Forum

Så gik PSN ned igen.

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Schmidty » ons 29 okt 2014 10:27

Schmidty skrev:Mit PSN virker helt fint. Men, men, men:

Tidligere i dag fik jeg trofæet "Stadig venner?" i FIFA 15. Det poppede op på skærmen som normalt, men nu hvor jeg vil synkronisere har jeg det ikke? Hvad fanden er det for noget?


Til info kan jeg sige, at jeg har trofæet nu, da PSN virker igen. Det skyldtes åbenbart den manglende synkronisering med PSN.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf JesperWoo » fre 31 okt 2014 08:12

Så er det nede igen :)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Erroneus » fre 31 okt 2014 08:48

Update: We will be performing maintenance on the PSN tonight, 10/30, from 9pm - 11pm Pacific.

Så det er i det mindste planlagt. Mon ikke det er noget tilrettelse fra v2.0 opdateringen. Og faktisk lagt på et tidspunkt hvor det ikke påvirkede så mange :P

Og de er færdige nu og det er oppe igen.
Senest rettet af Erroneus fre 31 okt 2014 08:50, rettet i alt 1 gang.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Jb » fre 31 okt 2014 08:49

Forhåbentlig fixer de store freeze..
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Raptor660 » fre 31 okt 2014 12:33

Det er utroligt, jeg meldte mig til plus for en lille uge siden og jeg har faktisk ikke kunnet benytte det endnu. Utroligt at folk bliver ved med at benytte det og ikke dumper det
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Jb » fre 31 okt 2014 13:35

Foruden problemerne den sidste uges tid, mindes jeg ikke at have haft nævneværdige problemer i år på ps3.
så at snakke om at "holde op med at benytte det og dumpe det" er måske lige i overkanten i mine øjne.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Rytteren » fre 31 okt 2014 14:15

Jb skrev:Foruden problemerne den sidste uges tid, mindes jeg ikke at have haft nævneværdige problemer i år på ps3.
så at snakke om at "holde op med at benytte det og dumpe det" er måske lige i overkanten i mine øjne.


oplever heller ikke udsving. og det er ikke sonys egne ting der enlig forstyrre. DOG har de hackerfolk haft kronede måneder. det har forstyrret en hel del.

for mig at se, så har sony et problem udadtil. de skal have vent deres "psn er lort", som køre efter overstående hackere og bøvl med driveclub.
ser det faktisk vigtigt at sony går på scenen f.eks ved deres keynote under playstation experince i december, og fortæller om alle de nye serverefarme de har lavet/købt, og dets indvirkning på PSN.

nu er det godtnok kun racerfolket jeg har set true med at købe en xbox, men det kan ændre sig.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Raptor660 » fre 31 okt 2014 14:42

Jb skrev:Foruden problemerne den sidste uges tid, mindes jeg ikke at have haft nævneværdige problemer i år på ps3.
så at snakke om at "holde op med at benytte det og dumpe det" er måske lige i overkanten i mine øjne.

Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvordan det har kørt, men for mig der lige er kommet til. Så virker det ikke særlig gennemført, det kørte lige længe nok til, at jeg kunne lave en profil og betale. Så har det faktisk ikke virket siden hos mig og det må da siges og være en bummer.

Jeg håber selvfølgelig der kommer styr på det, nu er det betalt så vil man jo gerne have noget for sine penge.
Raptor660
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf palawan » fre 31 okt 2014 15:00

Rytteren skrev:nu er det godtnok kun racerfolket jeg har set true med at købe en xbox, men det kan ændre sig.


Jeg ikke bare truede - Jeg købte og har ikke fortrudt et sekund :)
Men optimalt får Sony styr på PSN og indser vigtigheden i klar og rettidig kommunikation herom - Ellers tror jeg, som du, at andre vil følge trop... To the dark side :twisted:
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Askinas » fre 31 okt 2014 15:07

palawan skrev:
Rytteren skrev:nu er det godtnok kun racerfolket jeg har set true med at købe en xbox, men det kan ændre sig.


Jeg ikke bare truede - Jeg købte og har ikke fortrudt et sekund :)
Men optimalt får Sony styr på PSN og indser vigtigheden i klar og rettidig kommunikation herom - Ellers tror jeg, som du, at andre vil følge trop... To the dark side :twisted:


Haha.... " Micosoft til Sony "

I am your father :D
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Egeberg » fre 31 okt 2014 15:28

Jeg kom fra XBOX live til PSN, og jeg må indrømme, at den langsomme, til tider uresposive store, venneliste og beskedfunktion der lagger som bare pokker, er kommet meget bag på mig. Der virkerede MS's backbone bare stærkere.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Major Oblivious » fre 31 okt 2014 20:22

Har du prøvet XB1 ? Ved ikke om de har fået fixet det, men det kunne tage et par minutter før, at vennelisten poppede frem. (Har dem begge) Men efter de senere opdateringer, så oplever jeg nu, at de begge gør det fint.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf darkandel » fre 31 okt 2014 21:03

Major Oblivious skrev:Har du prøvet XB1 ? Ved ikke om de har fået fixet det, men det kunne tage et par minutter før, at vennelisten poppede frem. (Har dem begge) Men efter de senere opdateringer, så oplever jeg nu, at de begge gør det fint.

Har jeg aldrig oplevet med min xbox one
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Erroneus » søn 02 nov 2014 01:11

Jeg har i dag modtaget et spørgeskema om PlayStation Plus / Network og andre online services fra Sony af. Jeg lagde ikke fingre igennem med, at PlayStation Network ikke er stabilt nok pt. og der skal gøres noget ved det. Så tjek jeres mail og fortæl dem som det er, at det simpelthen ikke er godt nok :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Major Oblivious » søn 02 nov 2014 01:59

darkandel skrev:
Major Oblivious skrev:Har du prøvet XB1 ? Ved ikke om de har fået fixet det, men det kunne tage et par minutter før, at vennelisten poppede frem. (Har dem begge) Men efter de senere opdateringer, så oplever jeg nu, at de begge gør det fint.

Har jeg aldrig oplevet med min xbox one


Jeg har været med fra launch på XB1, men de har opdaterer jo hver måned, så tingene bliver heldigvis bedre.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster