Forum

Overvejer at skifte til PS 4

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf Slimjay DK » ons 25 maj 2016 08:34

Erroneus skrev:God ide at vente til efter E3, ikke kun pga. spil, men også pga. evt SLIM og forbedret modeller, der måske bliver annonceret under E3.


Slim ? det tror jeg ikke man skal regne med, hvis den bliver meget mere "slim" så brænder den jo af, når de presser mere juice ud af den. Og der skal jo også være plads til hardwaren.

Jeg tror at hvis den skal "Slimmes" mere ned, så bliver det på bekostning af ekstern PSU.

Men jeg kan blive overrasket .... :D
Senest rettet af Slimjay DK ons 25 maj 2016 08:40, rettet i alt 1 gang.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf Slimjay DK » ons 25 maj 2016 08:37

Jb skrev:Det kan man hvis man køber en headset adapter som så stikkes i controlleren. Men det er endnu et stk tilbehør som så flyder et eller andet sted. Hehe

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk


De nye controllere til Xbox One, kommer med 3.5mm jack som på PS4 controlleren, så ingen grund til adapter :wink:

EDIT : Slim, du skal huske at læse alle svar før du selv giver svar, så undgår du at skrive noget der allerede er skrevet #-o :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf Erroneus » ons 25 maj 2016 09:08

Slimjay DK skrev:Slim ? det tror jeg ikke man skal regne med, hvis den bliver meget mere "slim" så brænder den jo af, når de presser mere juice ud af den. Og der skal jo også være plads til hardwaren.

Jeg tror at hvis den skal "Slimmes" mere ned, så bliver det på bekostning af ekstern PSU.

Men jeg kan blive overrasket .... :D

Det kunne også være rygterne var forkerte og den nye model får samme ydelse som den nuværende PS4, men er med mindre strømslugende komponenter og derfor kan de gøre den mindre :)

Derfor jeg skriver "SLIM og forbedret modeller", fordi hvis man kigger på historien, så er slim den normalle udvikling for en konsol, den eneste grund til vi ikke rigtigt forventer det den her gang, er pga. alle Neo/4K rygterne :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf aaliyahchili » man 06 jun 2016 22:45

Nu når jeg logger ind på PlayStation.com får at se hvilke spil osv der er på siden, så bliver skærmen helt hvid og kan intet gøre eller se...nogen det ved hvorfor...?

Går og bliver mere og mere lun på et skifte, men tænker lidt på om hvordan sikkerheden er omkring ens Sony konto... ? har læst at de før har haft problemer med hackede kontoer.....

Er der nogen der kan anbefale nogle Manga inspirerede spil..? ..ser selv frem til Attack on Titan.....
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf Krede1972 » man 06 jun 2016 23:10

aaliyahchili skrev:Nu når jeg logger ind på PlayStation.com får at se hvilke spil osv der er på siden, så bliver skærmen helt hvid og kan intet gøre eller se...nogen det ved hvorfor...?

Går og bliver mere og mere lun på et skifte, men tænker lidt på om hvordan sikkerheden er omkring ens Sony konto... ? har læst at de før har haft problemer med hackede kontoer.....

Er der nogen der kan anbefale nogle Manga inspirerede spil..? ..ser selv frem til Attack on Titan.....


Du skal ind på store.playstation.com og ikke playstation.com for at se de spil der sælges. Men nej, ved ikke hvorfor din skærm bliver hvid.

Tror ikke der bliver hacket flere PSN-kontoer end det er tilfældet med mail-kontoer eller aflæste pinkoder til Dankort. Hvis man vælger et godt kodeord og ellers tænker sig om, så er der ingen grund til at være paranoid.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf aaliyahchili » man 06 jun 2016 23:26

Se det var meget bedre :)

Takker for hurtigt svar.....

Can't wait to see what E3 brings.....
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf aaliyahchili » tirs 14 jun 2016 06:08

Ingen vej tilbage....damn Sony viste lækkerier frem....farvel MS i viste desværre intet der kunne få mig op og kører.....

Days gone ser da super fedt ud, glæder mig til at se mere til det....:)
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf Rytteren » tirs 14 jun 2016 10:55

aaliyahchili skrev:Ingen vej tilbage....damn Sony viste lækkerier frem....farvel MS i viste desværre intet der kunne få mig op og kører.....

Days gone ser da super fedt ud, glæder mig til at se mere til det....:)


Køber du den for sig selv, eller vælger du en bundle?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf aaliyahchili » tirs 14 jun 2016 16:53

Tror jeg bytter min X1 ind i gamestop, hvis de har et "godt"sommertilbud ellers prøver jeg at sælge privat....
Så vil jeg købe et bundle med Uncharted 4 og så stille og roligt købe div lækre spil til PS 4 :)
Og at Crash bandi fra mine PS 1 dage også udkommer, gør det hele meget bedre :)
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf aaliyahchili » ons 15 jun 2016 18:35

Elgiganten har 1 TB og Uncharted 4 til 2999,- er det en ok pris.....?
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf Erroneus » ons 15 jun 2016 21:10

Cdon har den billigere: cdon.dk (pslife ref link)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf aaliyahchili » fre 17 jun 2016 20:05

Takker for linket....Men jeg måtte bare have en PS 4 med hjem idag :)
Så nu venter jeg bare på at ungerne skal på ferie hos mormor og morfar, så skal der bare spille Uncharted 4....Og så håbe på at konen har en god bog, hun kan begynde på..... ;)
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf whc » man 20 jun 2016 13:17

Hvorfor sælge Xbox One? Bedst med begge konsoller IMO. Men det er op til dig. Har selv dem begge, havde PS4 da den kom ud, men den gang spillede jeg kun på Xbox One, så solgte min PS4 (larmede også af h...til lige som PS3).

Men købte en PS4 igen her efter Uncharted 4 kom ud, købte den nyeste version, syntes stadig den larmer meget, meget mere end Xbox One, men det er til at leve med (mindre end første version).

Men har man begge konsoller, så kan man jo købe fra begge butikker, og der er mange gode tilbud på dem begge hele tiden, så går du ikke glip af et godt tilbud :).

Eneste minus syntes jeg ved PS4 over Xbox One, er controlleren, eller nærmere batteritiden af Dualshock 4 controlleren, det er virkelig ringe, og det medfølgende kabel gør at du ikke kan lade den op med hvilken som helst adapter, så skal du til at finde et andet kabel, rigtig mystisk og lidt ala PS3.

Og så syntes jeg Xbox One snap er en meget savnet funktion på PS4, men til at leve uden.

Anyway en af hver så er man godt stillet, og kan bare købe spillet til det platform hvor det er billigst.
PSN: whcvip / Xbox Live: whcvip / NNID: whcvip
whc
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: Hafnia


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf aaliyahchili » man 20 jun 2016 21:12

MS kom med absolut intet til E3 som kunne tiltale mit "behov" som gamer...spille sammen på tværs af div platforme-byg din egen controller med div farver m.m...
Alt hvad jeg vil er bare at nyde en rigtig lækkert spil og det Sony kom med så bare fedt ud for mig...
Jeg har haft PS 1,PS 2 og PS 3 ( i meget kort tid) men samtidig har jeg også været meget glad for Xbox, men som sagt så gav de mig intet...
Det skal også lige sige at jeg har 3 unger og en dejlig kone, som skal underholdes så min gamer tid er i perioder rimelig begrænset :)
Men p.t sidder jeg og spiller Uncharted 4 og det er præcist lige sådanne spil jeg ønsker at spille....lækkert lækkert og lidt mere lækkert...
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Overvejer at skifte til PS 4

Indlægaf weissmuller » tirs 21 jun 2016 06:23

aaliyahchili skrev:MS kom med absolut intet til E3 som kunne tiltale mit "behov" som gamer...spille sammen på tværs af div platforme-byg din egen controller med div farver m.m...
Alt hvad jeg vil er bare at nyde en rigtig lækkert spil og det Sony kom med så bare fedt ud for mig...
Jeg har haft PS 1,PS 2 og PS 3 ( i meget kort tid) men samtidig har jeg også været meget glad for Xbox, men som sagt så gav de mig intet...
Det skal også lige sige at jeg har 3 unger og en dejlig kone, som skal underholdes så min gamer tid er i perioder rimelig begrænset :)
Men p.t sidder jeg og spiller Uncharted 4 og det er præcist lige sådanne spil jeg ønsker at spille....lækkert lækkert og lidt mere lækkert...

Når du har hygget dig med Uncharted spillene så husk at spille The Last of Us, Naughty's bedste spil :D
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron