Forum

Refund på US PSN store

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Refund på US PSN store

Indlægaf Trickykid » man 25 jul 2016 20:29

Hejsa

Jeg trådte i spinaten her til aften og købte en ps3 udgave af et spil i stedet for ps4. Jeg kan se på deres support site, at de selvfølgelig giver refunds i sådanne tilfældem men deres support chat er nede i øjeblikket, og umiddelbart (efter at have gloet på deres support fora) lader det til, at sådanne problemer alligevel skal klares via telefon. Problemet er så bare, at det er købt på den amerikanske PSN store, hvilket jo er lidt af en bet, når der skal laves et opkald.

Er der nogen af jer, der har været ude for lignende problemer, og i så fald, hvordan løste i det?

På forhånd tak.
Trickykid
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Refund på US PSN store

Indlægaf Erroneus » tirs 26 jul 2016 09:41

Jeg syntes nu at folk har fået klaret meget via deres chat. Du siger den er nede, er det bare fordi den har været lukket eller har de fere? :)

Jeg vil prøve chatten, hvis jeg var dig, hvis du altså kan fange den åben.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Refund på US PSN store

Indlægaf Trickykid » tirs 26 jul 2016 09:46

Erroneus skrev:Jeg syntes nu at folk har fået klaret meget via deres chat. Du siger den er nede, er det bare fordi den har været lukket eller har de fere? :)

Jeg vil prøve chatten, hvis jeg var dig, hvis du altså kan fange den åben.


Der var problemer med deres chat i form af, at når man klikkede på request chat-knappen, forsvandt den bare, uden at der skete mere. Nu her til morgen, hvor jeg igen vil forsøge, kan jeg slet ikke finde deres link til chat supporten mere, så jeg tænker, at der må være noget helt galt med det.

Tak for svaret under alle omstændigheder :)
Trickykid
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Refund på US PSN store

Indlægaf Erroneus » tirs 26 jul 2016 19:17

Prøv i en anden browser, lige for at sikre det ikke er et browser problem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Refund på US PSN store

Indlægaf Trickykid » tirs 26 jul 2016 21:01

Erroneus skrev:Prøv i en anden browser, lige for at sikre det ikke er et browser problem.

Jeg har forsøgt mig både på telefon, tablet og nu computer, og alle gange med det samme resultat, nemlig at request chat-knappen forsvinder hvorefter der ikke sker mere. Men der er åbenbart flere inde på deres forum, der lige nu kæmper med samme problem.
Trickykid
Niveau 0
 
Indlæg: 20



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron