Forum

Nat Type

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Nat Type

Indlægaf Bab » man 30 dec 2013 16:28

Jeg har også Waoo. Jeg har Nat 2 og jeg har ikke fast IP. Men jeg kører kun med min egen router. Jeg kan ikke se, hvad man skal bruge Waoos router til.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Nat Type

Indlægaf gilucz » man 30 dec 2013 20:58

Kan godt lide først at gå i seng lidt ud på natten. Ellers "går jeg i seng" tidligere, men det kan godt tage lidt tid at falde i søvn (et par timer), hvis nu jeg læser eller hører musik. Jeg er ikke det helt store morgenmenneske, men i hverdagene står jeg op kl. 6 - simpelthen bare fordi jeg elsker at have god tid om morgenen. Så det betyder da lidt for nattesøvnen, men det får jeg heldigvis indhentet i weekenden - så alt i alt går det vist op.
gilucz
Niveau 1
 
Indlæg: 82
By: København K


Nat Type

Indlægaf Deezoned » man 30 dec 2013 21:59

gilucz skrev:Kan godt lide først at gå i seng lidt ud på natten. Ellers "går jeg i seng" tidligere, men det kan godt tage lidt tid at falde i søvn (et par timer), hvis nu jeg læser eller hører musik. Jeg er ikke det helt store morgenmenneske, men i hverdagene står jeg op kl. 6 - simpelthen bare fordi jeg elsker at have god tid om morgenen. Så det betyder da lidt for nattesøvnen, men det får jeg heldigvis indhentet i weekenden - så alt i alt går det vist op.


Fair nok, men har NAT type den store effekt herpå? :)
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Nat Type

Indlægaf Erroneus » man 30 dec 2013 23:18

Jeg tror det var en meget plat joke :)

Nat ... ZzzZzzZzz :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Nat Type

Indlægaf Jetsonboy » fre 17 okt 2014 17:41

Låner lige denne gamle tråd, så jeg ikke bare opretter en ny.
Jeg har lige købt en nighthawk router, som jeg har sat på en router fra stofa grundet den dårlige wifi forbindelse. Mit spørgsmål er så, når jeg tjekker nat type er den type 2 og i Call of duty siger den også open. Men har jeg så spillet på ps3 og går tilbage til ps4, så hopper ghost over på moderat nat. UPNP er slået til.
Som en sidste ting så er min xbox one også koblet på, som hopper fra open til moderat lige for tiden, hvad skal jeg gøre?
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Nat Type

Indlægaf armorking » lør 18 okt 2014 12:56

Jeg tror du skal åbne port i dit router . Jeg kan ikke huske hvilke , da det er forskelligt fra en router til anden. Prøv at søge på Google
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron