Forum

0 gennemførte spil ?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

0 gennemførte spil ?

Indlægaf Kimosabe » ons 01 apr 2015 10:25

Hej

Jeg har åbenbart gennemført 0 spil i min playstation tid. Det ser jeg ihvertfald herinde i mine stats når jeg klikker på min profil. Og jeg er klar over at jeg ikke ofte spiller mine spil til ende, men for nylig gennemførte jeg dog Tomb Raider DE, og fik "Survivor is born" trofæet, for at have gennemført. Men det står stadig til 0 ? :^o
Egentlig er jeg bare nysgerrig, hvad skal der til for at de tæller som gennemførte ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: 0 gennemførte spil ?

Indlægaf Proxzyn » ons 01 apr 2015 10:37

Gennemført i profilen betyder at du har fået platin, eller 100% i de spil der ikke har platin.
Altså baseret på trofæer og ikke bare at du har gennemført spillets kampagne :P
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: 0 gennemførte spil ?

Indlægaf Kimosabe » ons 01 apr 2015 10:40

Proxzyn skrev:Gennemført i profilen betyder at du har fået platin, eller 100% i de spil der ikke har platin.
Altså baseret på trofæer og ikke bare at du har gennemført spillets kampagne :P


Tak for forklaring :) Havde godt på fornemmelsen at det var noget i den retning, omend jeg synes at det er lidt misvisende. Men kan samtidig godt se at et spil er "helt" gennemført når man har prøvet ALT hvad spillet har at byde på, kommer bare aldrig til at ske for mig. Må dog sige at Tomb Raider er et af de første spil der har givet mig lyst til at vende tilbage og forsøge at klemme lidt mere ud af det :o
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster