Forum

Hjælp til Seminaropgave på bachelorstudie

Generelt snak om Playstation og services.

Hjælp til Seminaropgave på bachelorstudie

Indlægaf Koller22 » tors 30 okt 2014 11:55

Hej folkens

Jeg er en ung mand på 23, der skriver opgave om PS3 og PS4. Mere specifikt er det om Sony's markedsføring af disse produkter. Derfor henvender jeg mig til jer, da i (håber jeg) ved lige så meget, hvis ikke mere om deres markedsføring og hvilke ændringer de laver på de to produkter under deres levetid. Eftersom Sony ikke svarer videre hurtigt, tænkte jeg, at i ville være perfekte at spørge.
Jeg vil derved gerne høre, hvad i ved om markedsføringen af PS3 og PS4, hvilke ændringer, der bliver foretaget på produkterne (både hardware og software) og derudover gerne kritik og holdninger til disse ændringer.
Derudover ville jeg høre om der tilfældigvis er nogle af jer, der har en kurve eller nogle data på salget af de to produkter fra realase date til nu? - til de interesserede skal disse data bruges til en plc kurve :)

PS. intet af dette bliver offentliggjort, da det udelukkende skal bruges til skolebrug og derved ikke kommer videre ud.

På forhånd tak :D
Koller22
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Hjælp til Seminaropgave på bachelorstudie

Indlægaf Dezalien » tors 30 okt 2014 14:59

Det meste af det du spørger om der kan du finde på nettet :)
PLC kurven er jo hurtigt lavet hvis du generelt ser på spil konsollernes leve tid de sidste 20 år. De opgrader ders konsoller så snart at generation og udviklingen af spil kræver mere grafikkræft for at hamle op med udviklernes spil produktion. Det her er jo blot lige top of mind og kræver lidt mere
Undersøgelse i form af dato og hvornår de forskellige generation skift på konsollerne/Playstation. De markedsfør sig meget med at Playstation er til de rigtige gamer. De lytter til os og vi "får" det vi ber om.
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


Re: Hjælp til Seminaropgave på bachelorstudie

Indlægaf Koller22 » tors 30 okt 2014 19:48

Tak for svaret og ja , det ved jeg godt. Dette var mere en forespørgsel på faktuelle data, da jeg ikke kan tilkomme mig specifikke salgstal derfra. Jeg ved også godt hvordan de har markedsført sig og hvordan og hvorledes. Min problematik ligger i, at jeg skal have kildereferencer til dette og jeg går desværre ikke selv ind under denne kategori. Det er dog her jer som rigtige gamere kommer ind i billedet, da dette vil være en kilde, der ville være hold i :)
Koller22
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Hjælp til Seminaropgave på bachelorstudie

Indlægaf wMikkel » tors 30 okt 2014 20:24

Hej Koller.

Du skal være velkommen til at sende mig en pb. Så skal jeg se om jeg kan hjælpe.
Der kan selvfølgelig være nogle ting jeg ikke må/kan svare på ;)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Hjælp til Seminaropgave på bachelorstudie

Indlægaf LTS » tirs 04 nov 2014 09:12

Du kan også kontakte undertegnede vis pb. IT-ingeniør studerende.
LTS
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Søndersø



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron