Forum

Ps4 reparation

Generelt snak om Playstation og services.

Ps4 reparation

Indlægaf sokken » fre 24 okt 2014 23:51

Hej
Min Playstation er sendt til reparation for 23 dage siden og jeg har stadig ikke fået den. Ved i hvor lang tid det normalt tager. Den er indleveret i Elgiganten
sokken
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Ps4 reparation

Indlægaf Krede1972 » lør 25 okt 2014 01:36

Prøv at spørge i Elgiganten...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Ps4 reparation

Indlægaf Andreas Ladegaard » lør 25 okt 2014 03:44

Det kan godt tage et godt stykke tid. Jeg har selv haft min PS3 til reparation hos Elgiganten et par gange, og der tog det op til en måned eller lidt mere.
Andreas Ladegaard
Skribent
 
Indlæg: 218
By: Aarhus


Re: Ps4 reparation

Indlægaf sokken » lør 25 okt 2014 08:10

Det er godt nok lang tid. Jeg har haft en blu-ray recorder til reparation og den skulle sendes til Tyskland og den blev sendt samme dag og den har jeg fået.
sokken
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Ps4 reparation

Indlægaf magiske » lør 25 okt 2014 12:39

Det kan du godt begynde at bitche over det. Det hedder normalt inde for "Rimelig tid". Og hvad det er er sku et godt spørgsmål. Men over 3 uger vil jeg bestemt mene for en PS4 er over rimelig tid. Især hvis de ikke har oplyst om reparations tid eller givet dig yderlig information.
Det må sige at have givet dig en "væsentlig ulempe".

Sig til dem at hvis du ikke har den retur inden næste fredag. Vil du gøre kræv på at få en ny tilsvarende vare eller hæve dit køb.
Send også et brev til dem med modtager signatur hvor du kræver det samme.

/Mads
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Ps4 reparation

Indlægaf sokken » lør 25 okt 2014 16:53

De sagde ca 3 uger men normalt vil det tage 2 uger. Men min bror har lige afleveret en tlf i elgiganten og der sagde de det samme så det kan være det bare er en standard svar de har.
Tak for svarene
sokken
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Ps4 reparation

Indlægaf Kestol » søn 26 okt 2014 16:42

Det er nok Nordisk Film og ikke forhandleren der er galt med.
Da det er dem der håndterer alle reperationer af PS4. Det sjove er at det tager så langt tid fordi Nordisk Film reparerer ikke men ombytter enhederne til en ny/Refurbished... Så ville gætte på ombytenhederne er i restordre.

Jeg vil give magiske ret at over 3 uger vil jeg også mene er for lang tid, især bare for en ombytning.
Tag ind og snak med dem, eventuel kunne de jo give dig en ny enhed og beholde kassen og så bare ligge den ombyttet enhed fra nordisk film i den kasse de har taget den de gav dig. Det burde de være åbne overfor. :mrgreen:
Kestol
Niveau 0
 
Indlæg: 15



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 14 gæster

cron