Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Egeberg » tirs 16 sep 2014 20:48

Xeth: har sendt dig en Sun keeper, som en gut rollede forkert enchant på, så ingen socket. Håber du kan bruge den, ellers disenchanter du bare :-)
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Xeth » tirs 16 sep 2014 21:45

Tak til jer begge.

Tester den i morgen, men 400k dps mindre kan nok godt mærkes :|
Xeth
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: Slagelse


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » tirs 16 sep 2014 22:09

Super, har sendt dig vaxo :-)
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf JimmyN-Slagelse » tirs 16 sep 2014 23:14

Hvis i skulle have nogle set items til barbarian må i godt tænke på mig.
Billede
JimmyN-Slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Egeberg » ons 17 sep 2014 10:08

Xeth skrev:Tak til jer begge.

Tester den i morgen, men 400k dps mindre kan nok godt mærkes :|


Ja, den er ikke særlig god, jeg havde den i tasken til når jeg var på bosserne og hotswappede den ind der. Men jeg mistede også kun 15-10% DPS, hvor de 30% ekstra skade gjorde op for forskellen.

Hvis du spiller jade harvester spec, så craft evt en Utar's Roar, som langt hen af vejen kan være en bedre løsning (+cold damage, hvor Haunt også er din største dmg-dealer). Har du ikke planen, kan jeg crafte et par stykker og sende dig den med de bedste rolls.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » ons 17 sep 2014 10:35

Så jeg nede på og mangle akkhans chest og gloves samt en unity ring, så giv lyd hvis i har det, har meget at bytte med.
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Proxzyn » tors 18 sep 2014 00:41

Hvis der er nogen på Hardcore som kan undvære lidt Marquise+ gems, så ville jeg være taknemlig :)
2 røde, 4-5 hvide og 5-6 lilla. Håber at kunne sende dem videre efter brug lol
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » tors 18 sep 2014 21:47

Hvis der er nogen der kan undvære nogle Veiled Crystals aftager jeg gerne. Fik 400 tidligere i dag, men glemte at quitte spillet inden jeg slukkede konsollen, så de er ALLE væk :oops:

Sig hvis i mangler nogle Crusader items eller våben bortset fra Akkhans, da jeg efterhånden har en del liggende. Har efterhånden ret mange ringe (både set og legendary) og et par amulets :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf alehd » tors 18 sep 2014 22:08

Hey Cena, hvis du skulle have en Fate liggende vil jeg da meget gerne aftage den :) Jeg kan godt undvære lidt crystal, jeg kan bare joine et game med dig hvis det er :)
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » tors 18 sep 2014 22:14

alehd skrev:Hey Cena, hvis du skulle have en Fate liggende vil jeg da meget gerne aftage den :) Jeg kan godt undvære lidt crystal, jeg kan bare joine et game med dig hvis det er :)


Jeg bruger selv min ret gamle fate endnu da den giver 3 haevens of fury. Men har en del våben der giver bedre skade men kan ikke undvære mine 3 furys. Men jeg har en bale of et eller andet der minder meget om den? Og har også en ret syg skorn. Men det er måske ikke dps du søger?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf alehd » tors 18 sep 2014 22:16

Det var mest bare en fate :P jeg gambler bare videre, men du kan stadig godt få de der crystals :)
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » tors 18 sep 2014 22:23

alehd skrev:Det var mest bare en fate :P jeg gambler bare videre, men du kan stadig godt få de der crystals :)


Jeg lover at sende den din vej hvis jeg skifter eller skulle få en mere. Jeg skylder stadig en kæmpe bajer i lufthavnen for akkhans :) Jeg arbejder i øvrigt i mod de 48% cooldown. Er vist på 33% nu så kan næsten hele tiden køre Champion :)

Det ville være skønt med lidt crystals. Skal nok sende nogle retur igen når jeg er færdig med mit encharting helvede for cooldown reduction :)

Jeg gambler øjeblikket efter skjold med cooldown. Har fundet mange legendary skjold men ingen med cooldown.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf alehd » tors 18 sep 2014 22:26

Jeg håber selv jeg får en, her en af dagene ;) og fedt du er ved at være der! Jeg er også selv begyndt at spille lidt crusader igen, gik lidt i stå med min WD, kan ikke rigtig komme videre før 2.1 der :)
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » tors 18 sep 2014 22:31

alehd skrev:Jeg håber selv jeg får en, her en af dagene ;) og fedt du er ved at være der! Jeg er også selv begyndt at spille lidt crusader igen, gik lidt i stå med min WD, kan ikke rigtig komme videre før 2.1 der :)


Jeg venter også på 2.1. Har et sygt våben liggende men vil ikke spilde encharnt på socket nu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf alehd » tors 18 sep 2014 22:40

Er det lige meget hvilket skjold det er? For hvis det "bare" skal have cooldown så kan det være jeg har et liggende :)
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster