Forum

pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf Hasani94 » man 09 nov 2015 17:09

Hej folkens! Jeg er pludselig blevet "hooked" på BO3, men da jeg mildest talt stinker til FPS's og derfor bebrejder min mangel på succes på mit kæmpe fladskærm, er jeg på udkig efter en monitor. Jeg har nemlig undersøgt sagen lidt, og det virker til at langt størst delen anbefaler en monitor fremfor et stort TV, når det angår FPS-spil.

Jeg aner dog intet om sagen, og ville derfor spørge i den forum jeg bruger mest tid på. Noget i kan anbefale til en fair pris omkring de 1.000 kr.? +/-lidt betyder ikke der stor, så længe det ikke er oppe mod 2k! :)

Edit: Kan en af disse anbefales?
http://www.cinemagic.dk/shop/benq-gl246 ... gn=regular
Eller
http://www.cinemagic.dk/shop/benq-gamin ... gn=regular
Eller
https://www.komplett.dk/product/768177/ ... ed-gl2450#
Eller skal jeg kigge på noget helt andet?
Senest rettet af Hasani94 man 09 nov 2015 23:47, rettet i alt 2 gange.
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf Krede1972 » man 09 nov 2015 17:40

Det er ganske rigtigt at det er nemmere for øjet at overskue hvad der sker på en lille skærm fremfor en stor skærm.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf Trekamp » man 09 nov 2015 18:15

Input lag er vel også en ret stor faktor, når det kommer til FPS. Her kan Sonys 705-serie varmt anbefales, hvis man helt vil slippe for monitoren. Dog i et lidt andet prisleje (ca. 4.000,- for 42")
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf Hasani94 » man 09 nov 2015 23:44

Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf Lubricated » fre 01 jan 2016 15:45

Jeg sidder i lidt samme situation som Hasani94 og er på udkig efter en monitor..

Hvad er du endt med Hasani? Jeg løb jo ind i dig i en enkelt lobby, så hvis du "mildest talt stinker til FPS", så må din nye monitor have hjulpet, da du vandt den runde klart :D

Jeg har selv kigget på denne: http://www.wupti.com/produkter/computer ... 1205000000 Men folk er mere end velkommen til at komme med andre forslag!
Jeg har kun kigget på pris, ms og om det er full HD.. Andet jeg skal kigge efter?
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


Re: pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf Dummiz » fre 01 jan 2016 16:00

Tag lige og kigge på bla. Dba inden i køber hvis det er. I sidste måned søgte jeg også en monitor til ps4 gaming jeg faldt over en Samsung til 1400,- nypris. Fandt samme model på dba til 250,- under et år gammel med kvit. Og garanti på endnu så det er et kig værd :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf Lubricated » fre 01 jan 2016 17:23

God ide Dummiz. Jeg har faktisk kigget lidt, men så snart jeg skal have en med HDMI, så synes jeg ikke jeg kan finde noget så billigt.. Men må da lige holde øje :)
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


Re: pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf Dummiz » fre 01 jan 2016 17:28

Lubricated skrev:God ide Dummiz. Jeg har faktisk kigget lidt, men så snart jeg skal have en med HDMI, så synes jeg ikke jeg kan finde noget så billigt.. Men må da lige holde øje :)


Det kan godt lade sig gøre :) min skærm er 24" med ham dog uden højtalere men der bruger jeg bare mit headset :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf Lubricated » man 04 jan 2016 18:29

Jeg kigger lidt rundt.. Men når en ny kan fås til omkring 1000kr, så tror jeg at jeg ender med at købe nyt :)
Lubricated
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Odense C


Re: pc skærm/monitor til ps4 gaming?

Indlægaf christ13k » ons 10 feb 2016 23:21

christ13k
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Silkeborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron