Forum

Hjælp til bærbar

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til bærbar

Indlægaf Allanb » man 04 maj 2015 16:22

Hey, sidder og surfer efter bærbar til en af ungerne. Og har fundet denne:
https://www.dustin.dk/product/5010796117/flex-2-black

Er der nogen der har sådan en Flex 2 og har lidt "hands on" for og imod? Er der nogen der har set bedre eller tilsvarende maskine andet steds til ca. de samme penge eller billigere.

Der er visse krav:
Skal have Touch skærm
Skal være imellem 14 og 15.6" skærm
Grafikkort skal være noget ligesom Geforce 840M (Så man kan spille lidt spil på den også)

Smid gerne links mm. Så jeg kan finde det bedste bærbar :-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Hjælp til bærbar

Indlægaf Stricker » man 04 maj 2015 20:42

Jeg kan virkelig ikke forstille mig at jeg nogensinde ville få et behov for at orientere min skærm på den måde.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Hjælp til bærbar

Indlægaf Allanb » man 04 maj 2015 20:43

Sikkert ikke, men det er det de unge vil ha' :-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Hjælp til bærbar

Indlægaf Stricker » man 04 maj 2015 20:46

Ok. Elgiganten har vidst nok bærbaren med specs du søger. Jeg tror, at jeg så den i deres tilbudsavis for denne uge.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Hjælp til bærbar

Indlægaf Erroneus » man 04 maj 2015 22:02

Flex 2 bærbar og hele Yoga serien fra Lenovo er super fine. Flip funktionen er faktisk ikke dum og selv om den ikke helt kan erstatte en tablet pga. vægten, så kan den i mindre periode godt bruges som en tablet eller tablet med holder. Selve dreje mekanismen er efter min erfaring holdbar, hvilket ellers var min bekymring for dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Hjælp til bærbar

Indlægaf Allanb » man 04 maj 2015 23:42

Jeg tænker også Lenovo har styr på det, efter både yoga og flex modellerne.. så satser på kvaliteten er iorden og bestiller nok en imorgen..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Hjælp til bærbar

Indlægaf Vreki » tirs 05 maj 2015 11:40

Vi har en af Lenovos flex modeller derhjemme.
Flip funktionaliteten er ikke rigtigt noget vi bruger, den fylder dybest set lige meget uanset hvordan du folder skærmen så det er ikke umagen værd at skifte rundt hele tiden. Det havde måske været noget andet hvis det var en af dem du kunne flippe helt rundt i tablet mode, men jeg tror ærlig talt at den ville blive for tung at sidde med som tablet.

Touchscreen er også mest et gimmick, men det kan da være rart nok en gang imellem når man kæmper med Windows 8.

Dermed ikke sagt at Flex serien er dårlige maskiner, men IMHO er det ikke værd at bruge ekstra penge på at kunne folde skærmen rundt .
Og hvis det er til børn så er der jo altid muligheden for at de flipper den for langt rundt, det kan den garanteret ikke holde til.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hjælp til bærbar

Indlægaf Allanb » tirs 05 maj 2015 12:11

Jeg takker for indput. Jeg tror heller ikke at den vil bliver drejet rundt.. Men touch bruges meget på den anden bærbar vi har og er det eneste ønske der er til en ny bærbar.

Grunden til det er Flex jeg har kigget på, er manglen på maskiner der har touch og et rimeligt grafikkort..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 5 gæster