Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » ons 20 aug 2014 17:48

Endelg 70.. tog sin tid. Og damn det var kedeligt. Efter 6 lvl 70 på pc. Og nu en på ps4..
Men bliver fedt at nu skal skaffe gear
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Nergh » ons 20 aug 2014 18:09

ShutterDK skrev:Hmm finder det svært at finde ud af hvordan man bruger din Dagger dom Which Doctor. Det var R2 lige i starten, men R2 er en Skill nu. Nogen der ved? Står ikke i controls...



Undskyld, men HAHA. :lol:

Og +1 til proxzyn :)
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » ons 20 aug 2014 18:13

Hvordan ligger det med Torment mode, skal man være fuldt legendary for det, frarådes det at prøve alene eller hvordan? Syntes allerede master virker lidt slattent.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf ShutterDK » ons 20 aug 2014 18:26

Tak @Proxzyn! Jeg var lidt hurtig til at spørge, bevares, fandt dog mere eller mindre ud af det på egen hånd inden jeg læste tråden igen. Har en tendens til at være utålmodig..... Fucking fedt spil /den spæde begyndelse :D glæder mig til at dykke videre ind i D III universet.
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf ShutterDK » ons 20 aug 2014 18:28

Nergh skrev:
ShutterDK skrev:Hmm finder det svært at finde ud af hvordan man bruger din Dagger dom Which Doctor. Det var R2 lige i starten, men R2 er en Skill nu. Nogen der ved? Står ikke i controls...



Undskyld, men HAHA. :lol:

Og +1 til proxzyn :)


Undskyldning godtaget :wink:
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Lofqvist87 » ons 20 aug 2014 18:50

Så har jeg også investeret i spillet :-)

Tilføj endelig :-)

Den er ved at downloade!

Hvordan er grafikken? :-)
Lofqvist87
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf frimann80 » ons 20 aug 2014 19:26

Det er meget underholdende :) dog lidt forvirrende for en nybegynder.
De våben man finder, er det specifikt til den klasse man er? Roder rundt i det og er kun lvl 12 haha ")
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » ons 20 aug 2014 19:30

Hygger mig satme også med det, kører expert i første gennemspilning, hvor mine sønner joiner med en coop char indimellem.

Det er alt det som Diablo 3 standard manglede, så fedt :-)
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf UnrealPirate » ons 20 aug 2014 19:48

Lige hurtigt et spørgsmål:

Jeg er igang med at henne Diable 3 fra PS Store nu. Men den henter to forskellige versioner...

De hedder det samme, men den ene hedder til sidst (English).

Hvad betyder dette og kan en af de filer droppes med at hente? Hvis jeg bare skal have den helt normale engelske version, skal jeg så slette den hvor der ikke står english ved eller hvordan?
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Proxzyn » ons 20 aug 2014 20:04

ShutterDK skrev:Tak @Proxzyn! Jeg var lidt hurtig til at spørge, bevares, fandt dog mere eller mindre ud af det på egen hånd inden jeg læste tråden igen. Har en tendens til at være utålmodig..... Fucking fedt spil /den spæde begyndelse :D glæder mig til at dykke videre ind i D III universet.

Det er helt iorden. :D Da jeg startede med D3 da det udkom til PC, der ville jeg også bare slå almindeligt :D
Syntes heller ikke det gav mening at man ikke bare kunne gøre det.

frimann80 skrev:Det er meget underholdende :) dog lidt forvirrende for en nybegynder.
De våben man finder, er det specifikt til den klasse man er? Roder rundt i det og er kun lvl 12 haha ")

Ja, cirka. Udover class specific items, så vil næsten alle(99%?) ting være til den class det dropper for.

Det gør det lidt nemt at få nyt gear, men det var sådan Blizzard fiksede et horribelt random system før. Der var stats totalt random, så du kunne rende rundt som Demon Hunter og ville have DEX, og så stort set kun finde INT og STR. Det var mega irriterende, især med legendaries...
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » ons 20 aug 2014 21:23

Må indrømme, at den med våbnet forsvinder, og jeg valgte "slag" igen er jeg også faldet for.
Kunne ikke forstå, hvorfor manden fjernede sit våben, så tænkte det måtte betyde et svagere angreb :-p
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf alehd » ons 20 aug 2014 22:24

Nogen der kan hjælpe. Jeg spillede d3 i går hos en kammerat og tog min char med hjem på usb. Problemet er nu at jeg har fået en masse trophies i spillet, men de er ikke i min profil( altså uden for spillet er de der ikke, men de er "fået" inde i spillet). Jeg kan ikke rigtig gennemskue hvordan jeg skal få dem frem? Har overvejet bare at spille igen og se om de kommer, men der er fx den med mystic fuldt lvl, som jo ikke kan gøres om da hun er fuldt trinet n.
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Allanb » tors 21 aug 2014 07:11

Hvis ikke du har været logget ind på din konto, da du spillede hos din ven vil jeg ikke tro du nogen sinde vil få de trofæer. Og hvis du var logget ind, så skal din ven lige synkronisere trofæer så vil de dukke op på din liste.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » tors 21 aug 2014 15:17

Level 43 paragon og nu indehaver af thunderfury.. omg det køre
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » tors 21 aug 2014 17:24

Hvis mangler jeres preorder-ting, så vælg restore licence under PSN i settings.
Er spillet købt på US, så er det naturligvis US-profilen som skal vælges.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron