Forum

Returnere defekt Amazon ps4

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Returnere defekt Amazon ps4

Indlægaf BECH DK » søn 29 mar 2015 00:14

Hej.

Jeg har købt en brugt ps4 af en person der har købt den på Amazon.uk. Den er desværre defekt nu. Jeg har en kvittering, men hvordan foregår sådan en reklamation? Den er købt d. 21 marts 2014. Er der garanti på??

Mvh
Jacob
BECH DK
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Re: Returnere defekt Amazon ps4

Indlægaf Blauwy » søn 29 mar 2015 00:18

Skriv til deres support. Jeg vil næsten garantere at de bare sender dig en UPS label, også pakker du din PS4 og sender den afsted.

Har kun hørt positive ting om Amazons kundeservice, så de skal nok kunne hjælpe dig.
Da min controller gik i stykker, skrev jeg til dem og fik bare et beløb tilbageført så jeg kunne købe en ny.

Og det hedder ikke garanti disse dage, men reklamationsret, der gælder i 24mdr fra købsdatoen. :)
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Returnere defekt Amazon ps4

Indlægaf BECH DK » søn 29 mar 2015 00:19

Tak for det hurtige svar, vil prøve og skrive til dem:-)
BECH DK
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Re: Returnere defekt Amazon ps4

Indlægaf TheDanishVeteran » søn 29 mar 2015 01:15

Jeg købte min PS4 igennem Amazon.co.uk, og eftersom at den var defekt, sendte de mig en ny. Jeg skrev blot til kundeservice og der var ingen problemer - skulle bare sende den gamle tilbage. :)
TheDanishVeteran
 


Re: Returnere defekt Amazon ps4

Indlægaf Krede1972 » søn 29 mar 2015 03:08

Der er 24 måneder garanti/reklamationsret når varen er købt i et EU-land.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Returnere defekt Amazon ps4

Indlægaf BECH DK » søn 29 mar 2015 15:50

Har fået svar fra dem og der var ingen problemer, skulle bare sende den, så ville jeg få et tilgodebevis på beløbet, fordi de ikke kunne give mig et bundle sæt med second son, som det oprindeligt var købt, super service:-)
BECH DK
Niveau 1
 
Indlæg: 75



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster