Forum

PS4-controller allerede slidt

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Krede1972 » tors 20 mar 2014 11:26

morfar skrev:
Krede1972 skrev:Selvfølgelig.

Men de kan jo heller ikke bruge en defekt brugt controller til noget som helst, hvis de krævede at den skulle sendes tilbage. De kunne så blot smide den ud. Det ville jo være meningsløst spild af penge og tid.

Den eneste grund til at de måtte ønske at få den retur ville være for at være sikre på at det ikke var en opdigtet defekt for at score en ny gratis controller. Så ja, helt klart en super service at de vælger at tro på folk. Amazon ved jo godt at det betaler sig, fremfor at få sure og utilfredse kunder.


???

De kunne vel sende alle deres defekte conrollere tilbage til Sony og få en form for erstatning. Producenten har vel ansvaret for varen i sidste ende? Sådan er det i hvert fald i DK.


Tror også at de får kompensation fra Sony. Jeg forestiller mig at Sony har nogenlunde styr på hvor mange og hvilke partier i produktionenen der har defekte controllers. Tror at de har lavet aftale om at de bare skal erstattes uden fremsendelse af defekte controllers da det sikkert drejer sig om så mange i titusindevis at det ville blive absurd med så mange forsendelser. Blot et rent gæt på hvordan det foregår.

Det skal selvfølgelig også ses i lyset af at det sikkert koster 25-50 kroner at fremstille en controller. Igen rent gæt på produktionsomkostningen.
Senest rettet af Krede1972 tors 20 mar 2014 11:29, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf ShutterDK » tors 20 mar 2014 11:28

Erroneus skrev:Byt den og med det samme. Jo før, jo bedre.


Hmm. Jeg tror faktisk jeg kører derud med det samme så. :) Så er der ny controller til nyt InFamous spil, haha :P
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf IownU » tors 20 mar 2014 13:36

Fik det byttet. Fik dog ikke et nyt uåbnet med et han fandt inde bag ved.

Nu har jeg aldrig koblet en anden controller til PS4 før, men jeg kan slet ikke få det til at virke.
Controlleren lyser fint rød/blå, og playstationen reagere også ved tryk på homeknappen. Men jeg kan ikke bladre til siden, og når jeg trykker på X i Fifa intro fx, så går den til startskærmen.

Skal man gøre noget specielt ved ny controller, eller har han givet mig en anden controller der også er deffekt.
IownU
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Revorge » tors 20 mar 2014 14:36

Ved ny / anden controller skal man normalt bare lige tilslutte ladekablet indtil controlleren skifter fra den hvide og til anden farve (alt efter om der andre tændte controllers tilsluttet). Så plejer og skal det meget gerne virke uden problemer...
Revorge
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Odense


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf IownU » tors 20 mar 2014 14:53

Fik det byttet til et helt nyt. Var ikke svært at overbevise ham. På vej derud tændte det af sig selv, og vibrerede hele tiden,
IownU
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Erroneus » tors 20 mar 2014 15:39

Haha fedt, håber de smider et defekt klistermærke på det nu så :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf ShutterDK » tors 20 mar 2014 16:28

IownU skrev:Fik det byttet til et helt nyt. Var ikke svært at overbevise ham. På vej derud tændte det af sig selv, og vibrerede hele tiden,


Sån ska det være !:D var så heldig han lige havde én tilbage så nu er man klar. Mærker/ser du nogen forskel på konsistensen/overfladen på gummi?
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf IownU » tors 20 mar 2014 16:51

Nope, kan ikke rigtig mærke nogen forskel :)
IownU
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Krede1972 » tors 20 mar 2014 17:17

Efter de fiskede den kinesiske medarbejder op af tanken med flydende rågummi, gik der panik i dem.

- Hvad gør vi? Hvad gør vi? Fuk hvad gør vi?
- Damage control... Vi må lave en eller anden form for damage control. How? What? How? Any ideas?
- Vi bytter alle controllers uden at blinke med øjnene eller foretrække en mine.
- Yes yes. Good idea! That's what we'll do! Good way to execute damage control!

Og resten kender vi...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf ShutterDK » tors 20 mar 2014 17:51

Ja okay kan heller ikke ligge mærke til nogen forskel. Må håbe de holder bedre
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Lassefar76 » lør 19 apr 2014 22:28

Hey guys.

Var inde med min controller idag. Min venstre thumbstick skællede lidt af det gummi der er på den. Men gutten inde i gamestop (Aalborg) sagde at den ikke kunne byttes til en anden, da det kun er indenfor de første 30 dage. Syntes det er temmelig røvet. Han kunne sende den til reparation, men det kunne tage 3/4 uger inden jeg så den igen. Og da jeg kun har en tog jeg den med hjem igen.

Så kommer mit spørgsmål..... Hvilke gummi dutter har i evt købt og sat på jeres controller ?? Gerne post et link.
----- We're gonna need a bigger boat. -----
Lassefar76
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf selliah1 » lør 19 apr 2014 22:52

Lassefar76 skrev:Hey guys.

Var inde med min controller idag. Min venstre thumbstick skællede lidt af det gummi der er på den. Men gutten inde i gamestop (Aalborg) sagde at den ikke kunne byttes til en anden, da det kun er indenfor de første 30 dage. Syntes det er temmelig røvet. Han kunne sende den til reparation, men det kunne tage 3/4 uger inden jeg så den igen. Og da jeg kun har en tog jeg den med hjem igen.

Så kommer mit spørgsmål..... Hvilke gummi dutter har i evt købt og sat på jeres controller ?? Gerne post et link.


Lyder som dårlig service. Jeg fik mine 2 controllere byttet helt uden problemer i Elgiganten Odense i mandags, og de gamle var begge købt før jul.
selliah1
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Frørup


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Proxzyn » lør 19 apr 2014 23:07

Ehh har vi ikke 2 års reklamation i danmark? Og her har producenten endda selv meldt ud at den er god nok.
At han tilbyder reparation er jo til grin, for det tror jeg ikke Nordisk Film kan, og så er det vidst billigere bare at give en ny.

Jeg ville nok lige tage tilbage og banke i bordet, og lige forklare dem hvordan købeloven hænger sammen.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Lassefar76 » lør 19 apr 2014 23:24

Helt vild dårlig service. Måske skal jeg prøve at skrive til sony danmark. Det kunne der ikke ske noget ved.
----- We're gonna need a bigger boat. -----
Lassefar76
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Madskimo » søn 20 apr 2014 02:10

Lassefar76 skrev:Hey guys.

Var inde med min controller idag. Min venstre thumbstick skællede lidt af det gummi der er på den. Men gutten inde i gamestop (Aalborg) sagde at den ikke kunne byttes til en anden, da det kun er indenfor de første 30 dage. Syntes det er temmelig røvet. Han kunne sende den til reparation, men det kunne tage 3/4 uger inden jeg så den igen. Og da jeg kun har en tog jeg den med hjem igen.

Så kommer mit spørgsmål..... Hvilke gummi dutter har i evt købt og sat på jeres controller ?? Gerne post et link.


Hvilken en af dem var du inde i?

Jeg har afleveret en controller med samme problem i Friis - De har så også kun brugt 5 uger på at få skaffet en ny.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster