Forum

Problemer med at tilføje penge til wallet

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Problemer med at tilføje penge til wallet

Indlægaf Morten Rask » man 31 aug 2015 15:06

Hej allesammen.

Jeg besluttede mig alligevel i dag for at forudbestille Metal Gear Solid V: The Phantom Pain på den europæiske PlayStation Store, i stedet for at købe et fysisk eksemplar. Jeg forudbestiller normalt ikke digitale spil, men ville gerne preloade det til konsollen, så det var klar til midnat.

Første problem jeg stødte på, var at forudbestillingen blev annulleret kort efter bestillingen, da der ikke var penge nok på min "Wallet". Her troede jeg at den automatisk anvendte mit Visa til at overføre pengene, men det lod så ikke til at være tilfældet.

Jeg forsøger i stedet derfor at overføre de 519 kroner det nu koster, til min Wallet, og her skal man jo vælge nogle forudbestemte beløb. Det lykkedes mig at overføre de første 400 kroner i første omgang, anden omgang hvor jeg vil overføre 150 kroner, brokker den sig og giver følgende besked: "Currently unable to add funds to your account. Please try again later."

Er der andre der har været udsat for det før? Nu har jeg 400 kroner på min Wallet, hvilket er 119 kroner for lidt til at forudbestille Metal Gear Solid.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Problemer med at tilføje penge til wallet

Indlægaf Cena » man 31 aug 2015 16:46

Hmm. Så vidt jeg husker har den bare trukket det beløb spillet kostede de gange jeg har købt online. Jeg har ikke skulle overføre til wallet. Husker jeg helt forkert?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Problemer med at tilføje penge til wallet

Indlægaf andr2999 » man 31 aug 2015 16:52

Jeg oplevede det samme problem da jeg forudbestilte Metal Gear, jeg kunne kun godt overfører til min Wallet, men den ville jeg ikke trække beløbet direkte fra min konto. Jeg prøvede så at overfører en gang af 40 kr, for at se om det virkede, og så overførte jeg en gang af 400 kr og til sidst 80 kr, og det virkede fint(har ikke prøvet med 150 kr), hvor efter jeg bestilte spillet og pengene blev så trukket fra min Wallet.
Jeg ved ikke om det er problem specifikt med metal gear, eller det er generelt for forudbestillinger.
Jeg har aldrig oplevet problemer med forudbestillinger eller overførelser før dette
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Re: Problemer med at tilføje penge til wallet

Indlægaf Morten Rask » man 31 aug 2015 18:18

Jeg kunne søge mig til at det er et generelt problem.

Måtte indløse et PSN-kort i stedet, for den var ikke villig til at tage imod hverken Paypal eller andet kreditkort.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Problemer med at tilføje penge til wallet

Indlægaf Lubricated » tors 05 nov 2015 09:09

Jeg oplever problemet at den siger: "Kreditkortoplysningerne er ugyldige. Kontroller venligst dine indtastninger omhyggeligt." Selvom jeg har prøvet både med paypal og kreditkort.. Og har dobbelttjekket info flere gange! Nogen ide til løsning?

Og hvor køber folk prepaid kort til DK henne? Er UK ok?
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


Re: Problemer med at tilføje penge til wallet

Indlægaf Morten Rask » lør 16 jan 2016 19:57

Jeg endte med at få en kammerat til at købe et PSN kort til mig I Gamestop på vej hjem fra arbejde, fejlen gik i sig selv og det virker fint efterfølgende.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Problemer med at tilføje penge til wallet

Indlægaf Kimosabe » søn 17 jan 2016 09:36

Jeg har haft samme problem siden i onsdags, kontaktede PS support, og fik af vide at jeg skulle slette alle oplysninger og vente 24 timer. Det virkede stadig ikke fredag, og måtte købe et pss card på 200,- i coolshop for at kunne få det spil jeg skulle spille fredag aften.
Har ikke prøvet siden fredag.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 2 gæster

cron