Forum

Julegave PS3 eller PS4 kan man spille PS3 spil på PS4

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Julegave PS3 eller PS4 kan man spille PS3 spil på PS4

Indlægaf EvilNinjaMoby » man 15 dec 2014 20:54

Ha ha, Bab... :D

Bthoegersen skrev:køb en ps4, du vil sikkert fortryde at købe en ps3 til ham, når hans kammerater begynder at opdaterer til ps4... som de sikkert gør her til jul. Plus hans venner vil 100% syntes det er federe at han har fået en ps4 som de kan komme hjem hos jer og spille på. :) Men super fed gave, han bliver da ellevild

Det har han jo så lige skrevet at de ikke gør... ;)

Nu skal man nok ikke projicere sine egne behov over på et barn - som alt afhængig af alder - ikke finder PS4 interessant. Jovist, hvis man lader sit barn, spille alle slags titler, så er der da nok at gå i gang med på PS4...

Når junior har kammerater på besøg her i huset, så er det PS3 den står på - da det er der det største spiludvalg er. Men igen - hvor gammel er den dreng der tales om...?
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Julegave PS3 eller PS4 kan man spille PS3 spil på PS4

Indlægaf gizmo1004 » man 15 dec 2014 22:22

Jeg købte en brugt PS3 til 55kr, et par måneder før Jeg købte min ps4 og jeg bruger stadig min PS3 meget, da der er virkelig mange gode (billige) spil til den! Ps4erens spil katalog vokser også hele tiden og der er begyndt at komme nogle rigtig spændende titler til den!
Har lige fået skaffet mig en Vita og nøøøj hvor er den lækker! Ærgere mig over at jeg ikke har skaffet mig en før! Nogle rigtig hyggelige spil til den!
Remote play fungere perfekt med ps4eren og virkelig en fed feature! Skulle lige prøve remote play med min ps3 i dag og der virkede det ikke med nogle af mine spil....
Men altså der er fordele og ulemper ved alle delene.. en PS3 kan skaffes for ingen penge brugt og der er en masse fede spil til den! Ps4eren fremtidens sikret og med voksene spil katalog :)
gizmo1004
Niveau 1
 
Indlæg: 84
By: næstved


Re: Julegave PS3 eller PS4 kan man spille PS3 spil på PS4

Indlægaf Peter1 » tirs 16 dec 2014 15:08

Han er 12 år og spiller alle slags spil men han skal bl.a spille GTA V og sikkert noget Battlefield og COD + ??

Det er vigtigere for ham at spille med vennerne end at have en PS4, han har ønsket sig en PS3 ikke en PS4.

@Bab, hvad mener du med at han kun kan spille med en ven ad gangen ?

Nå men der er jo kun en løsning så, han skal da have en PS3, en PS4 og en Vita + spil til alle 3 :D

Nej, jeg overvejer faktisk om han skal have en brugt PS3 og en ny PS4 hvis PS3 erne fåes fra ca 500kr.
Peter1
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Frederiksværk


Re: Julegave PS3 eller PS4 kan man spille PS3 spil på PS4

Indlægaf Bab » tirs 16 dec 2014 15:17

Peter1 skrev:@Bab, hvad mener du med at han kun kan spille med en ven ad gangen ?


Jeg mener, at hvis han har venner, som han spiller med på Xbox, så kan han ikke samtidig spille med venner på PS3/4. Så er det jo en prioritering, om det ikke er godt nok. Men hvis han få alle 3 maskiner, så er problemet jo løst ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Julegave PS3 eller PS4 kan man spille PS3 spil på PS4

Indlægaf Vreki » tirs 16 dec 2014 15:43

Peter1 skrev:Han er 12 år og spiller alle slags spil men han skal bl.a spille GTA V og sikkert noget Battlefield og COD + ??


Det er selvfølgeligt op til dig selv hvad du lader ham spille, men du er vel godt klar over at alle de spil er rated 18+ ?
Du kan nok godt regne med at han får udvidet ordforrådet ganske betragteligt ved at spille COD online. :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Julegave PS3 eller PS4 kan man spille PS3 spil på PS4

Indlægaf Peter1 » tirs 16 dec 2014 21:00

Ja, det bliver nok til en PS3 tror jeg.

Ja, det er ikke perfekt men ellers ser han bare på at hans større brødre spiller så det giver nok det samme og alle hans venner spiller disse spil.

Tak for hjælpen
Peter1
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Frederiksværk


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron