Forum

PS+ for November

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS+ for November

Indlægaf Kimosabe » tors 30 okt 2014 21:23

Da Senzai skrev:
morfar skrev: En god ost tager den tid en ost skal....


Det kommer jo an på, hvem man er, og hvad man vil have ud af sine spil. Om man er en tosse, der kun spiller letbenet underholdning som FIFA/CallofDuty/GTA/osv, eller om man gerne vil have mere næring end det.


Wow... Havde dig ellers skudt til at være en forholdsvis fornuftig fyr..
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS+ for November

Indlægaf morfar » tors 30 okt 2014 21:29

Kimosabe skrev:
Da Senzai skrev:
morfar skrev: En god ost tager den tid en ost skal....


Det kommer jo an på, hvem man er, og hvad man vil have ud af sine spil. Om man er en tosse, der kun spiller letbenet underholdning som FIFA/CallofDuty/GTA/osv, eller om man gerne vil have mere næring end det.


Wow... Havde dig ellers skudt til at være en forholdsvis fornuftig fyr..


Havde jeg egentligt også. Havde endda lidt ondt af ham, da han græd over at folk så ned på hans kampsportsspil.

Længe siden jeg har læst noget så dobbeltmoralsk som dette!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS+ for November

Indlægaf Da Senzai » tors 30 okt 2014 22:16

Xainz skrev:Helt fantastisk at kalde en så stor del for tosser. Mon ikke det er dig der er tossen her ?


Umuligt! - Jeg er notorisk kendt for at være 100% rationelt tænkende at all times - men altså!

Jeg udtrykker min begejstring for, hvor crazy-god value, jeg synes PSN-plus er. Og se lige engang. Kort tid efter kommer der et indlæg flyvende, der insinuerer at spille spil, der har været en del af PSN-plus programmet svarer lidt til at sidde og spise regnorme - come on. Jeg kan ikke engang skrive et normalt positivt-ladet indlæg uden, at der sidder folk klar til at pille mig ned.

Hvad fanden skal jeg gøre? Jeg kunne selvfølgelig lade være med at svare tilbage, når jeg bliver angrebet.

D_Hofgaard skrev:Min pointe er; at hvis man ikke køber spil pga PS+ spillene, så går man i den grad glip af nogle spiloplevelse der er så mange niveauer højere. Bevares, jeg har da selv brugt en del timer på Resogun og Don't Starve (som er mine 2 favorit PS+ titler indtil nu), men når det så er sagt, så har jeg svært ved at se at udelukkende brug af PS+ spil kan retfærdiggøre at man har købt en konsol til 3-3.500 kr. Hvertfald med de titler vi har fået indtil nu.


Det er korrekt, at der findes retail titler, der er bedre end dem, der er på PSN-plus. Der er bare ikke nogen af dem, der siger mig så meget - det gør flere af PSN-plus titlerne tilgengæld - og netop derfor, så dækker PSN-plus programmet mine behov. Akkurat som jeg skrev;

"Elsker, at sålænge, jeg har PS+ behøver jeg ikke købe nogen spil"

TheisDanishPride skrev:Du er altså seriøst et fjols. Hvornår blev du dommer over folks subjektive mening om spil?


Det gør jeg i samme øjeblik folk begynder at genere mine spil. Jeg har ikke noget imod, at folk spiller spil - der ikke siger mig noget - sålænge, at de ikke begynder svine mine spil til.

Folk kan spille, hvad de vil, og det gør de. Det kommer an på, hvad man vil have ud af sit spil. Jeg har en kammerat, der har købt en PS4 kun for at spille FIFA. Han fik en high-five, for fuck, det er fedt. Han vil gerne spille FIFA 15 på en PS4 og det ved han. Ligesom jeg stort set kun sidder og spiller Awesomenauts på min. Det er det samme.

Jeg ser også Power Rangers. Velvidende om, at langt de fleste afsnit er den værste gang crap - men jeg er godt underholdt, og derfor ser jeg det. Jeg ser selv Power Rangers, så hvis folk fortæller mig, at de ser ting som Digimon eller lignende så generer jeg da ikke dem. Ja, Power Rangers er crap, men det er nemt og jeg er underholdt. Som ivrig Power Rangers seer, så ved jeg da godt, at jeg ikke skal starte en samtale med at genere, hvad andre mennesker ser af TV.

Folk skal spille alt det FIFA/CoD/GTA de vil. De skal bare ikke begynde at underkende det jeg spiller.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf Sethos » tors 30 okt 2014 22:38

Da Senzai skrev:Det gør jeg i samme øjeblik folk begynder at genere mine spil. Jeg har ikke noget imod, at folk spiller spil - der ikke siger mig noget - sålænge, at de ikke begynder svine mine spil til.


Det er da helt tydeligt du har alt imod de spil, hvor vidt folk 'genere' dine spil eller ej. Så du kan godt pakke den undskyldnings-sang sammen.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: PS+ for November

Indlægaf Da Senzai » tors 30 okt 2014 22:55

Jeg er ikke sikker på, at du helt fanger den nuance, jeg prøver at få igennem på skrift.

Det jeg skriver er;
1. Senzai siger; PS+ er det fedeste! Jeg behøver ikke købe spil, fordi, at jeg får dem, jeg gerne vil have, foræret.
2. D_Hofgaard starter med at sammenligne PS+ spil med regnorme
3. Senzai bliver tøsefornærmet og siger: "arhhhh, det er nu fedt med anderledes spil istedet for det samme shit hele tiden. Folk er tosser, hvis de er så snævre-synede, at de nægter at der er andet end FIFA/CoD/GTA."
4. Alle andre end D_Hofgaard blev tilsyneladende ramt af den håndgranat jeg kastede efter D_Hofgaard.
5. De fleste på PSlife skriver så: Senzai er idiot.
6. Senzai prøver at forklare: Det er helt okay at spille spil, Senzai ikke synes er fede, men så mister man i Senzai optik retten til at tale ned om hans spil. Han skriver også: Læg mærke til, at Senzai ikke starter tråde (bortset fra, når han er nede i kulkælderen og tæt på at hænge sig selv)(det var en fucking tråd!) og indlæg med at svine andre folks til. Han er faktisk generelt utroligt positiv i de indlæg han skriver herinde.
7. Sethos skriver: Flet næbbet, du er er stadig idiot. Sethos fik måske ikke helt fat i at Senzai mente, at det er helt okay at spille spil, Senzai ikke bryder sig om, sålænge, at de ikke generer Senzai´s spil. Eller også forstod han det, men er ligeglad, da han har afskrevet Senzai som komplet idiot.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf Sethos » tors 30 okt 2014 23:20

Nu gentager du bare dig selv. Du bruger jo enhver lejlighed til at kaste mudder på de samme spil konstant, hver eneste gang en skid er på tværs. Beviste du også i dit tude indlæg for ikke så lang tid siden. Lige meget hvor mange, lange og kedelige tekster du skriver som egentlig har samme indhold, er det stadig min konklusion.

Det er jo himmelråbende tydeligt du føler dig hævet over pøblen, med de spil du har valgt at spille. Så ved hver eneste lejlighed, om det så drejer sig om den mindste kommentar, så er du klar til at rakke ned på en håndfuld årlige titler og puha hvor er de dårlige, alle der spiller dem er jo bare tosser! Hue hue.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Sv: PS+ for November

Indlægaf crockett » tors 30 okt 2014 23:31

Kunne Senzai ikke spørge Senzai, om der i Senzais verden ikke er forskel på at gå efter manden, eller bolden?
Senzai bedes bede Senzai om forladelse for min brug af metaforer der refererer til en spiltype, der efter Senzais mening spilles af idioter, der ikke bryder sig om Senzais regnorme.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Re: PS+ for November

Indlægaf Da Senzai » tors 30 okt 2014 23:33

Sethos skrev:Nu gentager du bare dig selv.


Det er fordi, at jeg ikke synes, at du forstår, hvad jeg skriver - eller, at du forstår, hvad jeg selv tror, at jeg skriver.

Sethos skrev:Det er jo himmelråbende tydeligt du føler dig hævet over pøblen, med de spil du har valgt at spille. Så ved hver eneste lejlighed, om det så drejer sig om den mindste kommentar, så er du klar til at rakke ned på en håndfuld årlige titler og puha hvor er de dårlige, alle der spiller dem er jo bare tosser! Hue hue.


Folk er ikke tosser, hvis de spiller dårlige spil.
Folk er tosser, hvis de spiller dårlige spil og samtidigt generer spil, jeg synes er gode.

Jeg synes, at der er forskel på de to ting. Jeg oplever rigtigt tit sætning nummer to, og det har jeg det meget svært ved.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf Sethos » tors 30 okt 2014 23:41

Da Senzai skrev:Det er fordi, at jeg ikke synes, at du forstår, hvad jeg skriver - eller, at du forstår, hvad jeg selv tror, at jeg skriver.


Folk læser dig jo som en åben bog, selvom du tror du er et dybt nuanceret menneske. Der var én der smed en kommentar du blev stødt af hvorefter du fyrer sådan en fesen, generaliserende kommentar afsted;

Da Senzai skrev:Om man er en tosse, der kun spiller letbenet underholdning som FIFA/CallofDuty/GTA/osv, eller om man gerne vil have mere næring end det.


Så fordi du blev lidt pigefornærmet skal du sparke ud efter millioner af mennesker.

Nøjagtig det samme du gjorde i dit triste indlæg om samme emne, der i selv samme dobbeltmoralske pærevælling formår du både at fremstille dig selv som offer, samtidig med du laver nøjagtig samme brede, generaliserende udlæg. Hele dit indlæg var fyldt med folk der påpegede netop dette.

Det er tåkrummende.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: PS+ for November

Indlægaf Da Senzai » fre 31 okt 2014 00:18

Jeg tænker, at jeg efter dette indlæg lader være med at skrive mere i denne tråd.

Selvom jeg synes, at alt, hvad jeg har skrevet i denne tråd giver mening, så føles det stadig som om, at jeg med hvert indlæg bliver ved med at grave min egen grav. Ikke på grund af det, jeg selv skriver, men på grund af Sethos´ opfølgning´ da jeg tænker, at folk læser hans indlæg, som derved er med til at præge andres mening omkring mig.
Senest rettet af Da Senzai fre 31 okt 2014 00:25, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf Capperdude » fre 31 okt 2014 00:25

Da Senzai skrev:Jeg tænker, at jeg efter dette indlæg lader være med at skrive mere i denne tråd.

Selvom jeg synes, at alt, hvad jeg har skrevet i denne tråd giver mening, så føles det stadig som om, at jeg med hvert indlæg bliver ved med at grave min egen grav. Ikke på grund af det, jeg selv skriver, men på grund af Sethos´ opfølgning´ da jeg tænker, at folk læser hans indlæg, som derved er med til præge andres mening omkring mig.


Skriv da hvis du har lyst? :)

Sethos er altid på tværs....
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: PS+ for November

Indlægaf D_Hofgaard » fre 31 okt 2014 00:41

Da Senzai skrev:Jeg er ikke sikker på, at du helt fanger den nuance, jeg prøver at få igennem på skrift.

Det jeg skriver er;
1. Senzai siger; PS+ er det fedeste! Jeg behøver ikke købe spil, fordi, at jeg får dem, jeg gerne vil have, foræret.
2. D_Hofgaard starter med at sammenligne PS+ spil med regnorme


Som jeg skriver har jeg selv nydt flere PS+ spil, og synes Resogun har mere kvalitet i sig en flere retail spil jeg har haft fingrene i gennem årene. Jeg mener ikke, og har aldrig sagt at, at alle PS+ spil er noget hø. Jeg synes bare din argumentation for ikke at købe PS4 spil er mærkelig, da de nuværende og tidligere PS+ spil på ingen måde kan retfærdiggøre hvad PS4 kan præstere. Og igen, jeg brokker mig ikke over PS+ udvalget, jeg er fint tilfreds med spillene som nogle små afbræk ind imellem.

Men ja, hvis du er tilfreds med kun at spille små indie spil med 90'er grafik på din PS4 til 3.500, ja så fred være med det. Så kan jeg spørge om, hvorfor du egentlig har købt den?
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf D_Hofgaard » fre 31 okt 2014 00:47

Da Senzai skrev:4. Alle andre end D_Hofgaard blev tilsyneladende ramt af den håndgranat jeg kastede efter D_Hofgaard.

Måske fordi din håndgranat blev sendt afsted i ren uvidenhed om hvilke spil jeg spiller og ikke spiller :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf TheisDanishPride » fre 31 okt 2014 01:33

Da Senzai skrev:
Sethos skrev:Nu gentager du bare dig selv.


Det er fordi, at jeg ikke synes, at du forstår, hvad jeg skriver - eller, at du forstår, hvad jeg selv tror, at jeg skriver.

Sethos skrev:Det er jo himmelråbende tydeligt du føler dig hævet over pøblen, med de spil du har valgt at spille. Så ved hver eneste lejlighed, om det så drejer sig om den mindste kommentar, så er du klar til at rakke ned på en håndfuld årlige titler og puha hvor er de dårlige, alle der spiller dem er jo bare tosser! Hue hue.


Folk er ikke tosser, hvis de spiller dårlige spil.
Folk er tosser, hvis de spiller dårlige spil og samtidigt generer spil, jeg synes er gode.

Jeg synes, at der er forskel på de to ting. Jeg oplever rigtigt tit sætning nummer to, og det har jeg det meget svært ved.


Selv efter alt den diskussion, så formåede du lige igen at sige, at "Folk er tosser, hvis de spiller dårlige spil" Dermed sagt, at de spil andre spiller er dårlige, men dine egne er gode, hvordan bærer du dig ad med at spænde ben for dig selv så grumt igen og igen?
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: PS+ for November

Indlægaf Capperdude » fre 31 okt 2014 01:49

TheisDanishPride skrev:
Da Senzai skrev:
Sethos skrev:Nu gentager du bare dig selv.


Det er fordi, at jeg ikke synes, at du forstår, hvad jeg skriver - eller, at du forstår, hvad jeg selv tror, at jeg skriver.

Sethos skrev:Det er jo himmelråbende tydeligt du føler dig hævet over pøblen, med de spil du har valgt at spille. Så ved hver eneste lejlighed, om det så drejer sig om den mindste kommentar, så er du klar til at rakke ned på en håndfuld årlige titler og puha hvor er de dårlige, alle der spiller dem er jo bare tosser! Hue hue.


Folk er ikke tosser, hvis de spiller dårlige spil.
Folk er tosser, hvis de spiller dårlige spil og samtidigt generer spil, jeg synes er gode.

Jeg synes, at der er forskel på de to ting. Jeg oplever rigtigt tit sætning nummer to, og det har jeg det meget svært ved.


Selv efter alt den diskussion, så formåede du lige igen at sige, at "Folk er tosser, hvis de spiller dårlige spil" Dermed sagt, at de spil andre spiller er dårlige, men dine egne er gode, hvordan bærer du dig ad med at spænde ben for dig selv så grumt igen og igen?


Folk vælger jo også at tage det mega bogstaveligt og straks overfalde manden... Seriøst, spil dog nogle spil i stedet for al det fnadder.............
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster