Forum

Ps4 Larmer! - Hvad gør jeg?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Ps4 Larmer! - Hvad gør jeg?

Indlægaf Pivost » fre 20 nov 2015 10:44

Jeg kender heldigvis også købelovens og dens paragraffer, da jeg har haft det i skolen.
Var derfor godt forberedt, hvis der skulle blive bøvl med gamestop og havde skrevet ned, hvad jeg ville sige. ;)

Det endte med, at sælgeren tog konsol nummer 2 tilbage også, som defekt.
Forklarede ham, at de skulle være opmærksom på de der release modeller, da nogen af dem har den omtalte defekt her i tråden.

Han spurgte mig efterfølgende om jeg var interesseret i, at købe en ny konsol, hvilket jeg gjorde.

Magen til god service skal man lede længe efter! -Manden byttede 2 defekte konsoller uden tøven og solgte mig gladeligt en ny! :)
Mine handelskarakterer fra Xboxlife.
http://www.xboxlife.dk/?sid=3141512eee1 ... 3ba7e384c4
Pivost
Niveau 1
 
Indlæg: 92
By: Esbjerg


Re: Ps4 Larmer! - Hvad gør jeg?

Indlægaf Vreki » fre 20 nov 2015 11:30

Pivost skrev:Magen til god service skal man lede længe efter! -Manden byttede 2 defekte konsoller uden tøven og solgte mig gladeligt en ny! :)


Ikke for at hakke på den service du modtog, men det er trist hvis man bliver positivt overrasket over at nogen følger købeloven.
Det siger lidt om butikkernes generelle niveau.

Der er nok også en del større avance på en ny konsol.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps4 Larmer! - Hvad gør jeg?

Indlægaf Pivost » fre 20 nov 2015 12:15

Vreki skrev:
Pivost skrev:Magen til god service skal man lede længe efter! -Manden byttede 2 defekte konsoller uden tøven og solgte mig gladeligt en ny! :)


Ikke for at hakke på den service du modtog, men det er trist hvis man bliver positivt overrasket over at nogen følger købeloven.
Det siger lidt om butikkernes generelle niveau.

Der er nok også en del større avance på en ny konsol.


Det gør du heller ikke. I stedet hakker du på mig fordi jeg er glad og tilfreds over, at butikken har fulgt købeloven som den skal. Der er mange butikker, som vil gøre ALT og jeg mener ALT for, at prøve at undgå, at bytte en vare, men i stedet bare sende den til reparation..

I princippet kunne han jo holde fast i, at han må afhjælpe fejlen, men her kan jeg jo så forlange at ophæve købet og købet og evt. købe en anden vare, som også er omtalt i KBL §78.
Mine handelskarakterer fra Xboxlife.
http://www.xboxlife.dk/?sid=3141512eee1 ... 3ba7e384c4
Pivost
Niveau 1
 
Indlæg: 92
By: Esbjerg


Re: Ps4 Larmer! - Hvad gør jeg?

Indlægaf ikkNico » fre 20 nov 2015 12:20

Pivost skrev:Han spurgte mig efterfølgende om jeg var interesseret i, at købe en ny konsol, hvilket jeg gjorde.

Med rabat eller den defekt i bytte?

Og fik du så en CUH-1216x?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Ps4 Larmer! - Hvad gør jeg?

Indlægaf Pivost » man 23 nov 2015 09:57

ikkNico skrev:
Pivost skrev:Han spurgte mig efterfølgende om jeg var interesseret i, at købe en ny konsol, hvilket jeg gjorde.

Med rabat eller den defekt i bytte?

Og fik du så en CUH-1216x?


Selvfølgelig med den defekte i bytte :)

Fik i hvertfald en af de helt nye konsoller, kan dog ikke helt huske hvad den hedder i kode... :)
Mine handelskarakterer fra Xboxlife.
http://www.xboxlife.dk/?sid=3141512eee1 ... 3ba7e384c4
Pivost
Niveau 1
 
Indlæg: 92
By: Esbjerg


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 7 gæster

cron