Forum

PS4 Disc Problem

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PS4 Disc Problem

Indlægaf Schmidty » tirs 21 okt 2014 18:31

Hej alle!

Jeg står med et rimeligt irriterende problem. Tidligere i dag slukkede min PS4 inden jeg forlod den, men da jeg kom tilbage til den igen her 2 timer senere, var den åbenbart tændt igen. Discen var åbenbart blevet ejected og dermed sad disken halvt ude. Dvs. at den sad på en måde så min PS4 prøvede at læse den, men hvor den ikke blev kørt ind i PS4'eren. Samtidig kom der lyde som om den prøver at ejecte discen selvom jeg ikke trykker på knappen.

Nu har jeg haft den slukket og prøvet at tænde den igen, men den bliver ved med at sige lyde, og kan ikke køre discen ind, selvom jeg virkelig prøver. Der er nærmest ingen reaktion andet end lyden med 10 sekunders mellemrum.

Hvad i alverden kan det være og hvordan skal jeg løse det? Jeg håber virkelig i kan hjælpe!
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: PS4 Disc Problem

Indlægaf Slimjay DK » tirs 21 okt 2014 18:48

Når du skriver slukket betyder det så at du har haft strømstikket ude af maskinen ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Disc Problem

Indlægaf Schmidty » tirs 21 okt 2014 18:51

Slimjay DK skrev:Når du skriver slukket betyder det så at du har haft strømstikket ude af maskinen ?


Altså inden jeg forlod den slukkede jeg bare via controlleren. Det gjorde jeg også lige, da jeg kom hen til den igen. Nu har jeg dog taget strømstikket og håber på det bedste.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: PS4 Disc Problem

Indlægaf Thatjoe » tirs 21 okt 2014 22:20

Har haft samme problem. Jeg brugte den her instruktions video, http://www.gamechup.com/ps4-ejecting-di ... fix-video/ men måtte gøre det et par gange før det fungerede.
Thatjoe
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: københavn


Re: PS4 Disc Problem

Indlægaf sokken » tirs 21 okt 2014 23:14

jeg har også haft det problem og jeg gjorde det samme som i videon og det virkede også i noget tid men så kom det tilbage igen så jeg har sendt den til reparation
sokken
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: PS4 Disc Problem

Indlægaf Schmidty » lør 25 okt 2014 11:12

Tak for tippet Thatjoe! Jeg fandt også selv nogle videoer, som jeg dog ikke fik afprøvet. Det endte med at jeg tog strømmen totalt fra PS4'en i nogle timer, hvorefter den virkede, da jeg tændte den igen. Så må man bare håbe, at det ikke sker igen :-)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: PS4 Disc Problem

Indlægaf poppirat » lør 25 okt 2014 11:30

Det kommer nok til at ske igen. Jeg har samme problem. Jeg tror jeg har oplevet det 5-6 gange på et år, men synes det er ret let at fixe igen. Tager på al strømmen fra ps4'eren i en 10 min og så er det væk.
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: PS4 Disc Problem

Indlægaf sokken » ons 29 okt 2014 21:07

har lige fået en hel ny ps4 efter den har været på værksted med dette problem
sokken
Niveau 1
 
Indlæg: 53



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster