Forum

Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Hugosarang » lør 29 mar 2014 20:48

Hej

Jeg har oplevet denne fejl et par gange når jeg vil gemme eller videre i FIFA 14.

Error
ce 34878 0

Hvad kan der gøres? Sony siger jeg skal installere den nyeste software men det hjælper ikke.
Hugosarang
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Nistelroy78 » søn 30 mar 2014 09:28

Det kan du ikke gøre noget ved den fejl kommer lige så random som vinden blæser det er bare at håbe at Sony og Evt EA snakker sammen med de fejlrapporter folk sender ind, og hvis folk også lige brugte et par minutter til at skrive i kommentar feltet i fejlen når den indsendes hvad mode du spiller så har de lettere ved at finde fejlen.

Min fejl sker specielt i FIFA Pro, og vi har flere på mit FIFA pro hold der random modtar denne fejl , og det er KUN i FIFA Pro online den kommer for os
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Hugosarang » søn 30 mar 2014 16:52

Hej nistelroy

Tak for hurtig svar. Er det muligt at få sin Playstation byttet ved du det?

Jeg har restoret min Playstation, men fejlen kommer alligevel, så tænker er det min Playstation eller er det FIFA den et galt med? Måske ea.
Hugosarang
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Dummiz » søn 30 mar 2014 17:03

Hugosarang skrev:Hej nistelroy

Tak for hurtig svar. Er det muligt at få sin Playstation byttet ved du det?

Jeg har restoret min Playstation, men fejlen kommer alligevel, så tænker er det min Playstation eller er det FIFA den et galt med? Måske ea.


Sandsynligheden for det er Fifa eller EA den er galt med er betydelig større end det er din PS4 der fejler noget alvorligt.

Har ikke hørt om nogen der har fået byttet sin PS4 pga. Af en fejl kode så det tror jeg desværre godt du kan skyde en hvid pil efter :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Hugosarang » søn 30 mar 2014 19:49

Men nogle af mine venner har ikke dette problem, så kan ikke helt finde ud af hvor fejlen. Hvis deres FIFA virker, så tænker jeg nærmere det er min ps4.

Fik den også i den første sending, så der kan være en børnefejl.
Hugosarang
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Deezoned » søn 30 mar 2014 20:00

Tror de fleste får en 878-fejl fra tid til anden og er ret sikker på du får svært ved at bytte maskinen på det grundlag.
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Revorge » man 31 mar 2014 11:07

Har også modtaget den fejl et par gange, - tilsyneladende ganske random i et par forskellige spil. Ser heldigvis ikke ud til, at den betyder det store, udover, at den selvfølgeligt er træls at blive afbrudt af... Tror heller ikke der andet at gøre ved den, end at håbe på at Sony / spilproducenter i fællesskab kan få løst, hvad så end årsagen er...
Revorge
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Odense


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Krede1972 » man 31 mar 2014 11:14

Hugosarang skrev:Men nogle af mine venner har ikke dette problem, så kan ikke helt finde ud af hvor fejlen. Hvis deres FIFA virker, så tænker jeg nærmere det er min ps4.

Fik den også i den første sending, så der kan være en børnefejl.


Tror snarere at det har noget med din internetforbindelse og router at gøre.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Hugosarang » man 31 mar 2014 11:32

Ja men hva er grunden til at nogle ps4 virker og min ikke gøre selvom den er opdateret osv. Tænker den har en fejl i softwaren eller noget helt andet.

Hvorfor skulle det være netværket når det også sker i offline tilstand altså når man spiller karriere.
Hugosarang
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Rechain » man 31 mar 2014 11:56

Selvom man spiller offline i spil, så kan spil stadig lave online funktionalitet. Har jeg oplevet før, især fordi jeg ingen net har forøjblikket pga idiotiske TDC har lavet kabelfejl. 2-3 uger har de sat til at ordne det, fandme latterligt! Nå, men har spillet lidt offline men nogle spil melder fejl fordi "nogle" funktionaliteter kræver en forbindelse til nettet selv når du spiller offline/singleplayer.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf Hugosarang » man 31 mar 2014 18:15

Jeg kan ikke få det til at passe med internettet skulle være skyld i det. Jeg har snakket med forhandleren og den kan sendes ind til Sony nordisk film. Så håber det lykkes. Ellers tak for svar.
Hugosarang
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf mattihard » lør 05 apr 2014 17:18

Har i dag hentet min PS 4 med Fifa 14 i min lokale Fona og glæden bliver hurtig afbrudt med netop denne fejlmeddelse! :( Kan installere spillet og så når jeg jeg skal loade spillet kommer jeg ca. 10 sec ind før fejlen kommer.
Internetforbindelsen fejler intet. Er så i tvivl om det er spil eller hardwaren den er galt med?
Havde håbet jeg havde ventet længe nok til sådanne fejl var rettet.
mattihard
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf first blood dk » lør 05 apr 2014 17:24

Jeg har da også de CE fejl et par gange om ugen. Men det sker mest når jeg skal starte et spil op eller se hvem der er online, så det er ikke midt i et spil. I hvert fald ikke ret ofte.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf morfar » lør 05 apr 2014 18:30

Hugosarang skrev:Jeg kan ikke få det til at passe med internettet skulle være skyld i det. Jeg har snakket med forhandleren og den kan sendes ind til Sony nordisk film. Så håber det lykkes. Ellers tak for svar.


Så du har simpelthen byttet din ps4 fordi du får en fejlmeddelelse i fifa???

Hvad gør du når du også får fejlen på den næste ps4 du spiller på?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Fejl besked på ps4 ce 34878 0

Indlægaf mattihard » søn 06 apr 2014 08:52

Får nu en besked om en aapplikationsopdateringsfil bliver downloadet og med spørgsmålet jeg vil starte applikationen uden at opdatere nej/ja. Resultatet er det det samme med fejlkode ce.
Maskinen er fuldopdateret til seneste software, så må vel bare konstatere min PS 4 er en mandagsmodel.
Ved nogen om Fifa 14 bliver parret med maskinen eller man kan prøve en anden disk på maskinen for at udelukke det som fejlmulighed
mattihard
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster