
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Erroneus » ons 12 jun 2013 17:22

Stricker skrev:Please lav et ringere produkt, fravælg funktioner og få brugere til at betale for basale funktioner!

Der er jo ingen som beder om det. Men det er nu sådan det bliver og så må man som forbruger gøre op, om de 5$ per måned er et problem og så svare med sin pengepung. For rigtig mange herinde er det ikke et problem, fordi de i forvejen er PS+ kunder og for dem som ikke er, så vil mange acceptere de 5$. Og dem der ikke kan, jamen så må de jo lade værd, længere er den ikke.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Jables » ons 12 jun 2013 17:29

Du er sgu en lille hidsig én, var Stricker? :)

Jeg fryder mig over at du tror jeg er en fanboy. Jeg har været ejer af 2 styks Xbox 360 og jeg kan bestemt også forholde mig kritisk til Sony.
viewtopic.php?f=19&t=15602

Grunden til at jeg selv har forudbestilt en PS4, er simpelhen at der ikke er noget bedre alternativ på konsolmarkedet.
Længere er den ikke.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster