Forum

Nogen der kan forklarer mig det her Share system?

Generelt snak om Playstation og services.

Nogen der kan forklarer mig det her Share system?

Indlægaf Sethos » søn 20 apr 2014 14:21

Okay, nu er det ved at gå mig på nerverne.

Flere gange har jeg nu prøvet at bruge share funktionen og enten er jeg helt skudt afsted ellers virker det som vinden blæser. Jeg sidder i et rart spil CoD: Ghosts og har et fænomenalt øjeblik som jeg bare må have på film. Vi kommer ud i lobbyen, jeg går tilbage og trykker Share knappen.

Ser der ligger 2 klip fra i dag. Ingen af dem har en skid med det spil jeg netop har spillet at gøre, det er bare tilfældige længder - 9 minutter og 12 minutter af noget helt tilfældigt gameplay hvor jeg ikke engang har rørt Share knappen.

Men når jeg endelig trykker, gemmer den ikke en fis - Det er sket et hav af gange nu!

Jeg bruger Standard setup hvor man bare skal lave et enkelt tryk for menu / gemme sidste 15 minutter.

Er det bare super upålideligt eller er der et hemmeligt trick jeg endnu ikke kender?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Nogen der kan forklarer mig det her Share system?

Indlægaf first blood dk » søn 20 apr 2014 14:38

Kan det være en fejl i selve spillet? I Battlefield optager den altid de ting jeg lige har lavet.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Nogen der kan forklarer mig det her Share system?

Indlægaf Cena » søn 20 apr 2014 14:42

Den skulle vist optage så den altid har de sidste 15 min. Det gjorde den i hvert fald i starten. Har ikke brugt det længe.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Nogen der kan forklarer mig det her Share system?

Indlægaf Erroneus » søn 20 apr 2014 17:44

Meningen er at den skal optage de sidste 15 minutter ja, men nogle spil får den åbenbart til at flippe ud. Jeg har kun selv oplevet det en gang, men irriterende er det. Forhåbenligt er det noget af det, som er rettet i v1.70 firmwaren.

Hvis man dobbeltklikker på den, så starter man en optagelse i baggrunden, men det kræver naturligvis at man ved hvornår man vil optage noget.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Nogen der kan forklarer mig det her Share system?

Indlægaf Blauwy » søn 20 apr 2014 17:52

Den virker bestemt heller ikke hos mig. Har spillet Ghosts siden kl 12 og den har optaget én kamp ala 11 minutter kl 15. uden jeg satte den til at optage, vel at mærke.
Det må bare være sådan at man sætter den til at optage før hver kamp. Så havde jeg ikke mistet min 70-9 kamp. Det er jeg stadig øv over. Lorte share. :lol:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron