Forum

Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 11 apr 2015 18:18




Apropos Skyrim, Apenapper
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Krede1972 » fre 24 apr 2015 15:41

Jeg synes overhovedet ikke at det ligner Skyrim.

Min opfattelse af Skyrim/Elder Scrolls-spillene er forholdsvis negativ.
Skyrim er IMO rent grafisk kedelig gul og grå og NPC'er virker helt døde i animationerne af ansigterne. NPCer virker på ingen måde tilnærmelsesvist som andet end pixels og savner liv og troværdighed. En væsentlig faktor for mig hvis jeg skal finde spillet interessant. Jeg har haft Skyrim i maskinen og gik kold i det da der IMO manglede liv og troværdighed i universet.

Når jeg ser trailers fra The Witcher 3 så er det noget helt andet end Skyrim jeg ser.

Men meget afhænger jo af øjnene der ser og heldigvis for det.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf BizzyVaping » fre 24 apr 2015 16:39

Krede1972 skrev:Jeg synes overhovedet ikke at det ligner Skyrim.

Min opfattelse af Skyrim/Elder Scrolls-spillene er forholdsvis negativ.
Skyrim er IMO rent grafisk kedelig gul og grå og NPC'er virker helt døde i animationerne af ansigterne. NPCer virker på ingen måde tilnærmelsesvist som andet end pixels og savner liv og troværdighed. En væsentlig faktor for mig hvis jeg skal finde spillet interessant. Jeg har haft Skyrim i maskinen og gik kold i det da der IMO manglede liv og troværdighed i universet.

Når jeg ser trailers fra The Witcher 3 så er det noget helt andet end Skyrim jeg ser.

Men meget afhænger jo af øjnene der ser og heldigvis for det.


Jeg synes nu heller ikke det ser ud til at minde om skyrim på nogen måde. (ikke at jeg ville finde det negativt hvis det gjorde)

Jeg så en video på gamespot tror jeg det var hvor de blev ved med at sige at det mindede meget om Red Dead Redemption.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Weiglin1 » lør 25 apr 2015 10:27

Hvordan hænger historien i serien sammen? Skal man have spillet 1'eren og 2'eren for at sætte sig ind i tingene? Anyway Har dog forudbestilt det selvom jeg ikke har nogen tidligere erfaringen med serien :)
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Krede1972 » lør 25 apr 2015 10:41

Weiglin1 skrev:Hvordan hænger historien i serien sammen? Skal man have spillet 1'eren og 2'eren for at sætte sig ind i tingene? Anyway Har dog forudbestilt det selvom jeg ikke har nogen tidligere erfaringen med serien :)


Det tror jeg næppe.

Da The Witcher - så vidt jeg ved - kun er udkommet til PC og The Witcher 2 - ligeledes så vidt jeg ved - kun findes til PC og Xbox, så er der vist ingen der forventer at man på forhånd skal have sat sig ind i noget som helst for at spille 3'eren på PS4.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron