Forum

Blood Bowl 2 kampe.

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Ubertracker77 » søn 03 jan 2016 12:42

Hehehe vent og se hvis du møder dvæge på et tidspunkt. Bare de er lidt skilled up, så har de alle guard og får stort set to terninger imod alle. Deres armor er høj og oven i det har de thick skull. Hvis det er en dværgplayer der ved hvad han laver, har han lige købt en bribe the ref inden kampen og med lidt snilde har han så sin deathroller på banen i næsten hele kampen. En deathroller har så vidt jeg husker 7 i styrke..
Men ja de er meget langsomme, og score maks 1-2 touchdowns pr. Kamp.
Men hvis de får skilt dit hold ad i først halveg, imens de stille og roligt laver en enkelt td. Så kan anden haleg godt blive lidt tough.

Når det er sagt, er jeg sku heller ikke så vild med dværge. Og spillede dem kun indtil jeg fik rullet etdobbeltslag og fik trofæet for dogde til en dværgspiller :).
Men jeg mindes ikke jeg var i store problemer, selv imod pvp. Men dværge bliver aldrig et - one turn touchdown team, sådan er det....
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » søn 03 jan 2016 14:30

Jeg har selv overvejet at prøve mig med et hold dværge. Jeg syntes de var lidt umulige og trælse at spille mod da jeg mødte dem styres af en AI. Man skal vel bare indfinde sig med deres begrænsninger. Syntes det var vildt da jeg spillede mod dem (human team) der kunne jeg (næsten) aldrig Dodge dem og så syntes jeg de slår syyygt hårdt :D (i det universet har jeg altid været vild med dværgene) :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Ubertracker77 » søn 03 jan 2016 17:47

De slår ikke hårde, men mener de har adgang til str skills og de fleste har jo tackle. Så de er svære at dodge fra, ingen mulighed for dodge reroll ;(
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » søn 03 jan 2016 17:51

Ubertracker77 skrev:De slår ikke hårde, men mener de har adgang til str skills og de fleste har jo tackle. Så de er svære at dodge fra, ingen mulighed for dodge reroll ;(


De skadede 2 af mine spillere hele kampen igennem. Det er derfor jeg nok syntes de slår hårdt :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Da Senzai » søn 03 jan 2016 19:42

Øv!

Så skete det endeligt! Jeg har tabt en kamp med mit Skaven Hold! Det tog tretten kampe og min record er er nu 11 Wins, 1 Draw og 1 Loss.

Det var mod Orcer og jeg tabte 2-0. Jeg led også tre stat-decreases i kampen. Jeg overvejer om jeg skal lave et nyt hold eller fortsætte. Jeg synes nemlig, at det har været ret sjovt at se, hvor mange kampe, jeg kunne gå uden at tabe. :mrgreen:

Dummiz skrev:De skadede 2 af mine spillere hele kampen igennem. Det er derfor jeg nok syntes de slår hårdt :D


Det lyder som om, at du slap billigt! Det her er fra sidste gang, jeg mødte et Dværge - hold.

Billede

Denne her kamp var også god - Det sjoveste er næsten, at jeg også har fået sendt to spillere ud for usportslig opførsel. Det må havde været en grim kamp - Vandt dog stadig 3-0!

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Gutschi » tors 28 jul 2016 01:15

Jeg er nybegynder og mangler nogen at spille med, er i friske?
Gutschi
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Da Senzai » lør 15 apr 2017 11:46

Hahahaa, jaaa! Hvor er det vigtigt!

Jeg har længe gået med en drøm om at spille Blood Bowl ígen, da det er superfedt! Ofte er det kun blevet ved tanken, da jeg var overbevist om, at det måtte være dødt online!

Igår aftes, der Yolo´ede jeg dog! Jeg købte det nye Norse Hold og hoppede online. Til min store positive overraskelse, så er der stadig liv i spillet! Jeg fik spillet 2 kampe inden klokken blev for mange. Som jeg vandt! xD

Kunne godt mærke, at at det er lang tid siden,at jeg har spillet det og lige skal ind i at have overblikket over banen igen.

HVor er et fedt, at Blood Bowl stadig spilles på PS4! :D

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg synes om Norse. De virker seje nok, men er ikke helte ligeså cool som Bretonia og Skaven, som jeg plejer at spille. De er også lidt noget andet :D

Jeg så også at Blood Bowl kun koster 89,- på Storen lige nu. Det er godt nok billigt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Da Senzai » søn 16 apr 2017 09:30

Indtil videre er jeg 4 sejre og 0 nederlag med mit Norse hold. Jeg har spillet mod 2 Skave, 1 Bretonnia, 1 Orc hold.

Ligenu kører det meget godt og jeg kommer ret langt på at hele mit hold starter med Block. Strategien er lige nu, at tæve deres spillere, få fat i bolden og så spurgte ned i den anden ende, mens jeg sætter et par screeninger.

Jeg vinder nu, men jeg tror, at det bliver meget svært, når jeg stiger i Team Value og møder hold som Orc, Chaos og Dværge.

Det eneste mit Norse kan er, at de har block. Deres bold-handling skills er virkelig meh... Hele holder har 3 i AG og en af spillerne har 2. Jeg holder vejret, hver gang, at bolden skal samles op og jeg har ikke engang en spiller med Sikre hænder.

Jeg tror bare, at jeg leveller mit hold rimeligt generic op. Så jeg bygger mine spillere til en rolle hver. F. eks. En med Dodge, der skal løbe med bolden. En med Strip Ball, Wrestle til at tage bolden og så videre. Sådan rigtigt generic.

Nu får vi at se!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Ubertracker77 » søn 16 apr 2017 10:41

Synes det lyder som en superkedeligt hold ;). Men hvis de er sjove at spille, så er det jo udemærket. Jeg synes det er super ærgeligt, at de tager penge for hvert ekstra hold ud over basis holdene. Det gør jo, at der ikke er så meget varation i holdene. Tror mange lige ville prøve et undead, nugle eller andre hold. Men 52 spir for et hold - come on.

Har Norse en eneste bigguy/special karakter?

Det overrasker mig lidt, at du kan holde stand imod et orc hold. Synes virkelig at et orc hold kan starte ledt ud med low rating, og det bliver bare vildere jo mere det stiger i rating. De eneste hold jeg var lidt træt af, at møde med mit orc hold var Chaos. I kampe imod Chaos hold fokuserede jeg bare 100 % på, at smadre dem så meget jeg kunne i starten. Men deres mutationkomboer med claw er bare led
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg

+1

Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Da Senzai » søn 16 apr 2017 10:59

Jeg er 5-0. Bankede lige et Chaos hold og vandt 2-0. Det var et low-level Chaos hold med 1 Warrior, mange re-rolls og Beastmen for resten. Deres Beastmen har samme stats som mig, 6 3 3 8, hvor jeg så kun har 7 I armor. Tilgengæld har jeg block. Det har de ikke.

Jeg synes også, at Norse er kedelige. Det kan ikke noget udover at ha´ block. Det er meget sjovere at spille Skaven eller Bretonnia, hvor man kan lave nogle sick plays. Jeg købte dem, fordi, at jeg tænkte, at Tematisk var det sjovt at spille Vikinger.

Jeg synes, at det er lidt sjovt at se, hvor mange kampe, jeg kan spille før, jeg taber.

Jeg tror, at den eneste grund til, at jeg vinder de her low Team Value kampe er at hele mit hold starter med BLock. Så snart jeg møder et tæskehold, der er levellet op, så er jeg sikker på, at jeg dør. Jeg har ikke mødt nogle Elvere endnu. Jeg kan ikke se, hvordan jeg skulle vinde over dem.

Mit Strategi er virkelig dårlig. Det er bare Charge modstanderen med bolden at all cost og så stille mænd i vejen, så modstanderen har svært ved at komme hen og hjælpe, der hvor bolden er. Og så bede til at "Block" er nok til at mine mænd bliver stående.

De gange modstanderen har fået noget op, der lignede en Cage, så fik min Big Guy lavet et hul - når min Big Guy har Claw, så er det ligemeget om du er er Greenskin eller Rotte :mrgreen:

Det eneste interessante ved Norse er, at de har to spillere, der starter med Frenzy.

De har også en Big Guy. Nemlig Yeti. Han har WIld Animal, Frenzy, Claw og Loner.

Ja. 52 kroner er crazy dyrt. Det er nok til, jeg ikke har tænkt mig at prøve de andre nye hold.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Foregående

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster