Forum

PS+ for November

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS+ for November

Indlægaf morfar » fre 31 okt 2014 08:54

Skulle en moderator ikke få lukket denne tråd?

Ingen grund til at tærske mere langhalm på dette. Spiller man Fifa og COD er man en tosse. Spiller man kampsportsspil, er man ikke en tosse. Det er basisviden. videre.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS+ for November

Indlægaf Erroneus » fre 31 okt 2014 08:54

Vi skal bare tilbage til topic. Da Senzai har sagt sit sidste ord i tråden, så lad os afslutte den der.

Tilbage til PS+ November spillene, som stadigvæk ikke er blevet annonceret, hvilket da åbner op for spekulation, om der er sidste øjebliks ændringer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS+ for November

Indlægaf morfar » fre 31 okt 2014 09:17

Har lige kigget gameplayvideoer for de forskellige "ikke annoncerede" PS+ spil for november.

Hvor er de dog uhyggeligt grimme alle sammen. Man ville let kunne spille de fleste på en C64.

Håber seriøst der er noget godt gameplay i nogle af dem.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS+ for November

Indlægaf Hades » fre 31 okt 2014 09:58

morfar skrev:Har lige kigget gameplayvideoer for de forskellige "ikke annoncerede" PS+ spil for november.

Hvor er de dog uhyggeligt grimme alle sammen. Man ville let kunne spille de fleste på en C64.

Håber seriøst der er noget godt gameplay i nogle af dem.

Jeg har haft meget stor glæde af Binding of Isaac på pc og glæder mig til at vende tilbage på min Playstation
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: PS+ for November

Indlægaf Erroneus » fre 31 okt 2014 11:28

Jeg kan stemme med på for Binding of Isaac, som er super godt gameplay og har en syret lille historie, som er tragisk og sjov.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS+ for November

Indlægaf Erroneus » fre 31 okt 2014 21:21

The Binding of Issac (var den allerede), Frozen Synapse Prime og The Hungry Horde™ ser ud til at være bekræftet.

http://bit.ly/108I5Lv
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS+ for November

Indlægaf Da Senzai » søn 02 nov 2014 14:26

Jeg har aldrig hørt om Frozen Synapse, men så snart, jeg hører ordet turbasseret, så er det bestemt et spil, der interesserer mig.

Jeg så lige en video med det, og nøj, det ser spændende ud! Det glæder jeg meget til at prøve. Især, hvis der er online play. Selvom jeg måske godt kan frygte, at der vil være meget downtime mellem ture, når man spiller med rigtige mennesker - og dog, så ser det ud som om, at man planlægger turen samtidigt, og det vil forhåbentligt reducere nedetiden.

Men ja, hvis du er tilfreds med kun at spille små indie spil med 90'er grafik på din PS4 til 3.500, ja så fred være med det. Så kan jeg spørge om, hvorfor du egentlig har købt den?


Jeg vil mægtigt gerne spille Awesomenauts på Konsol - og på et eller andet tidspunkt så begynder Fighterne, JRPG´erne og de spil, der har "x-factor"(- i mangel på bedre ord) at komme. Dem vil jeg også gerne spille.

For at prøve at forklare det, så vil et "nyere" spil med "X-factor" f. eks være skydespillet / MMO´et, Defiance. Det har jeg spillet rigtigt meget med Terrificy og resten af Team 100% Win-Rate. Rent teknisk er spillet virkeligt, virkeligt middelmådigt. Tilgengæld er der så mange ting i spillet, der er så dumme, at de er Awesome. Alt lige fra Våbene, Evnerne, Shadowwar, pvp-køretøjerne til stemmeskuespillet. Vi har flere gange taget os selv i at sige; "Hold da kæft noget lort, men forhelvede, hvor er det fedt/sjovt!"
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf Rytteren » søn 02 nov 2014 14:34

Frozen Synapse købte jeg selv i sin tid (turbaseret! jeg er på). er dog aldrig rigtig kommet igang. en lang (i min optik) og kedelig tutorial samt mystisk interface, gjorde jeg langt fra kom godt i gang ala xcom. som tidligere nævnt er det de spil til ps4 der trækker
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS+ for November

Indlægaf Da Senzai » søn 02 nov 2014 14:37

Øv! Jeg synes også, at det ser lidt tørt og sterilt ud. Ideen virker bare superfed.

Lidt abstrakt sagt, så ligner kampsystemet noget af det samme, som vi så i Resonance of Fate (PS3) - og det var ret godt. Men det var selvfølgelig samtidigt også et RPG´og havde dets egen lore og figurer med personlighed at trække på.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf Rytteren » søn 02 nov 2014 14:53

kom heller aldrig rigtig igang med Resonance of Fate .. så måske det alligevel er noget for dig?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS+ for November

Indlægaf too nizzle » tirs 04 nov 2014 11:17

hva tid er det de plejer at være oppe?
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: PS+ for November

Indlægaf Krede1972 » tirs 04 nov 2014 13:06

too nizzle skrev:hva tid er det de plejer at være oppe?


Om eftermiddagen... Noget der ligner klokken 17 måske.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS+ for November

Indlægaf koopi » tirs 04 nov 2014 16:16

Argh, først kl. 17? Vil spille Isaac Rebirth NU! ;D
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: PS+ for November

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 04 nov 2014 17:02

ikke fordi jeg skal ødelægge folks entusiasme, men er det ikke først Onsdag efter kl 17 det plejer at updater psn ?
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: PS+ for November

Indlægaf Hades » tirs 04 nov 2014 17:26

MikeTheDane327 skrev:ikke fordi jeg skal ødelægge folks entusiasme, men er det ikke først Onsdag efter kl 17 det plejer at updater psn ?


Jo på EU Store
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron