Forum

Warframe

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Warframe

Indlægaf morfar » fre 21 feb 2014 16:01

Hvis du, ligesom Morten, er bange anlagt, så skal du vælge Loki, da han kan gemme sig hele tiden.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » fre 21 feb 2014 17:12

morfar skrev:Hvis du, ligesom Morten, er bange anlagt, så skal du vælge Loki, da han kan gemme sig hele tiden.


:lol:

Jeg elsker stealth!

Men hvis du gerne vil kunne dræbe alle fjender med et enkelt swipe, og stå og grine af dem imens de håbløst forsøger at dræbe dig med deres skud, så tag en Rhino ligesom morfar. :D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf morfar » fre 21 feb 2014 17:25

Morten Rask skrev:
morfar skrev:Hvis du, ligesom Morten, er bange anlagt, så skal du vælge Loki, da han kan gemme sig hele tiden.


:lol:

Jeg elsker stealth!

Men hvis du gerne vil kunne dræbe alle fjender med et enkelt swipe, og stå og grine af dem imens de håbløst forsøger at dræbe dig med deres skud, så tag en Rhino ligesom morfar. :D


Jeg elsker crowd control :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Dummiz » fre 21 feb 2014 17:49

Jeg ved ikke om det hjælper noget, men jeg bruger stort set aldrig min katana, rusher frem og bruger mit automat våben. Det er ikke fordi jeg gemmer mig så forfærdelig meget :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Warframe

Indlægaf morfar » fre 21 feb 2014 20:33

Når du engang når så langt, at du begynder at spille nightmare mode og bruger void keys, så kan du ikke bare rushe frem med din riffel.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » fre 21 feb 2014 20:55

Har samlet et par Tower II keys... Går ud fra at man skal være højt lvl og godt udrustet før man bruger dem?
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe

Indlægaf morfar » fre 21 feb 2014 21:11

Deezoned skrev:Har samlet et par Tower II keys... Går ud fra at man skal være højt lvl og godt udrustet før man bruger dem?


Første gang jeg prøvede en tower key med Zejfur, blev vi knust på få sekunder. Nu kan vi næsten klare tower defense II sammen uden andre. Næsten.

Jo højere lvl man bliver jo vigtigere er teamplay. Frost laver en frost kugle omkring tingen der skal beskyttes. Nova laver sin ring der fryser fjenderne. Rhino laver sit roar, så alle har 200% damage. Bliver man presset, fyrer man sine crowd control/ ultimative evner af. På den måde kan man komme rigtigt langt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » fre 21 feb 2014 21:23

Når man bruger en Tower defense II key, kommer man så ind på banen selv og joiner et party, eller skal man være i en gruppe inden? Vil jo være tåbeligt at joine solo så :)
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » fre 21 feb 2014 22:10

Deezoned skrev:Når man bruger en Tower defense II key, kommer man så ind på banen selv og joiner et party, eller skal man være i en gruppe inden? Vil jo være tåbeligt at joine solo så :)


Man kommer ind i en session til banen, og så skal man manuelt invitere folk til sin gruppe, før man starter. Der er hele tiden folk der skriver i chatten, at de søger folk til det ene og det andet.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf Lift-a-lot » lør 22 feb 2014 14:02

Hej folkens..er helt ny på dette forum og ganske meget ekstremt noob (hedder det overhovedet det mere?) til warframe. Men kunne godt være frisk på at spille det. Men som sagt...jeg er virkelig grøn :) Bare rolig...jeg render ikke i cirkler og skyder op i luften - er lige et par lvls. over dette stadie :D Add mig hvis I vil game.
Billede
Lift-a-lot
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Odense


Re: Warframe

Indlægaf morfar » lør 22 feb 2014 14:10

Hvis der er nogen der vil spille, er jeg klar nu. Skal ha lvld min Soma op til 30 så jeg kan få den potatoed.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » lør 22 feb 2014 14:24

Jeg er først retur igen i aften, men er klar på nogle baner så. Jeg er dog kun lvl 15 tror jeg, så der er nok ikke nogen af de store 30'ere som synes det er sjovt at lege med :)
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Warframe

Indlægaf morfar » lør 22 feb 2014 15:54

Hvis jeg kan lokke Zejfur med, så kan vi power lvl dig i en eller anden defense bane. Så er du lvl 20-25 stykker inden du ser dig om.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Warframe

Indlægaf Morten Rask » lør 22 feb 2014 15:55

Altid klar. :-)

Rettelse: Kom lige i tanke om, jeg har stadigvæk problemer med min router og Warframe. Ellers må jeg bare lige gøre som jeg gjorde før, køre den over 4G i stedet.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Warframe

Indlægaf Deezoned » tors 06 mar 2014 17:43

Jeg har en flok Tower Keys jeg gerne vil have brugt. Mon vi kan samle et hold af kompetente Warframe spillere som kan løbe nogle missioner og samle noget godt loot?
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster