Forum

Hacket på PSN account

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Fimpe » tirs 02 aug 2016 11:38

Jeg har fået min Konto igen :)
De satte min konto i nul igen og så fik jeg af vide jeg skulle lave en ny mail til min konto og selvf nyt password også, så jeg var helt sikker på det ikke ville ske igen, de har haft mange problemer hen over smmeren hvor mange har været udsat for det samme som mig, og sony er igang med at lave 2 step authentication, dog hvornår det vil komme viste de ikke
Fimpe
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf ikkNico » tirs 02 aug 2016 14:05

Fedt! :)

Vi er flere der venter i spænding på 2 factor authentication. Jeg håber de understøtter Transakt
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Hacket på PSN account

Indlægaf FischerMand » tirs 25 okt 2016 17:45

Nogen andre der ikke kan logge på Playstation? Min maio er åbenbart ugyldig nu. Fik en mail ved middagstid at jeg havde ændret oplysninger hvilket jeg ikkender havde. Sidder nu og prøver at komme igennem til Playstation support, har kun ventet halvanden time.
FischerMand
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Erroneus » tirs 25 okt 2016 18:02

Hvis du har fået en mail, at dine oplysninger er blevet ændret og du ikke kender til det, så er der desværre nogle som har gættet / fået fat i dine login oplysninger.

Hvis du har et kreditkort tilknyttet, skal du holde øje med din bank konto og ja du skal have fat i PlayStation Support.

Jeg kan kun opfordre til at man slår to-faktor beskyttelse til.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf FischerMand » tirs 25 okt 2016 18:11

Erroneus skrev:Hvis du har fået en mail, at dine oplysninger er blevet ændret og du ikke kender til det, så er der desværre nogle som har gættet / fået fat i dine login oplysninger.

Hvis du har et kreditkort tilknyttet, skal du holde øje med din bank konto og ja du skal have fat i PlayStation Support.

Jeg kan kun opfordre til at man slår to-faktor beskyttelse til.


Og hvad er to faktor beskyttelse? Indtil videre er der ikke brugt noget fra mit kreditkort
FischerMand
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Erroneus » tirs 25 okt 2016 18:33

To faktor beskyttelse er et ekstra lag af sikkerhed. Det betyder, når du skal logge ind på PSN på en ny enhed, vil du modtage en SMS, hvor du skal taste koden ind fra. Det betyder ikke at du skal bruge den SMS kode hver gang, f.eks. sætter du din PS4 op en gang og så kører det.

Dvs. hvis en fremmede person prøver at logge ind med dit PSN login, så vil de ikke kunne komme ind, fordi de skal bruge den SMS kode, som du har modtaget via SMS.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf FischerMand » tirs 25 okt 2016 18:45

Erroneus skrev:To faktor beskyttelse er et ekstra lag af sikkerhed. Det betyder, når du skal logge ind på PSN på en ny enhed, vil du modtage en SMS, hvor du skal taste koden ind fra. Det betyder ikke at du skal bruge den SMS kode hver gang, f.eks. sætter du din PS4 op en gang og så kører det.

Dvs. hvis en fremmede person prøver at logge ind med dit PSN login, så vil de ikke kunne komme ind, fordi de skal bruge den SMS kode, som du har modtaget via SMS.


Smart smart. Det vil jeg benytte mig af når min konto engang bliver åbnet igen. De havde telefontid til 18 og der havde jeg ventet i to timer på at komme igennem og da kl blev 18 lukkede de. :oops: så prøver igen i morgen, tak for svar. :D
FischerMand
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Askinas » ons 26 okt 2016 08:18

Så skete det sku for mig os. Fik en mail fra Sony om, at min kode og mail var blevet ændret. Og jeg har ikke ændret noget :(
Så nu skal jeg se, om jeg kan få fat på SONY support her når man kan ringe til dem :( total nedtur!
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Vreki » ons 26 okt 2016 08:53

Jeg smuttede lige nu ind på https://www.playstation.com/en-us/accou ... ification/ og aktiverede 2-step for min konto.
Det tog kun 5 minutter
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Askinas » ons 26 okt 2016 09:01

Vreki skrev:Jeg smuttede lige nu ind på https://www.playstation.com/en-us/accou ... ification/ og aktiverede 2-step for min konto.
Det tog kun 5 minutter


Debhar ændret min kode og mail desværre :(
Så jeg skal ringe til dem.
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Vreki » ons 26 okt 2016 09:05

Ja, det skal selvfølgeligt være før man bliver hacket.
Det var ment som et hint til andre som mig der havde været lidt sløve i optrækket mht at aktivere det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf speedy5580DK » ons 26 okt 2016 12:49

Jeg fik også hacket min konto igår. 1time for at komme igennem til support.
speedy5580DK
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Askinas » ons 26 okt 2016 12:55

speedy5580DK skrev:Jeg fik også hacket min konto igår. 1time for at komme igennem til support.


Man kan først få hjælp kl 15 da de har vedligeholdelse :/
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Lassefar76 » ons 26 okt 2016 16:13

Min konto sagde osse jeg havde ændret min email inat kl ca 4. Så kunne ikke logge ind på psn. 15 min med support i mobilen og jeg var kørende igen. Dejligt. Fik lige aktiveret det der to trins log-in.
----- We're gonna need a bigger boat. -----
Lassefar76
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf FischerMand » ons 26 okt 2016 20:01

Fik min konto tilbage to 5 min da jeg var kommet igennem deres chat. Den danske support ventede jeg to timer så lagde jeg på.

Brugte den her.
http://faq.en.playstation.com/app/chat/chat_launch
FischerMand
Niveau 2
 
Indlæg: 195


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster