Forum

Manglende gnist/spil hos PS4

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Manglende gnist/spil hos PS4

Indlægaf Laffer » ons 15 apr 2015 13:28

Laffer skrev:Har altid masser af spil jeg har lyst til at spille, er netop begyndt på PvZ, derudover har jeg bloodborne og Peggle 2, der begge er på rotation.


Derudover spiller jeg lbp 3 med min datter
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Manglende gnist/spil hos PS4

Indlægaf x8BiTw0LFx » ons 15 apr 2015 13:48

Med over 1000 timer og 100 raids i Destiny, har jeg ikke haft tid til andet - ikke fordi jeg ikke gider andre spil, men fællesskabet i Destiny har bare gjort det til det eneste spil jeg spiller. Mit næste spil bliver nok MKX, Rainbow 6 eller The Division, men er bange for de ryger i bunken af spil jeg ikke når igennem, fordi fællesskabet trækker i en anden retning :)
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Manglende gnist/spil hos PS4

Indlægaf iPwnd94 » tors 16 apr 2015 08:33

Jeg har godt nok tænkt flere gange om min PS4 skulle videre til en anden, men kommer altid med den undskyldning: "Der kommer fede titler i fremtiden!"
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: Manglende gnist/spil hos PS4

Indlægaf Maltéz » fre 17 apr 2015 10:53

Jeg havde så stor en backlog på last gen at det har løst PS4 tørken for mig, da jeg har kastet mig over PS4 udgaverne af disse titler. Jeg nævner i flæng de spil der skal tæskes igennem, i vilkårlig rækkefølge:

The Last of Us Remastered (just gennemført, fantastisk spil), Life Is Strange, GTAV, Dragon Age: Inquisition, The Order 1886, The Evil Within, Alien Isolation, Game of Thrones, Helldivers, Resident Evil Revelations 2 og Dead Or Alive 5: Last Round.
Inden året er omme kommer også Until Dawn, The Witcher 3: Wild Hunt og MGSV: The Phantom Pain til at kæmpe om opmærksomheden med Batman: Arkham Knight som mulig outsider.
Næste år kommer så GOTY 2016 Deus Ex: Mankind Divided, og jeg tror det bliver året hvor PS4 for alvor ruller sig ud da vi nu (endelig) begynder at se de store titler slippe af med de slidsomme last gen udgaver. Det er en decideret dødssynd at spille et spil som Dragon Age: Inquisition på PS3 eller Xbox 360, når det ser så vanvittigt meget bedre ud på PS4.

Jeg kommer ikke til at kede mig foreløbigt.
Maltéz
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Manglende gnist/spil hos PS4

Indlægaf iPwnd94 » man 20 apr 2015 15:37

Maltéz skrev:Jeg havde så stor en backlog på last gen at det har løst PS4 tørken for mig, da jeg har kastet mig over PS4 udgaverne af disse titler. Jeg nævner i flæng de spil der skal tæskes igennem, i vilkårlig rækkefølge:

The Last of Us Remastered (just gennemført, fantastisk spil), Life Is Strange, GTAV, Dragon Age: Inquisition, The Order 1886, The Evil Within, Alien Isolation, Game of Thrones, Helldivers, Resident Evil Revelations 2 og Dead Or Alive 5: Last Round.
Inden året er omme kommer også Until Dawn, The Witcher 3: Wild Hunt og MGSV: The Phantom Pain til at kæmpe om opmærksomheden med Batman: Arkham Knight som mulig outsider.
Næste år kommer så GOTY 2016 Deus Ex: Mankind Divided, og jeg tror det bliver året hvor PS4 for alvor ruller sig ud da vi nu (endelig) begynder at se de store titler slippe af med de slidsomme last gen udgaver. Det er en decideret dødssynd at spille et spil som Dragon Age: Inquisition på PS3 eller Xbox 360, når det ser så vanvittigt meget bedre ud på PS4.

Jeg kommer ikke til at kede mig foreløbigt.


Mange af disse spil du nævner er jo multiplatform, og ikke eksklusive som gør en konsol spændende?

Må godt nok ærligt indrømme at The order var en fail, sådan et kort spil til fuld pris? Indie spil har mere at byde på nogle gange.

Men som sagt, så kommer der jo ikke mange spil som PC eller Xbox ikke får? :)
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: Manglende gnist/spil hos PS4

Indlægaf Jb » man 20 apr 2015 15:45

Byt den til en Wii U ;) - der er eksklusiver som ikke findes andre steder.

PS4 har masser af gode titler, men det er klart at hvis man ejer en PC og Xbox, så er det minimalt hvad der er.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Manglende gnist/spil hos PS4

Indlægaf iPwnd94 » man 20 apr 2015 18:19

Jb skrev:Byt den til en Wii U ;) - der er eksklusiver som ikke findes andre steder.

PS4 har masser af gode titler, men det er klart at hvis man ejer en PC og Xbox, så er det minimalt hvad der er.


Haha ja, der går man ikke forkert. Dog har jeg en ;)
Har også "sættet" den til vurdering, så kan jeg se hvor meget folk vil give :)

Så hvis jeg får den ordentlige pris, kunne det være at den røg videre i systemet :)
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron