Forum

PLaystation 4?

Generelt snak om Playstation og services.

PLaystation 4?

Indlægaf kristensen43 » fre 24 okt 2014 10:30

Hej håber i kan hjælpe mig... jeg er meget i tvivl om jeg skal købe den nye ps4. har ps3Eren og den er jeg meget glad for og har altid være ps mand. men er den fed den nye ps4? og er den pengene værd?
håber i kan hjælper mig:)
kristensen43
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: PLaystation 4?

Indlægaf Slimjay DK » fre 24 okt 2014 10:54

Ja, den er fed og er alle pengene værd .... Go get it, NOW :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PLaystation 4?

Indlægaf LilleFe » fre 24 okt 2014 10:58

Jeg har kun PS4, og er meget begejstret. Har kun haft 1 og 2 før, sprang 3'eren over.

Specielt destiny er fedt, synes jeg. Og kontrolleren er væsentlig bedre end på tidligere generationer.
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: PLaystation 4?

Indlægaf kristensen43 » fre 24 okt 2014 11:29

hvilket spil skal jeg vælge til den elsker fps spil (first person shooter) :-)
kristensen43
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: PLaystation 4?

Indlægaf Krede1972 » fre 24 okt 2014 11:53

Om den er pengene værd afhænger jo af om der er udgivet nogle spil til maskinen som man gider og har lyst til at spille.
Hvis ikke man kan finde nogle spil i det stadigt begrænsede spilkatalog til PS4 så er den jo intet værd.

FPS? Der er vist Destiny, BF4 og gratisspillet Warframe som er ganske hæderligt grænsende til godt.

Lige p.t vil de fleste nok sige at Destiny er tha shiiet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PLaystation 4?

Indlægaf Jb » fre 24 okt 2014 11:56

Multiplayer: Battlefield 4, Call of duty Ghost, Destiny, Killzone: Shadow fall
Singleplayer: Wolfenstein
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: PLaystation 4?

Indlægaf kristensen43 » fre 24 okt 2014 11:58

ja men jer der har den.. i mener vel os den er pengene værd:-)??
kristensen43
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: PLaystation 4?

Indlægaf LilleFe » fre 24 okt 2014 12:28

kristensen43 skrev:ja men jer der har den.. i mener vel os den er pengene værd:-)??


Jeg købte min i marts til 4100, og den har være hver en krone værd. Og den er jo noget billigere nu, så det er jo næsten foræring :D

Jeg er virkelig begejstret!! Den er så fed at spille på, og du kan sætte headset fra mobilen direkte i controlleren, så kan du snakke med folk. Min lillebror bruger sit headset, det fungerer. Jeg bruger så et dyrt surroundheadset, men det er en anden snak. Det med headset er langt mere besværligt på Xbox.

Han sparer i øvrigt penge på at spille Playstation.. Det afholder ham fra en del byture :mrgreen:

Et rigtigt godt tip er at købe kontrolfreek til at sætte på thumbsticks. Det gør det meget nemmere at sigte præcist.
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: PLaystation 4?

Indlægaf kristensen43 » fre 24 okt 2014 12:33

Lyder godt :-) ... hvad har i af spil som kan anbefales?
kristensen43
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: PLaystation 4?

Indlægaf TheisDanishPride » fre 24 okt 2014 12:38

LilleFe skrev:
kristensen43 skrev:ja men jer der har den.. i mener vel os den er pengene værd:-)??


Jeg købte min i marts til 4100, og den har være hver en krone værd. Og den er jo noget billigere nu, så det er jo næsten foræring :D

Jeg er virkelig begejstret!! Den er så fed at spille på, og du kan sætte headset fra mobilen direkte i controlleren, så kan du snakke med folk. Min lillebror bruger sit headset, det fungerer. Jeg bruger så et dyrt surroundheadset, men det er en anden snak. Det med headset er langt mere besværligt på Xbox.

Han sparer i øvrigt penge på at spille Playstation.. Det afholder ham fra en del byture :mrgreen:

Et rigtigt godt tip er at købe kontrolfreek til at sætte på thumbsticks. Det gør det meget nemmere at sigte præcist.


Så håber jeg godt nok, at du fik noget ekstra med. Jeg gav 3499 i gamestop 29.11.13 ;)
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: PLaystation 4?

Indlægaf LilleFe » fre 24 okt 2014 12:58

TheisDanishPride skrev:Så håber jeg godt nok, at du fik noget ekstra med. Jeg gav 3499 i gamestop 29.11.13 ;)


Jeg fik totalt meget awesomeness med, det er priceless :lol:

Det var prisen, hvis jeg ikke gad vente. Jeg tjente lige en del uventede penge, det måtte gå til en PS4 samt tilbehør. Sådan er det, når man er utålmodig. Men det var pengene værd, jeg har ikke fortrudt et sekund!
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: PLaystation 4?

Indlægaf Da Senzai » fre 24 okt 2014 19:42

kristensen43 skrev:ja men jer der har den.. i mener vel os den er pengene værd:-)??


Jeg købte min for ca. 3 måneder siden, og spørger du mig, så er der ingen grund til at købe maskinen. Især, da du i forvejen har en PS3.

PS4 har endnu ikke nogen spil, der retfærdigører et køb. Samtlige spil, jeg har købt til 4´eren er remakes af spil, man også kan få til de gamle konsoller. F. eks Awesomenauts, Sleeping Dogs, Final Fantasy XIV og Divekick.

Så medmindre, at du er helt vild glad for et enkelt spil (det kan f. eks være FIFA) - hvilket det ikke lyder som om, for så havde du truffet beslutningen - og bare død og pine skal spille det på den nyeste konsol, så giver det ikke meget mening at tage springet til PS4.

Ihvertfald ikke før der begynder at komme nogle bedre "current gen" eksklusive titler.

Edit: Om den er pengene værd? Ja, det er den. Jeg vidste udemærket godt da jeg købt den, at den kun havde et spil, jeg var interesseret i. Nemlig "Remaket" af Awesomenauts. Så mine forventninger var tilpas justeret, da jeg vidste, hvad jeg gik ind til :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PLaystation 4?

Indlægaf Erroneus » fre 24 okt 2014 20:40

Man kan få en PS4 i dag til 2895 kr. og det er den bestemt værd, også pt. Det er rigtigt, at det ikke vælter 100-vis af game of the year titler, men sådan er det altid i det første år af en konsols livetid. Hvis man kigger tilbage, så har PS4 meget mere end både hvad PS3 og PS2 havde deres første år.

Og de spil der er, der er mange gode imellem, f.eks. Assassin's Creed IV, Destiny, Minecraft, Warframe, Fifa 15, Battlefield 4, Fez,
Middle-earth: Shadow of Mordor, Alien Isolation, NBA 2K15, Killzone Shadow Fall, Resogun, Child of Light, Velocity 2X , Transistor, Rayman Legends, inFamous: Second Son, Trial Fusion, Wolfenstein: The New Order, Driveclub (når det virker ordenligt), Plants vs Zombies: Garden Warfare, Watch Dogs og mange flere jeg glemmer. Plus spil som Call of Duty: Advanced Warfare, Assassin's Creed Unity, Littlebigplanet 3, Dragon Age: Inquisition, Far Cry 4, The Crew, Costume Quest 2 og mange flere er ude inden jul.

Og hvis man f.eks. ikke har spillet GTA V, The Last of Us, Metro Last Light/2033, Diablo 3, Tomb Raider og Sleeping Dogs, så er der nogle fine remakes ude, som man bestemt ikke skal gå forbi.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron