Forum

5 dage med gratis Playstation Plus!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: 5 dage med gratis Playstation Plus!

Indlægaf Vreki » lør 24 jan 2015 10:02

morfar skrev:375 kr / 365 dage = ca 1 krone

5 dage = 5 kr.

De kunne sgu da lige så godt lade være.


Det der med 1 kr/dag stopper os jo ikke fra at klage hvis det er nede blot et par timer, vel?
Vi mistede PSN tid, nu får vi PSN tid. Det må være rimeligt.

Og det løber jo trods alt op til en mærkbar dummebøde for Sony når man tager antallet af brugere i betragtning.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: 5 dage med gratis Playstation Plus!

Indlægaf morfar » lør 24 jan 2015 10:29

Vreki skrev:
morfar skrev:375 kr / 365 dage = ca 1 krone

5 dage = 5 kr.

De kunne sgu da lige så godt lade være.


Det der med 1 kr/dag stopper os jo ikke fra at klage hvis det er nede blot et par timer, vel?
Vi mistede PSN tid, nu får vi PSN tid. Det må være rimeligt.

Og det løber jo trods alt op til en mærkbar dummebøde for Sony når man tager antallet af brugere i betragtning.


Syntes stadig det er latterligt at brokke sig over et par dages nedetid. Specielt når Sony ikke kan gøre noget for at undgå sådan et angreb.

Men flertallet lever selvfølgelig efter "jeg vil have, mig mig mig...." så det kommer ikke bag på mig.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: 5 dage med gratis Playstation Plus!

Indlægaf Vreki » lør 24 jan 2015 12:50

morfar skrev:Syntes stadig det er latterligt at brokke sig over et par dages nedetid. Specielt når Sony ikke kan gøre noget for at undgå sådan et angreb.

Men flertallet lever selvfølgelig efter "jeg vil have, mig mig mig...." så det kommer ikke bag på mig.


Kan de ikke? Dybest set så ved vi jo ikke om de overhovedet har forsøgt, eller de bare løb rundt som hovedløse høns.
Plus de ikke er specielt gode til at melde ud.

Det er jo ikke en ny diskussion. Min holdning har altid været:

Hvis man slår sig ned som service provider, så må man levere den service. Ligemeget om det er mobiltelefoni, streaming-TV, online-spil eller andet. Hvad man absolut ikke må gøre er at give indtrykket at det er no-big-deal hvis kunderne må klare sig uden den lovede service et stykke tid. For du løber en meget høj risko for at kunderne enten finder en udbyder der tager det lidt mere seriøst, eller måske indser at "ja, vi klarer os egenligt helt fint uden deres service"

Der er ting som force-majeure, men så gør man sit yderste for at holde kunderne orienteret, og fortæller dem hvordan man vil undgå en lignede situation.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: 5 dage med gratis Playstation Plus!

Indlægaf morfar » lør 24 jan 2015 13:13

Vreki skrev:
morfar skrev:Syntes stadig det er latterligt at brokke sig over et par dages nedetid. Specielt når Sony ikke kan gøre noget for at undgå sådan et angreb.

Men flertallet lever selvfølgelig efter "jeg vil have, mig mig mig...." så det kommer ikke bag på mig.


Kan de ikke? Dybest set så ved vi jo ikke om de overhovedet har forsøgt, eller de bare løb rundt som hovedløse høns.
Plus de ikke er specielt gode til at melde ud.

Det er jo ikke en ny diskussion. Min holdning har altid været:

Hvis man slår sig ned som service provider, så må man levere den service. Ligemeget om det er mobiltelefoni, streaming-TV, online-spil eller andet. Hvad man absolut ikke må gøre er at give indtrykket at det er no-big-deal hvis kunderne må klare sig uden den lovede service et stykke tid. For du løber en meget høj risko for at kunderne enten finder en udbyder der tager det lidt mere seriøst, eller måske indser at "ja, vi klarer os egenligt helt fint uden deres service"

Der er ting som force-majeure, men så gør man sit yderste for at holde kunderne orienteret, og fortæller dem hvordan man vil undgå en lignede situation.


Vi er enige om at Sony er sindsygt dårlige til at melde ud når der er problemer. Det har de altid været og det er under al kritik. Bare ikke nok til at jeg dropper mit 1 kr om dagen ps+ subscription.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: 5 dage med gratis Playstation Plus!

Indlægaf Vreki » lør 24 jan 2015 14:50

morfar skrev:Vi er enige om at Sony er sindsygt dårlige til at melde ud når der er problemer. Det har de altid været og det er under al kritik. Bare ikke nok til at jeg dropper mit 1 kr om dagen ps+ subscription.


Næh, jeg hænger da også ved endnu :D
Men det kommer til at tælle med i den samlede vurdering, når jeg engang skal finde ud af om jeg skal have next-next-gen fra Sony, Microsoft eller Nintendo.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: 5 dage med gratis Playstation Plus!

Indlægaf Proxzyn » lør 24 jan 2015 21:08

Vreki skrev:Næh, jeg hænger da også ved endnu :D
Men det kommer til at tælle med i den samlede vurdering, når jeg engang skal finde ud af om jeg skal have next-next-gen fra Sony, Microsoft eller Nintendo.

Har du allerede besluttet dig for at springe next-gen over? ( :P :lol: )
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: 5 dage med gratis Playstation Plus!

Indlægaf Vreki » lør 24 jan 2015 21:14

Proxzyn skrev:
Vreki skrev:Næh, jeg hænger da også ved endnu :D
Men det kommer til at tælle med i den samlede vurdering, når jeg engang skal finde ud af om jeg skal have next-next-gen fra Sony, Microsoft eller Nintendo.

Har du allerede besluttet dig for at springe next-gen over? ( :P :lol: )


Ja, jeg tager hveranden generation på PC :wink:
Siger du at Ps4 nu er current-gen istedet for next-gen? Jeg har efterhånden svært ved at følge med.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: 5 dage med gratis Playstation Plus!

Indlægaf Proxzyn » søn 25 jan 2015 02:45

Ja selvfølgelig siger jeg at PS4 er current gen :D
Hvor langt ind i den nyeste generation skulle vi ellers før det skifter? :P
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: 5 dage med gratis Playstation Plus!

Indlægaf Sethos » søn 25 jan 2015 03:27

Ja, tror vist roligt vi kan kalde Xbox One og Playstation 4 'current-gen' da det er ... den nuværende generation.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron