Forum

Headset til ps4

Generelt snak om Playstation og services.

Headset til ps4

Indlægaf ezx » man 21 jul 2014 19:59

Hej alle sammen

Jeg er på jagt efter et nice headset til min ps4
med mic til party snak!!!!

Hvad bruger i?? og er der noget man skal holde sig fra??

Har selv kigget på et steelseries 5hv3 headset http://steelseries.com/products/audio/steelseries-5hv3
Men har ikke kunne finde ud af om det virker til ps4.
Xboxlife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Viborg


Re: Headset til ps4

Indlægaf Erroneus » man 21 jul 2014 20:57

Jeg bruger Sony's egen trådløse og det virker rigtig fint, men der findes sikkert bedre alternativer derude, hvis man vil betale for det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Headset til ps4

Indlægaf DefenzZ » man 21 jul 2014 21:54

Jeg har lige købt Turtle Beach Ear Force PX4,som jeg er rigtig glad for.Fantastisk lyd og siddekomfort.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Headset til ps4

Indlægaf andeo1707 » man 21 jul 2014 23:16

Jeg bruger Skullcandy PLYR 1 og er meget tilfreds... Skifter dog snart til Astro A30 System når jeg flytter konsollen ind til computeren...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Re: Headset til ps4

Indlægaf lasse-st » tirs 22 jul 2014 13:18

Jeg har købt Sony's PS4 Wireless Headset 2.0 (aka. Wireless Gold i US). Jeg har ikke haft et gaming headset før så har ikke noget at sammenligne med, men er virkelig tilfreds! Sidder super godt - er stort nok til mit hoved og til at dække mine ører, er let, integreret mikrofon og 100% kompatibel med PS3 og PS4 (bl.a. vises batteri-niveau, mute-status og så er der Headset Companion App til at uploade spil-specifikke lydprofiler til headsettet).

Man kan sikkert få meget bedre headset, men til prisen (og mit brug) er jeg overordentlig tilfreds! Fås til 692,- hos Coolshop.dk (dog med Premium som kan afmeldes igen).

Se evt. review af forskellige gaming headsets her: https://www.youtube.com/watch?v=orLroUhkoL0
Billede
lasse-st
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: København



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron