Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf Dropdat » tors 30 okt 2014 22:57

Hades skrev:Hvad skal jeg gøre for at få lidt hurtigt Glimmer? Alle de gode råd på nettet er patchet, og jeg synes det går latterligt langsomt med at skaffe lidt valuta. Nogle gode råd?


Spil strikes og brug de der consumables som giver dig mere glimmer i 10 min. Har lige spillet strikes i en times tid og fik omkring 4000.

Hvis du er level 24 eller der over, så spil Strikes på Tiger playlisten, så får du også engrams. Den time jeg spillede fik jeg, udover glimmer, 11 blå engrams og 1 enkel legendary.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny

Indlægaf JGD » fre 31 okt 2014 14:13

Hvor mange har været forbi Xur og set hvad han har med til os den her weekend? Jeg har i forvejen the Aramentarium og kan godt anbefale den den. Den ekstra granat gør virkelig en forskel, og ekstra special og heavy ammo er virkeligt lækkert.
Den sniper rifel han har med ser også laber ud. Jeg bruger ellers ikke sniper rifler så meget, men active camoflage og third eye lokker ret meget.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Destiny

Indlægaf JGD » fre 31 okt 2014 14:23

Der vel ikke et to der har lyst til en omgang heroic strike? Jeg kunne godt bruge lidt coins til Xur.
Jeg spiller med en level 28 titan.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Destiny

Indlægaf LilleFe » fre 31 okt 2014 16:31

Den nordligste moon mission med heroic multiplier. Brug wax. Når porten åbner høster du hives og nogle af de større. Lad dig dø og gentag. Synes det virker ok
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Destiny

Indlægaf Tupilak » fre 31 okt 2014 22:52

Fik The Last Word i dag da jeg gennemførte raid på normal.

Lækker hand cannon
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Destiny

Indlægaf Xainz » fre 31 okt 2014 22:59

Så fik jeg mit andet legendary engram, og så er det et par titan gloves :(
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Destiny

Indlægaf morfar » lør 01 nov 2014 01:40

Har fået 2 legendary engrams. Begge armor til alt andet end ham jeg skal bruge det til..... Grrrr
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny

Indlægaf morfar » lør 01 nov 2014 09:00

Er der nogen der kan fortælle mig hvor ham der sælger våben for strange coins befinder sig?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny

Indlægaf Dropdat » lør 01 nov 2014 09:28

morfar skrev:Er der nogen der kan fortælle mig hvor ham der sælger våben for strange coins befinder sig?


Når du spawner i Tower, så gå lige ud, ned af trapperne, og så står han til venstre i det rum, hvor Crucible sælgerne befinder sig. Og han er der indtil i morgen kl 11.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny

Indlægaf Redman DK » lør 01 nov 2014 11:04

morfar skrev:
JGD skrev:dead orbit er en af tre factions som man også kan bruge sine marks hos. De andre er future war kult og new monacy.


Og hvor finder man dem henne?


Bare husk at de andre factions kun tager imod crucible marks som betaling, så medmindre du spiller crucible er de ikke så meget værd.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Destiny

Indlægaf Dropdat » lør 01 nov 2014 12:14

Ser ud til at serverne ikke er stillet om til vintertid, så det er kl. 10 i morgen at Xur er væk.

redman DK - Det jeg gør er at købe Crucible marks. 50 upgrade materials giver 5 marks, og en times farming på jorden giver nemt over 100 spin metals. Så har jeg level 2 på en af de andre frations, og det giver mig et mere sted at købe legendaries.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny

Indlægaf Dropdat » lør 01 nov 2014 13:01

FUNDET!

Mangler en enkelt til raid kl 13. Vi andre har kun været igennem den en enkelt gang, så hvis du også er nybegynder, er det helt i orden. Minimum level 27 og du skal have mic. Send en venneanmodning til mig hvis du vil være med.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny

Indlægaf morfar » lør 01 nov 2014 13:54

Dropdat skrev:
morfar skrev:Er der nogen der kan fortælle mig hvor ham der sælger våben for strange coins befinder sig?


Når du spawner i Tower, så gå lige ud, ned af trapperne, og så står han til venstre i det rum, hvor Crucible sælgerne befinder sig. Og han er der indtil i morgen kl 11.


Perfekt. Havde lige nøjagtigt råd til chest armor. Først exotic og lvl 25 nu.

Kunne være fedt at finde et par legendary, så jeg kunne komme i lvl26 og begynde at køre raids.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny

Indlægaf Dropdat » lør 01 nov 2014 21:25

morfar skrev:
Dropdat skrev:
morfar skrev:Er der nogen der kan fortælle mig hvor ham der sælger våben for strange coins befinder sig?


Når du spawner i Tower, så gå lige ud, ned af trapperne, og så står han til venstre i det rum, hvor Crucible sælgerne befinder sig. Og han er der indtil i morgen kl 11.


Perfekt. Havde lige nøjagtigt råd til chest armor. Først exotic og lvl 25 nu.

Kunne være fedt at finde et par legendary, så jeg kunne komme i lvl26 og begynde at køre raids.....


Fedt :). Du skal nok ikke forvente et raid som level 26. Hvis du kan finde en gruppe hvor de andre er level 28 eller derover, kan det nok lade sig gøre. Destiny er lavet sådan at for hver level du er under fjender, gør du 20% mindre skade, og tager også mere skade, og fjenderne i sidste del af raidet er 28.
Men lad det på ingen måde slå dig ud, for når du først har fået legendary gear, tager det ikke længe at komme op på level 28.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny

Indlægaf Dropdat » ons 22 apr 2015 17:24

Så er det i aften kl. 20, at Bungie giver det første preview af House of Wolves. Det sker på deres Twitch, og i aften viser de The Reef frem, som er et nyt social sted, lige som The Tower. Endvidere viser de også hvordan man kan opgradere sit gear.

Der udkom en lille teaser i går, hvor de viste en karakter med fuldt VOG gear, og det samme med Crota's End gear, som begge var i level 34. Så det bliver spændende, at se om det kun vil være raid gear, eller alt legendary gear, som man kan få i level 34.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron