Forum

Min nye PS4 "bipper" i slukket tilstand

Generelt snak om Playstation og services.

Min nye PS4 "bipper" i slukket tilstand

Indlægaf trustno1 » tirs 30 sep 2014 17:01

Hej

Jeg har erhvervet mig en PS4, og umiddelbart virker den upåklageligt.
Jeg har dog opdaget, at den i slukket tilstand og med strømmen sat til laver en konstant, svag lyd, der kan beskrives som en mellemting mellem bippen og hylen.
Denne lyd lader til at komme fra bagenden af konsollen, og hvis jeg tager strømstikket ud af kontakten, forsvinder lyden. Jeg lægger kun rigtig mærke til lyden, hvis jeg sætter hovedet tæt på konsollen.
Jeg har forsøgt at google mig frem til et svar, og det lader til, at flere oplever det samme (http://bit.ly/1rCqCpv og http://bit.ly/1xxb7mr), mens andres konsoller er helt stille i slukket tilstand.

Jeg vil derfor høre herinde, om nogen oplever det samme og måske ved, hvad der kan gøres/ikke gøres, inden jeg evt. kan hive fat i Sony.

Som sagt kører PS4'en glimrende, og lyden kan fjernes ved "bare" at tage strømmen helt, men jeg synes bare, det er en mærkelig lyd.

På forhånd tak.
trustno1
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Min nye PS4 "bipper" i slukket tilstand

Indlægaf Erroneus » tirs 30 sep 2014 17:13

Det lyder som en dårlig strømforsyning eller dårlige kondensatorer i maskinen. Du bliver desværre nok nød til at have Sony på banen, da du desværre sandsynligvis har fået en "mandags model".
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Min nye PS4 "bipper" i slukket tilstand

Indlægaf Krede1972 » tirs 30 sep 2014 22:10

Min laver også en svag knitrende-summende lyd, som forsvinder når strømstikket tages ud.

Jeg vil ikke betegne det som hverken hylende eller bippende.

Jeg lever med det. Orker simpelthen ikke at skulle til at lave alt muligt reparations og bytte-halløj.

Jeg hører det kun når jeg skal sove og der er helt stille. Så jeg hiver stikket ud når jeg ikke bruger den.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Min nye PS4 "bipper" i slukket tilstand

Indlægaf kraftonia » ons 01 okt 2014 11:43

Krede1972 skrev:Jeg hører det kun når jeg skal sove og der er helt stille. Så jeg hiver stikket ud når jeg ikke bruger den.


Hvor sødt, sover du med din konsol? Det er sgu kærlighed mester.
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron