Forum

Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf frimann80 » tors 18 dec 2014 11:12

Slimjay DK skrev:Nej det gør vi bestemt ikke, og det behøver vi heller ikke at blive. Jeg nyder Plex ganske gratis og du betaler 5$ om måneden, længere er den ikke :)


præcis :) har får mange sorte penge liggende..
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 11:15

Har du egentlig stadig adgang til Plex hvis du mister din internet forbindelse :) For så kan den jo ikke tjekke om du har betalt :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf too nizzle » tors 18 dec 2014 11:30

haha er der abonnement? - HELL NO
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf frimann80 » tors 18 dec 2014 12:40

Slimjay DK skrev:Har du egentlig stadig adgang til Plex hvis du mister din internet forbindelse :) For så kan den jo ikke tjekke om du har betalt :mrgreen:


Kigger lige senere, men jeg tvivler :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Rytteren » tors 18 dec 2014 14:52

frimann80 skrev:Ja sonys netværk som er super stabilt.... Det skal da koste penge det er klart... jeg ville da føle mig taget i røven, ved at købe exempelvis Driveclub og ps+ for at kunne spille det, men alligevel ikke kan. Jeg har ikke noget imod at betale for noget der virker, men det virker bare ikke altid. Vi bliver nok ikke enige om det.... :)


Lige skynde mig at påpege at i december og november var psn mere stabil end xbox live - det betaler man også for. Hvis du har Driveclub I DAG, så virker det super. Så kan ikke se hvor du vil hen med den kommentar
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 15:48

Ja, Xbox Live har f.eks. problemer nu og har haft det hele dagen :

Køb og brug af indhold Begrænset

Påvirkede platforme:

Xbox One
Xbox 360

Påvirkede tjenester:
De elementer, du allerede har købt, bliver downloadet
View or manage payment options

Den ser man efterhånden ret tit ...

http://support.xbox.com/da-DK/xbox-live-status
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 21:42

KFJ1972 skrev:
Slimjay DK skrev:Yup og DR er også på vej med en App til PS3 samt PS4 : http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 1&zoneid=5

Ja, så kan (D)DR også kalde en playstation for licenspligtig og kræve oplyst af forhandlere hvem som køber en Playstation. Stasi-lorte system.

Link: Mediefrihed


Ja, eller du kan nyde godt af at det bliver udviklet nu du alligevel skal betale medielicens bare ved at have internet. :lol:

Der er tilsyneladende nogle ting vi som samfund bliver nødt til at dele udgifterne til :) Over skatten betaler man til at folk kan låne PS4 spil gratis på biblioteket. At det kongelige teater stadig eksistere, eller til personer der ikke gider at arbejde, fordi det kun giver få tusinder af kroner ekstra at yde fremfor at sidde der hjemme og pille sig i navlen og hæve bistand. Hvad med Koda afgift på USB sticks samt CDR skiver, fordi man har muligheden for at kopiere musik ned på mediet, der skal jo kunstner støtte til osv. osv. :mrgreen:

Hvad er alternativet ?? brugerbetaling på alt :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf famulor » lør 20 dec 2014 14:28

Slimjay DK skrev:Har du egentlig stadig adgang til Plex hvis du mister din internet forbindelse :) For så kan den jo ikke tjekke om du har betalt :mrgreen:


Det er jeg ret sikker på da det er din plex profil der bliver tjekket om er med i "plex pass" og ikke din client :). Umiddelbart kan jeg ikke se noget forkert i at det koster $5 om måneden. Hvis det en dag bliver et problem skifter jeg bare over til XBMC (Kodi) og så er man ovre det problem
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf whc » tirs 06 jan 2015 13:05

Du skal kun have plex pass nu, da det er beta udgivelse som kun er tilgængelig for dem der betaler. Men senere når den stabile version af plex kommer, så kan men købe programmet mod et engangs beløb og bruge det gratis, altså uden plex pass.

Det er bare en af de fordele når man betaler for et abonnement hos plex, at du får lov til at teste nye udgivelser før andre ikke medlemmer.
PSN: whcvip / Xbox Live: whcvip / NNID: whcvip
whc
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: Hafnia


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tirs 06 jan 2015 13:20

whc skrev:Du skal kun have plex pass nu, da det er beta udgivelse som kun er tilgængelig for dem der betaler. Men senere når den stabile version af plex kommer, så kan men købe programmet mod et engangs beløb og bruge det gratis, altså uden plex pass.

Det er bare en af de fordele når man betaler for et abonnement hos plex, at du får lov til at teste nye udgivelser før andre ikke medlemmer.


Lækker fordel at betale for at teste :) Det burde man have penge for :D

Men fint nok hvis det en dag kommer til et engangsbeløb.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf whc » tirs 06 jan 2015 20:21

Slimjay DK skrev:
whc skrev:Du skal kun have plex pass nu, da det er beta udgivelse som kun er tilgængelig for dem der betaler. Men senere når den stabile version af plex kommer, så kan men købe programmet mod et engangs beløb og bruge det gratis, altså uden plex pass.

Det er bare en af de fordele når man betaler for et abonnement hos plex, at du får lov til at teste nye udgivelser før andre ikke medlemmer.


Lækker fordel at betale for at teste :) Det burde man have penge for :D

Men fint nok hvis det en dag kommer til et engangsbeløb.


Ja enig, men med plex pass kan man jo også streame via internettet, hvis du eks har en nas server med plex Server, kan du streame til alle dine plex enheder uden for det lokale netværk. Personligt bruger jeg det dog kun hjemme så har heller ikke pass, men skulle lige prøve xbox one versionen, og var lidt buggy for at sige det pænt og stadig ikke musik eller kanaler.

Men fedt layout, og håber da snart der kommer en stabil købe version evnen til ps eller xbox.
PSN: whcvip / Xbox Live: whcvip / NNID: whcvip
whc
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: Hafnia


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron