Forum

Playstation music???

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Playstation music???

Indlægaf morfar » søn 31 jan 2016 10:07

Endnu et nyt og ubrugeligt ikon fylder min PS4 menu.

Ufatteligt som de bliver ved med at fylde ligegyldige ting på.

Jeg gætter på,det heller ikke kan fjernes på nogen måde?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Playstation music???

Indlægaf Erroneus » søn 31 jan 2016 11:27

Nope. Det er dog muligt den rykker ned af listen, alt efter som du bruger andre ting. Det kan jeg ikke huske om den gør, eller den holder sig fast.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Playstation music???

Indlægaf Flaskehals » fre 05 feb 2016 20:36

Nogen bud på hvorfor man fra Sonys side vælger at smide så voldsomt meget tvungen "skrald" på menuen? Jeg har svært ved at forstille mig at der er nogen der er særligt glade for det? Jeg kan huske ramaskriget omkring Singstar på PS3, men det var jo nærmest vand i forhold til alt det ubrugelig lort jeg skal se på når jeg browser rundt på min PS4!
Flaskehals
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København


Re: Playstation music???

Indlægaf Rytteren » fre 05 feb 2016 20:40

Vel fordi det, tvungende lort, forsvinder ned i biblioteket, når man har spillet nok forskellige spil. Har Inge af disse apps i min menu
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Playstation music???

Indlægaf Flaskehals » fre 05 feb 2016 21:54

Det er sandt, de siver længere ned i systemet og forstyrre istedet der! jeg undre mig bare over at jeg ikke har friheden til selv at vælge fra eller til?
Flaskehals
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København


Re: Playstation music???

Indlægaf Erroneus » lør 06 feb 2016 00:39

Fordi det reklamerer for en service de tjener penge på.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Playstation music???

Indlægaf Rytteren » lør 06 feb 2016 10:18

Flaskehals skrev:Det er sandt, de siver længere ned i systemet og forstyrre istedet der! jeg undre mig bare over at jeg ikke har friheden til selv at vælge fra eller til?


Ahhhh de forstyrre sgu ikke, når de ender i "biblioteket". Her kan man jo dele op efter spil og apps. Så ser det du dem faktisk slet ikke.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Playstation music???

Indlægaf Flaskehals » lør 06 feb 2016 16:30

Jeg er helt med på at der er masser af folk i den tredie verden der har meget mere alvorligere problemer end at Sony vælger at sovse mine menuer ind i apps jeg ikke selv har valgt eller bruger når jeg plejer omgang med min PS4 :-)
Eksempelvis har jeg P.t. I min Tv og Video sektion 19 apps (eller henvisninger til apps jeg kan hente), jeg bruger kun de 3!
Jeg kender ikke til andre platforme hvor "tvangsfodringen" forekommer lige så aggressivt!
Jeg drømmer om at jeg selv kan bestemme hvad der er relevant for mig, og hvis det udelukkende handler om reklameindtægter fra Sonys side ville jeg ønske de gav mig muligheden for at betale mig fra det :-)
Flaskehals
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København


Re: Playstation music???

Indlægaf Rytteren » lør 06 feb 2016 16:37

Så fik vi løst dit menuproblem, så fandt vi et andet.. okay.

Nå, men hvis du bruger en app (tvappen i dit tilfælde), så må du vel forvente at der er andet indhold der forslås? Det svare jo til at du vil bruge playstation store til at købe helldivers, og IKKE vil se tilbud eller andet på andre spil i storen?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Playstation music???

Indlægaf Flaskehals » lør 06 feb 2016 18:37

Yeah, det har vi nemlig, og tak for det (Y) Nu har jeg fyldt op med indie spil, så forsvandt spotify, Sharefactory og playroom :-)
Mht til tv appen, så har man jo netop muligheden for at se hvad der kan tilføjes kategorien via playstation store, så ideelt set for mig ville være at det udelukkende kun var det som jeg selv aktivt havde været inde og hente i storen som så lå i undermenuen/appen "Tv & video"
Flaskehals
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster