Forum

Yndlings PS3 spil

Generelt snak om Playstation og services.

Yndlings PS3 spil

Indlægaf Stricker » fre 05 feb 2016 18:48

Hej, jeg kunne godt tænke mig at høre om hvilke spil der var jeres yndlings på PS3 og hvorfor. Det må godt være nogen lidt sjove/ualmindelige valg. Her er mine tre i vilkårlig rækkefølge:

Demon's Souls
Hvad kan man sige om dette spil, som der ikke er blevet sagt? Gameplayet var så godt, at man kunne holde ud at dø så ofte, og møde så mange forhindringer, uden at blive træt af spillet. For slet ikke at tale om de efterfølgende Souls spil, som jeg alle har elsket lige meget. Jeg er ikke en af dem, der synes DS2 var betydeligt ringere end DS1. Gameplayet og Souls verdener holder bare 100%, og selv de mest kedelige områder løftes blot af at spillets combat.

Skate
Spillet fornyede fuldstændigt min interesse for skateboard spil. Jeg var for længst færdig med THPS serien, men da jeg så traileren og hørte om ambitionerne bag Skate, så vidste jeg med det samme, at jeg snart skulle opleve en renæssance. Jeg spillede mig halvt ihjel med Skate 1 og 2. Måske for meget, for Skate 3 fangede mig aldrig. Jeg mener dog at man kan pege fingre på EA og Black Box's manglende sans for fornyelse og manglende forståelse for, at lade noget tid gå før endnu et spil kom ud.

Red Dead Redemption
Hvad andet kan man sige, end at man håber på en port til PC eller current gen?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf Jb » fre 05 feb 2016 19:19

Kingdoms of amalur.

Combat var smooth, områderne farverige og lyse. Mindede mig om de mest kreative områder fra World of warcraft hvis man har spillet det (zangarmarsh) (jungle området) og bjergområdet udenfor byen i burning crusade. Kan ikke huske navnene [WHITE SMILING FACE].. Mange side quests og varierende skills og talents.. Det brugte jeg mange timer på (40+ som jeg husker det).

Diablo 3 (endnu bedre på ps4)

Brugte mange timer på det med mange classes. Det er bare fedt at jagte nyt loot og tromle igennem horder af fjender Co op gør det endnu sjovere.

Grid 2.

Det bedste bil spil På ps3 i mine øjne. Fysikken, styringen osv var lige i mit skab.

Ratchet & Clank A crack in time.

Det bedste af Ratchet spillene på ps3 i mine øjne. God styring, mange våben og sjovt gameplay
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf Bab » fre 05 feb 2016 19:27

Jeg skal til at gå mine trofæer igennem for at svare, fordi jeg kan slet ikke huske alle de spil, som jeg har spillet.

Red Dead Redemption ville være et rigtig godt bud.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf glyr » fre 05 feb 2016 22:54

"The last of os", var nok det spil jeg husker bedst. Vild med de stemninger den apocalyptiske verdens giver af håbløshed. Historien der fører det umage par sammen...... og hvilket par !?

Eller var det "call of duty 4 modern warfare" der var det første spil jeg så til PS3. Overgav mig fuldstændig til den fantastiske grafik og samtidig var det mit første møde med online gaming. Nok også den eneste gang jeg har følt mig blandt de gode :D
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf spinningplates » lør 06 feb 2016 14:32

Min top bærer præg af at de fik PS3en til at virke som en hundedyr arcademaskine fra fremtiden. Ingen gribende historie, men al fokus på det fantastisk fængende gameplay.

Vanquish
Jeg købte dette spil for ca 50 kroner og forventede et generisk skydespil af høj kvalitet. I stedet fik jeg det måske bedste action-gameplay, jeg har prøvet. Grafikken er simpel, men på en rå og bundsolid måde som giver lyst til at holde om de store kluntede science fiction-våben.

Burnout Paradise
Jeg havde læst at dette var manges favorit-racer nogensinde. Metacritic-scoren er da også ualmindleligt tæt på 100/100. Men at spillet var så smooth, sjovt, og nyskabende indenfor sin genre, det blæste mig væk. Det er næsten ekstremsport at sno sig ad byens ramper, og samtidig har online-sammenspillet og trofæ-jagten skabt en festlig synergi-effekt hvor trofæerne klingede mens folk havde det sjovt sammen. Glimrende! (jeg anbefaler den komlette version, pt på tilbud, med adgang til den udfordrende ekstra-ø samt ekstra online-modes)

Katamari Forever
En slags 'best of' HD opsamling af en serie som ikke har nogen konkurrence fra imitatorer. Spillet er ganske sjovt og der er tonsvis af collectibles, men grunden til at jeg foretrækker det, er at det er en helt igennem unik japansk oplevelse, og svær at finde udenfor Playstation-konsollerne.

Der er bestemt flere spil, jeg synes er værd at fremhæve. Her er nogen af dem:
Garden Warfare
Littlebigplanet 2
Devil May Cry 3 HD
Deus Ex Human Revolution
spinningplates
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Kbh


Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf Stricker » lør 06 feb 2016 17:16

spinningplates skrev:Vanquish
Jeg købte dette spil for ca 50 kroner og forventede et generisk skydespil af høj kvalitet. I stedet fik jeg det måske bedste action-gameplay, jeg har prøvet. Grafikken er simpel, men på en rå og bundsolid måde som giver lyst til at holde om de store kluntede science fiction-våben.


Jeg har ikke spillet det, men jeg elsker MechaGamezilla's video af spillet: https://www.youtube.com/watch?v=2LV7StWBdNQ
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf Rytteren » lør 06 feb 2016 18:07

Stricker skrev:
Jeg har ikke spillet det, men jeg elsker MechaGamezilla's video af spillet: https://www.youtube.com/watch?v=2LV7StWBdNQ


Det var virkelig ikke en særlig god video..
Men youtube er fuldt med alt muligt mystisk. Men det er et udmærket spil.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf Stricker » lør 06 feb 2016 18:42

Rytteren skrev:
Stricker skrev:
Jeg har ikke spillet det, men jeg elsker MechaGamezilla's video af spillet: https://www.youtube.com/watch?v=2LV7StWBdNQ


Det var virkelig ikke en særlig god video..


Øv. Jeg synes den er meget morsom.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf morfar » lør 06 feb 2016 20:32

Mercenaries 2 er det spil jeg husker som bedste oplevelse. Just cause 3 har lidt af det, men mangler stadig nogle vildere airstrikes (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf mrlenniboy » søn 07 feb 2016 14:31

det er svært syntes jeg men de spil som jeg har brugt meget tid på og haft det sjovest med:

1): Battlefield bad company 2
2): Borderlands
3): Batman Arkham serien
4): Uncharted serien
5): God of war 3
6): Dead Space 1
7):Infamous 1
8 ): Darksiders 1
9): Dead Rising 2
10): Red Dead Redemtion
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Yndlings PS3 spil

Indlægaf Odyzeus » søn 07 feb 2016 19:16

Mafia 2 (klar favorit)
Far Cry 3
GRID (det første, 2'eren var ikke ligeså god)
Så har jeg også brugt meget tid på Bad Company 2.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster