Forum

FPS adapter PS4

Har du brug for hjælp, så spørg her.

FPS adapter PS4

Indlægaf Stougaard1980 » søn 18 sep 2016 23:22

Nogen der kan hjælpe med lidt erfaring eller råd om emnet?
Kan bare ikke spille FPS spil med controller..
Kan umiddelbart få disse to i Danmark:
Hama speedshot ultimate
Aten phantom FPS
Nogle anbefalinger?
Eller skal jeg bestille max shooter one fra østen nu når gamebits.dk åbenbart ikke forhandler længere..
Pft. Stougaard
Stougaard1980
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Thisted


Re: FPS adapter PS4

Indlægaf Krede1972 » man 19 sep 2016 12:22

Absolut ingen anbefalinger herfra... ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: FPS adapter PS4

Indlægaf Vreki » man 19 sep 2016 13:23

Hvis det er finmotorikken det kniber med, så kan det anbefales med et sæt FPS Freeks http://ugx.dk/da/home/97-fps-freek-for- ... freek.html

Det der med at bruge mus og kb online på konsollen bliver der set lidt skævt til. Du bliver jo ikke bedre, du skaffer dig bare en fordel frem for de andre.
Så hvis det er fordi du vil have en bedre K/D ratio så er den altså meningsløs hvis du har opnået det på den måde.

Hvis man kommer lige fra PC så er der lidt tilvænning med en controller, men det burde ikke tage lang tid at vænne sig nok til det til at man kan spille FPS.
At lægge i toppen af scoreboardet er en anden sag, men det er heller ikke en menneskeret.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: FPS adapter PS4

Indlægaf Stougaard1980 » tors 22 sep 2016 21:39

Tak for svar.
K/D ratio er dog på ingen måde grund til dette. Spiller faktisk en del offline og vil også bruge en fps adapter til story mode i gta f.eks. Har bare mega svært ved at styre skidtet med en controller. Min søn på knap 7 år smadrer mig i alt. Ja så kan i vurdere hvor elendig jeg er med controller.. Og nej, han spiller ikke COD mv. Spiller hovedsageligt star wars battlefront som egentlig ikke er blodigt eller noget.
Kan da prøve disse fps freeks dimser inden jeg køber en adapter.
Håbede bare på et svar omkring hvilken adapter der var bedst.
Vh Stougaard
Stougaard1980
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Thisted


Re: FPS adapter PS4

Indlægaf Vreki » fre 23 sep 2016 06:46

Der er vist ikke så mange der bruger dem, så du er nok nødt til at kigge efter nogle internationale anmeldelser.

Men hvis du er ny konsol bruger så ville jeg stadigvæk give kontrollerne en chance.

Det tager noget tid at vænne sig til det, og præcisioen bliver aldrig det samme som på en pc.
Men det er mere afslappende end at sidde krummet over bordet med mus og keyboard, og spillene er tit baseret på at du har knapperne lige ved hånden.
Hvis du skal til mentalt at oversætte til keyboard taster dør du hurtigt.
Evt start med noget lidt mindre krævende end FPS.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron