Forum

Costum controllere

Generelt snak om Playstation og services.

Costum controllere

Indlægaf LilleFe » tirs 21 okt 2014 12:08

Hej, andre der hygger sig med det? Jeg har lavet et par stykker selv, hvor jeg har samme opsætning som på scuf, altså med jump og crouch bag på controlleren. Og så har jeg brugt KontrolFreeks på thumbsticks, det virker super godt. Min nuværende controller er med knapper ved langefingeren til jump/crouch, samt med thumbsticks jeg har 3D-printet. De er længere end originale, den højre lidt længere end venstre.

Det forbedrer ens aim ret væsentligt, det er fedt!

Kan man uploade billeder her, eller skal det hostes eksternt?

Er så lige kommet til at bestille en Scuf controller. Er spændt på hvor god sådan en er i forhold.. Jeg har spillet ret meget Ghosts, men har helt droppet det til fordel for Destiny. Køber heller ikke AW foreløbig. Spiller i øvrigt på PS4
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Costum controllere

Indlægaf Jb » tirs 21 okt 2014 12:14

Upload af billeder kan ske her:
http://share.pslife.dk/
:)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Costum controllere

Indlægaf LilleFe » tirs 21 okt 2014 12:18

Mange tak skal du have!
Billede
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Costum controllere

Indlægaf Jb » tirs 21 okt 2014 13:39

Velbekomme! :)

Jeg har aldrig brugt custom controllere, dog spiller jeg generelt ikke spil som ville have den store gavn af dem. men kan sagtens se pointen i dem. og dit alternativ til SCUF er ikke kønne :P men prisen på SCUF ville da skræmme mig væk hvis jeg ville have en custom controller.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Costum controllere

Indlægaf Proxzyn » tirs 21 okt 2014 14:22

Damn... Man mister jo adskillige sekunder når man skal flytte sin tommelfinger helt deroppe fra ned til knapperne :lol:
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Costum controllere

Indlægaf Blauwy » tirs 21 okt 2014 15:36

Proxzyn skrev:Damn... Man mister jo adskillige sekunder når man skal flytte sin tommelfinger helt deroppe fra ned til knapperne :lol:


Det har ikke så meget at gøre med at "miste tid", men for at gøre det nemmere og kunne gøre flere ting på en gang.

Du kan ikke sigte og hoppe på samme tid med en normal controller. Medmindre du har 3 hænder.

Men det er så kun i FPS spil det er brugbart med en Scuf, i alle andre spil er det ikke nødvendigt.
Men det er rart at have, når man først har vænnet sig til at man ikke behøver flytte fingeren for at trykke på A/B / X/O, men blot kan gøre det på undersiden af controlleren.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Costum controllere

Indlægaf LilleFe » ons 22 okt 2014 09:06

Lige præcis, det med at sigte og hoppe på en gang. Det er vigtigt i CoD, der i mange år har været mit suverænt foretrukne spil. Og nu jeg spiller på playstation, kan jeg lige så godt hjælpe mig selv lidt.

I crucible er det jo fedt at kunne dobbelt og trippelhoppe mens man sigter og skyder på en modstander. Det føles også lynhurtigt naturligt at bruge knapperne på bagsiden.
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Costum controllere

Indlægaf LilleFe » tirs 28 okt 2014 09:46

Fandt lige en video af min første moddede controller. Det virker ret fornuftigt.
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron