Forum

Fik vist dummet mig. (BF4 premium)

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Fik vist dummet mig. (BF4 premium)

Indlægaf Obscene » søn 01 feb 2015 09:49

Hej PSLIFE.

Som emnet hentyder har jeg vidst lavet en fejl. Købte PS4, og BF4 + Premium her i fredags.

Jeg valgte, at lave en frisk bruger - fortrød senere hen navnet, og tænkte jeg ville gøre brug af min gamle PSN bruger.

På den friske brugere havde jeg redeemet min premium kode til BF4. Jeg gik ind på min gamle bruger for, at se om premium også virkede der. Til min overraskelse virkede det umiddelbart. Kunne åbne en masse premium packs, fik premium dog tags, og spillede en hurtig Operation Metro (Et kort man kun kan spille hvis man har premium - Second Assault dlc).

Da jeg har en lille OCD, gik jeg ind for at slette den friske bruger, da det jo tilsyneladende så ud til at min gamle bruger kunne gøre brug af premium koden..

Til min store ærgelse kan jeg dog ikke spille på diverse premium DLC maps nu, hvor jeg har slettet den friske bruger.

Er der noget jeg kan gøre? Det er lidt en honest mistake. Men jeg tænker om jeg kan kontake EA, og se om de kan smide en ny kode?
Obscene
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Fik vist dummet mig. (BF4 premium)

Indlægaf Bab » søn 01 feb 2015 09:51

Opret din nye bruger konto igen og så burde det virke. Og lad så være med at brug premium koder på den i fremtiden ;)

Det er nok, at kontoen er på din PS4. Du behøver ikke bruge den og kan bare blive ved med at bruge din gamle bruger.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Fik vist dummet mig. (BF4 premium)

Indlægaf Obscene » søn 01 feb 2015 09:58

Arh, lækkert! Tak for et lyn hurtigt, og effektivt svar Bab! Logisk tænkning!
Obscene
Niveau 0
 
Indlæg: 26



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron