Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf alehd » man 01 sep 2014 11:48

Palsted skrev:
alehd skrev:Så fik jeg den sidste del af akhan :D Nu mangler jeg bare en del legendarys jeg kan salvage så jeg kan få rerollet en masse cooldown reduction :P og forhåbentlig et (MEGET) bedre våben :)

Hvorlang tog det dig før du havde hele sættet?


Indtil i dag :P var heldig med boots og pants som jeg fik ved et af de første roll begge gange hos shard vendoren( Efter at have brugt utallige shards på våben, hvor jeg intet fik). Resten er fundet i rifts :)
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » man 01 sep 2014 13:32

Yay, efter stilhed i en uge uden de store drops, fik jeg endelig to akkhan dele igår, dark light flail, faithful sword, 4 set plans 2 af dem gode set plans, andarials visage og 10 salvage legends og set items, altsammen på 4 timer, havde slet ikke lyst til at logge af igår :-D
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf morfar » man 01 sep 2014 14:35

Når jeg allerede har planen til hellfire ring er infernal machine planen vel ligegyldig, ik?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sheikah » man 01 sep 2014 14:45

Haugboelle skrev:Yay, efter stilhed i en uge uden de store drops [...] og 10 salvage legends og set items, altsammen på 4 timer, havde slet ikke lyst til at logge af igår :-D



Hvorfor sket dét altid, når man bør slukke?

Sidste Rift jeg var i, ville jeg bare "kigge ind" i, før jeg lukkede.. Så faldt der en legendary.. og én til og så en tredje.. Blev hængende og endte med 4 legendaries og en plan i én Rift.. Det kostede mig en halv times søvn for lidt, but so worth it >_<.

Lorte-spil :D!
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Egeberg » man 01 sep 2014 15:21

Synes der går længe mellem de gode drops til min witch doctor for tiden, men jeg tror også, det er fordi hans gear efterhånden er okay. Jeg fik en Stone of Jordan ring i fredags, hvor jeg også fik Jade Harvester's skuldre, så det var en god aften, men ellers ligger det lidt dødt.

Der er stadig en del ting på ønske listen, men det er fedt at have noget at bygge hen imod. Jeg byggede selv min liste ud fra http://diablo.somepage.com/popular/items og diverse guides.

Min liste viser det jeg stadig jagter, og det jeg har i parantes, så jeg er LANGT FRA færdig :-)

Weapon: Starmetal Kukri, Ren'ho Flayer, Sun Keeper, Thunderfury (Living Umbral Oath, Manajuma’s Carving Knife)
Offhand: Thing of the Deep, Zunimassa’s String of Skulls (Uhkapian Serpent)
Helms: Mask of Jeram, Quetzalcoatl (Jade Harvester's Wisdom, Andariel’s Visage)
Shoulders: Done (Aughild’s Power, Jade Harvester’s Joy, Helltooth Mantle)
Chest: Jade Harvester's Peace (Zunimassa’s Marrow, Aughild’s Rule)
Gloves: Tasker and Theo (Jade Harvester’s Mercy, Magefists)
Bracer: Strongarm Bracer, Reaper's Wraps (Aughild’s Search)
Belt: Harringtons Waistguard, Fleeting Strap (Hellcat Waistguard, Hwoj Wrap, Goldwrap)
Pants: Done (Jade Harvester’s Courage, Blackthorne’s Joustin Mail)
Boots: Zunimassa's Trail (Jade Harvester’s Swiftness)
Amulet: Countess Julia’s Cameo (Ouroboros, Haunt of Vaxo, Golden Gorget of Leoric)
Rings: Ring of Royal Grandeur, The Tall Man's Finger, Zunimassa's Pox (Unity, Stone of Jordan, Krede’s Flame)

Men det er rart, at have noget at farme hen imod. Udover at have det sjovt i groups, så er jagten på den næste forbedring via loot drops altid noget der giver lidt kriller i maven :-)
Senest rettet af Egeberg tirs 02 sep 2014 07:07, rettet i alt 1 gang.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » man 01 sep 2014 15:56

Jeg er også selv lidt presset af arbejde major men tror jeg er på. Ellers finder vi bare en anden dag hvor det passer :)

Jeg håber virkelig jeg snart kan få nogle legendary eller set items så jeg kan få craftet lidt. Mangler desperat en god aughilds hjelm og chest, eller droppe noget af akkhans. Men chancen for gode Rolls på aughilds er nok størst.

Kan Andarials droppes som plan eller skal man droppe delene enkeltvis? Det er også et fedt sæt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf MikeTheDane327 » man 01 sep 2014 16:34

Min Crusader med lidt Demon Hide armor blandet med noget Akkhan armor sets og Piro Marella Shield og selveste
Thunderfury sword.

(Edit) bare lige sige tusind tak til de D3 venner jeg har, for de bliver ved med at sende mig Nemesis ;)

Billede
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » man 01 sep 2014 21:02

Sheikah skrev:
Haugboelle skrev:Yay, efter stilhed i en uge uden de store drops [...] og 10 salvage legends og set items, altsammen på 4 timer, havde slet ikke lyst til at logge af igår :-D



Hvorfor sket dét altid, når man bør slukke?

Sidste Rift jeg var i, ville jeg bare "kigge ind" i, før jeg lukkede.. Så faldt der en legendary.. og én til og så en tredje.. Blev hængende og endte med 4 legendaries og en plan i én Rift.. Det kostede mig en halv times søvn for lidt, but so worth it >_<.

Lorte-spil :D!


Haha ja :) Men klager ikke og heldet er endda fortsat idag, dog ingen akkhans, men det går lige :)

Hehe fik også lige http://us.battle.net/d3/en/item/bottoml ... -the-tower med 12% armor og 60 % lige, 30 sec CD, anede ikke der var legendary pots :)
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » man 01 sep 2014 21:02

Jer der spiller T3, hvor meget DPS har i ?
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » man 01 sep 2014 22:56

Haugboelle skrev:Jer der spiller T3, hvor meget DPS har i ?


720k uden buff lige nu. Tror jeg starter T2 imorgen. Dig?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » man 01 sep 2014 23:15

Cena skrev:
Haugboelle skrev:Jer der spiller T3, hvor meget DPS har i ?


720k uden buff lige nu. Tror jeg starter T2 imorgen. Dig?


:-)

Har 740k, men har plus 50% blessed hammer damage hvilket er det build jeg kører, så synes det svært med den rå dmg. Kører T2 ret hurtigt, men der går lidt endnu med T3.

Vi må spille sammen Cena, tror vi kører ret tæt, spiller sethos ikke mere?
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf MikeTheDane327 » man 01 sep 2014 23:31

Lige taget en T2 tur i en Rift med en makker, 3 legendary drops og ikke ÈN eneste brugbar da jeg havde dem alle i forvejen, det bliver en laang tur efter Akkhan sættet og håber også lidt på et bedre shield
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf EmilZiegler91 » tirs 02 sep 2014 00:54

Så fik jeg endelig mine Tarsker and Theo handsker og det fungere super godt sammen med The mask of jeram hvis man nu altså kører med pet build på sin WD :) Det eneste jeg nu mangler er Tall mans finger for at gøre mit build komplet :)

Min DM ligger nu på 1,1 mil unbuffet :) hvis andre glider gennem torment 4 lige som mig på add mig og lad os game!
EmilZiegler91
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: 3390 Hundested


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » tirs 02 sep 2014 06:26

Haugboelle skrev:
Cena skrev:
Haugboelle skrev:Jer der spiller T3, hvor meget DPS har i ?


720k uden buff lige nu. Tror jeg starter T2 imorgen. Dig?


:-)

Har 740k, men har plus 50% blessed hammer damage hvilket er det build jeg kører, så synes det svært med den rå dmg. Kører T2 ret hurtigt, men der går lidt endnu med T3.

Vi må spille sammen Cena, tror vi kører ret tæt, spiller sethos ikke mere?


Jeg var åbenbart træt da jeg læste din besked i går. Så det som om du spillede T3.
Jeg spiller også med Blessed hammer men har kun 20% på dem lige nu men håber på bedre Rolls.

Jamen jeg er frisk :) Tror både Blauwy og Sethos holder en pause da de ikke følte upgrades kom hurtigt nok. Men jeg har spillet så på PC ved release så jeg er slet ikke vant til der overhovedet dropper noget, så det er luksus nu :)
Men lur mig om de ikke kommer tilbage.

Hvor meget liv, all res og armor har du på din mand?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Egeberg » tirs 02 sep 2014 07:05

EmilZiegler91 skrev:Så fik jeg endelig mine Tarsker and Theo handsker og det fungere super godt sammen med The mask of jeram hvis man nu altså kører med pet build på sin WD :) Det eneste jeg nu mangler er Tall mans finger for at gøre mit build komplet :)

Min DM ligger nu på 1,1 mil unbuffet :) hvis andre glider gennem torment 4 lige som mig på add mig og lad os game!


Nice! Hvor fik du hhv. hjelm og handsker? Var det drops eller Kadala? Det er nok de to mest markante dmg boost for en pet-doc, jeg glæder mig, til jeg er heldig med de drops :-)

Hvad har du af våben?

Jeg ligger på ~700k dmg på min pet-doc nu i blandet gear, med en "Pig Sticker" dagger og Uhkapian Serpent offhand. Det er fint på T3, men T4 er lige i overkanten stadigvæk - gør ikke nok skade, det går for langsomt. Bliver lidt bims af at rende rundt med Andariel's Visage pga. den spam-lyd fra poison nova.

Jeg håber også på, at Jade Harvester's chestpiece snart dropper, så jeg kan prøve Jade-build (vil der have 6/6 dele).

PS: Får du en hjelm eller et par handsker mere, eller et ekstra Jade chest, så tag fat i mig, måske kan vi bytte loot (du kan se min liste tidligere i tråden). Sig også til, hvis du er på udkig efter noget, jeg har dobbelt af lidt forskelligt gear.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron