Forum

KOF XIV udkommer eksklusivt til PS4

Snak om Playstation relaterede nyheder.

KOF XIV udkommer eksklusivt til PS4

Indlægaf ikkNico » tors 26 nov 2015 16:31

Hvis man går op i fighters, NeoGeo og eller Dreamcast (ALL HAIL), så har man helt sikert hørt om King of Fighters. Nummer 14 (mon ikke der er nogle spin offs og andre ting, der betyder at det i virkeligheden er 32?) i rækken udkommer lige om lidt ekslusivt til PS4.

Billede

“THE KING OF FIGHTERS XIV” is the latest installment in the world-renowned VS fighting game series “THE KING OF
FIGHTERS” (KOF), and will be available exclusively on PlayStation®4 in 2016. Furthermore, the 1st playable of the game
will be available for the first time at “PlayStation®Experience 2015”, which will be held on December 5th & 6th
, 2015 in San
Francisco. Don’t miss out on the opportunity to be one of the first to play “THE KING OF FIGHTERS XIV”!


Kilde: http://www.snkplaymore.co.jp/us/press/pdf/151124_1.pdf
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: KOF XIV udkommer eksklusivt til PS4

Indlægaf armorking » tors 26 nov 2015 16:44

av av først street fighter , så the king of fighters :D ser fedt ud og håber vi får en demo smidt på PSN .
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: KOF XIV udkommer eksklusivt til PS4

Indlægaf Jb » tors 26 nov 2015 17:34

Netcode betyder alt, hvis den for en gangs skyld er god i et KOF spil er jeg på! :)
kommer dog også an på om jeg vinder i lotto, jeg kan ikke spille 2D fighters uden Arcade stick og de er fucking dyre :?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster