Forum

Min egen stemme.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Min egen stemme.

Indlægaf Da Senzai » søn 30 aug 2015 20:32

Vi er begyndt at streame, hver gang vi spiller og jeg har fundet ud af, at når man via share-knappen gemmer en video - mens man streamer - for at lave et klip til youtube, så kommer de andres stemmer med i videoen.

Det er fedt, da alle klip er meget sjovere, når man kan høre de andres reaktioner :D.

Problemet er bare, at min egen stemme kommer ikke med klippene. Er her nogen, der ved, hvordan man får sin egen stemme med, så det ikke kun er mine hold-kammeraters?

Det lyder lidt fjollet, når man ikke kan høre den de taler til.

Tak! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Min egen stemme.

Indlægaf armorking » søn 30 aug 2015 20:45

du kan ikke gøre det via PS4 alene , du skal have en elgato game capture for at kunne høre din stamme :)
ellers imens du spiller med din kammerater skal du brug et andet program på PC og optage imens du snakker
med dem , når du helt færdig skal du bare ligge din stemme ind via Sony vegas eller andet program.
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Min egen stemme.

Indlægaf Blauwy » søn 30 aug 2015 20:49

Det kan sagtens være jeg husker forkert, men mener der ligger en indstilling under Share options der hedder "include voices". Har du prøvet at slå den til?

Det kan også være den intet har med det at gøre, men det er et bud.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Min egen stemme.

Indlægaf Da Senzai » søn 30 aug 2015 22:07

Det er sådan en indstilling og vi har alle slået den til - men min stemme kommer ikke med. Altså, den er med, når vi streamer, men i selve den video, jeg gemmer på share knappen, der er den ikke ^^;

armorking skrev:du kan ikke gøre det via PS4 alene , du skal have en elgato game capture for at kunne høre din stamme :)
ellers imens du spiller med din kammerater skal du brug et andet program på PC og optage imens du snakker
med dem , når du helt færdig skal du bare ligge din stemme ind via Sony vegas eller andet program.


Tak for forslaget, men det lyder som meget arbejde :P.

Vi hyggestreamer fordi, at vi kan og at det er supernemt på PS4, mere lægger vi ikke i det! :D. Det kunne bare være fed´, hvis der var noget nemt, vi lige kunne gøre fra PS4, så min stemme også kom med. :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Min egen stemme.

Indlægaf DennisBeck » søn 30 aug 2015 23:20

Du skal trykke på "share" knappen.
Tryk på OPTIONS.
Gå op i "indstillinger for del" .
Gå så ned i "indstillinger for videoklip"
Sæt flueben i "medtag mikrofonlyd i videoklip". Så burde din stemme komme med i de videoer du laver.
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: Min egen stemme.

Indlægaf Da Senzai » man 31 aug 2015 06:36

Det havde jeg overset! - Tak for hjælpen! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron