Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf thomsen83 » ons 17 sep 2014 17:50

Jeg har købt sådan en fin cloak til Dead Orbit rep... og har selvfølgelig dissolved de andre jeg havde (ikke smart) MEN hvordan får jeg nu Vanguard rep igen? jeg er rank 0 og kan ikke finde et sted de kan købes for glimmer
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Destiny

Indlægaf IceKK » ons 17 sep 2014 18:40

Slettet
Senest rettet af IceKK tors 07 dec 2017 17:35, rettet i alt 1 gang.
IceKK
 


Re: Destiny

Indlægaf too nizzle » ons 17 sep 2014 18:50

thomsen83 skrev:Jeg har købt sådan en fin cloak til Dead Orbit rep... og har selvfølgelig dissolved de andre jeg havde (ikke smart) MEN hvordan får jeg nu Vanguard rep igen? jeg er rank 0 og kan ikke finde et sted de kan købes for glimmer


du kan købe engrams - hvis han altså har cloaks lige pt. :)

lavede den samme, men kunne heldigvis købe en derfra da jeg opdagede at det erstattede den rep jeg fik andre steder.


IceKK
Vil super gerne med på et raid - men for tiden kan jeg mest om formiddagen.

26 hunter
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Destiny

Indlægaf Deejaynml » ons 17 sep 2014 19:28

Ny Destiny spiller lvl 3. mangler nogle at spille med. Lige købt PS4 KUN for destiny idag :D

GT : Deejaynml
Deejaynml
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: Destiny

Indlægaf thomsen83 » ons 17 sep 2014 21:02

too nizzle skrev:
thomsen83 skrev:Jeg har købt sådan en fin cloak til Dead Orbit rep... og har selvfølgelig dissolved de andre jeg havde (ikke smart) MEN hvordan får jeg nu Vanguard rep igen? jeg er rank 0 og kan ikke finde et sted de kan købes for glimmer


du kan købe engrams - hvis han altså har cloaks lige pt. :)

lavede den samme, men kunne heldigvis købe en derfra da jeg opdagede at det erstattede den rep jeg fik andre steder.


IceKK
Vil super gerne med på et raid - men for tiden kan jeg mest om formiddagen.

26 hunter


Du er fanme too nizzle :D - tak for hjælpen
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Destiny

Indlægaf Laffer » ons 17 sep 2014 21:42

thomsen83 skrev:Jeg har købt sådan en fin cloak til Dead Orbit rep... og har selvfølgelig dissolved de andre jeg havde (ikke smart) MEN hvordan får jeg nu Vanguard rep igen? jeg er rank 0 og kan ikke finde et sted de kan købes for glimmer

Du kan da bare un-equippe din cloak?!

Jeg spiller Titan og har kun den der røvklud på når jeg skal optjene rep til de forskellige faktioner.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Destiny

Indlægaf Lofqvist87 » ons 17 sep 2014 23:41

Laffer skrev:
thomsen83 skrev:Jeg har købt sådan en fin cloak til Dead Orbit rep... og har selvfølgelig dissolved de andre jeg havde (ikke smart) MEN hvordan får jeg nu Vanguard rep igen? jeg er rank 0 og kan ikke finde et sted de kan købes for glimmer

Du kan da bare un-equippe din cloak?!

Jeg spiller Titan og har kun den der røvklud på når jeg skal optjene rep til de forskellige faktioner.


Tror ikke helt jeg forstår problemet. Når man tager kluden fra Dead Orbit på - vil der så stå at ens vanguard rep er 0 ?

Og når man så tager den af igen så vil ens rigtige rep komme tilbage?
Lofqvist87
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Destiny

Indlægaf Ponduus » tors 18 sep 2014 07:00

Lofqvist87 skrev:
Laffer skrev:
thomsen83 skrev:Jeg har købt sådan en fin cloak til Dead Orbit rep... og har selvfølgelig dissolved de andre jeg havde (ikke smart) MEN hvordan får jeg nu Vanguard rep igen? jeg er rank 0 og kan ikke finde et sted de kan købes for glimmer

Du kan da bare un-equippe din cloak?!

Jeg spiller Titan og har kun den der røvklud på når jeg skal optjene rep til de forskellige faktioner.


Tror ikke helt jeg forstår problemet. Når man tager kluden fra Dead Orbit på - vil der så stå at ens vanguard rep er 0 ?

Og når man så tager den af igen så vil ens rigtige rep komme tilbage?

Nej. Når du ikke har en speciel cloak på, så optjener du rep til The Vanguard. Hvis du tager fx en New Monarchy cloak på, så vil det rep du tjener gå til New Monarchy, men dit Vanguard rep forbliver det samme.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Destiny

Indlægaf atomalf » tors 18 sep 2014 07:03

Betyder det tørklæde noget? For jeg solgte da min hvide klud lige så snart jeg fik en ny?
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Destiny

Indlægaf too nizzle » tors 18 sep 2014 07:28

Det er rent kosmetisk med mindre den har en funktion som eks. den fra New Monarchy - men der står også noget i "forklaringen" på dem som har en betydning.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Destiny

Indlægaf Laffer » tors 18 sep 2014 11:09

Ja en forklaring men det giver ikke nogen form for boost, kun rep points og udseende!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Destiny

Indlægaf Laffer » tors 18 sep 2014 11:59

Nogen med på Weekly strike i aften? Er level 24 titan Striker!

Efter strike måske noget Patrol?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Destiny

Indlægaf Deejaynml » tors 18 sep 2014 19:40

Lvl 18 Titan - nogle der vil game :D?
Deejaynml
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Re: Destiny

Indlægaf mrlenniboy » tors 18 sep 2014 22:53

Nogen der er klar på weekly strick nu. Kræver minimum lv 22
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny

Indlægaf Egeberg » tors 18 sep 2014 23:58

Destiny begynder efterhånden at fange mig. Ikke pga historien, men dog lidt på universet. Det sjove er dog helt klart at rende rundt i fire team og løse diverse missioner. Det er 100 gange sjovere end at løbe alene.

Men hvordan virker voicechat? Synes ikke, jeg har oplevet at snakke med folk endnu. Er det lidt som i diablo, at hvis folk i dit fireteam har mic, så kan man høre dem?

Derudover tror jeg bare, jeg skal igennem den story og så nå lvl 20 og sætte mig ordentlig ind i loot systemet :-)
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst