Forum

Dragon Age Inquisition hjælp!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Dragon Age Inquisition hjælp!

Indlægaf Ziem_DK » lør 13 dec 2014 15:32

Heeej derude :D

Jeg sidder her og spiller Dragon Age og der er et par ting jeg ikk forstår som jeg håber i kan hjælpe mig med :)

1. Hva er Weapon og Amor Schematics?
2. Hvorfor popper der lvl 12 demons fra fade rifts når jeg selv kun er lvl 7?
3. Hvilke er main quest og hvilke er side quest?
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Dragon Age Inquisition hjælp!

Indlægaf Egeberg » lør 13 dec 2014 17:15

1. Opskrifter på nye våben og rustninger, som du kan lave i smedjen. Du kan købe flere og bedre opskrifter senere i spillet. Generelt kan du altid crafte bedre udstyr end du får i loot.

2. Fordi noget indhold i Hinterlands først skal løses ved lvl 10-12.

3. "Main quest" er øverste punkt i din quest journal. Derefter ligger "Inner circle" quest, der er quests med/om dine allierede.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Dragon Age Inquisition hjælp!

Indlægaf Ziem_DK » lør 13 dec 2014 18:42

Egeberg skrev:1. Opskrifter på nye våben og rustninger, som du kan lave i smedjen. Du kan købe flere og bedre opskrifter senere i spillet. Generelt kan du altid crafte bedre udstyr end du får i loot.

2. Fordi noget indhold i Hinterlands først skal løses ved lvl 10-12.

3. "Main quest" er øverste punkt i din quest journal. Derefter ligger "Inner circle" quest, der er quests med/om dine allierede.


Tak for svar :) Kan du svare mig på hvornår jeg ca skal kæmpe mod en drage? Jeg har lige fået det der Skyhold :)
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Dragon Age Inquisition hjælp!

Indlægaf Ziem_DK » søn 14 dec 2014 17:24

Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikk har kæmpet mod en drage endnu? er Lvl 11 snart 12 og har fået Skyhold osv? Har mødt 2 drager med når jeg så angriber dem flyver de væk?
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Dragon Age Inquisition hjælp!

Indlægaf weissmuller » man 15 dec 2014 01:10

I hinterlands skal du bare følge efter den
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Dragon Age Inquisition hjælp!

Indlægaf Krede1972 » man 15 dec 2014 03:36

Ziem_DK skrev:Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikk har kæmpet mod en drage endnu? er Lvl 11 snart 12 og har fået Skyhold osv? Har mødt 2 drager med når jeg så angriber dem flyver de væk?


Du skal finde deres "landingssted", der plejer at være relativt tæt på det sted man kan se dem flyve. Det er ikke meningen at man skal angribe dragerne når man ser dem flyve højt oppe i luften. Det er bare en "teaser" og et hint om at man kan finde deres tilholdssted i nærheden. Så det er er sådan set bare at udforske området/kortet hvor man har set drager.

Du skal nok påregne at få tæsk første gang du finder en drage, men det er nu stadigvæk en stor og flot oplevelse at kæmpe mod dem. Men jeg måtte da indse at jeg blev nødt til vende tilbage lidt senere med bedre gear og højere level for at kunne slå min første drage.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Dragon Age Inquisition hjælp!

Indlægaf Allanb » man 15 dec 2014 06:28

Stødte på min første drage i Crestwoods og fik en røvfuld :-) Så som Krede skriver, vent heller lidt endnu og tag udfordringen når du har det rigtige gear til det...

Men ellers kan du i dette link se både placering, level og deres svagheder: http://www.idigitaltimes.com/dragon-age ... das-397372
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Dragon Age Inquisition hjælp!

Indlægaf Ziem_DK » man 15 dec 2014 23:04

Tak for svar drenge :) jeg fandt den i hinderlands og fik den ned med nakken :)
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster