Forum

Automatisk fornyelse af PS+(fortrudt)

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Automatisk fornyelse af PS+(fortrudt)

Indlægaf Hasani94 » søn 28 aug 2016 11:54

Hej lifere'.

Jeg er i den situation, hvor jeg troede at jeg havde frameldt automatisk fornyelse, men det havde jeg så ikke heeeelt... Nu er den så fornyet med ET HELT ÅR... er der noget jeg kan gøre, eller er jeg bare screwed?! #-o
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Automatisk fornyelse af PS+(fortrudt)

Indlægaf Slimjay DK » søn 28 aug 2016 12:19

Du er screwed :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Automatisk fornyelse af PS+(fortrudt)

Indlægaf armorking » søn 28 aug 2016 12:26

Kontakt Sony DK på deres Facebook side så får du hurtigt svar
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Automatisk fornyelse af PS+(fortrudt)

Indlægaf ikkNico » søn 28 aug 2016 12:29

Jo, du havde garanteret slået det fra, men lige på det område er Sony ikke så fine i filten. Når du manuelt forlænger, bliver automatisk fornyelse slået til igen, og så skal du igen ind og slå det fra.
Kontakt supporten, købeloven garanterer dig en fotrydelsesret på 14 dage, og lige omkring abonnementer og fornyelser har der været meget fokus de seneste år.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Automatisk fornyelse af PS+(fortrudt)

Indlægaf Hasani94 » søn 28 aug 2016 14:26

F***! Prøver at kontakte support som det første imorgen.. Tvivler på at jeg kan komme igennem her på en søndag... Tak for hjælpen :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Automatisk fornyelse af PS+(fortrudt)

Indlægaf Vreki » man 29 aug 2016 08:43

ikkNico skrev:Jo, du havde garanteret slået det fra, men lige på det område er Sony ikke så fine i filten. Når du manuelt forlænger, bliver automatisk fornyelse slået til igen, og så skal du igen ind og slå det fra.
Kontakt supporten, købeloven garanterer dig en fotrydelsesret på 14 dage, og lige omkring abonnementer og fornyelser har der været meget fokus de seneste år.


De havde sgu også slået det til igen hos mig, efter at jeg lige har fornyet det manuelt.
Sådan nogle små-svindlere. :evil:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster