Forum

Blood Bowl 2 kampe.

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » lør 26 dec 2015 15:44

Jeg køber spillet her i overmorgen. Vil høre om nogle har lyst til at spille lidt kampe mod hinanden?

Jeg er jo helt på grundstadiet i spillet så jeg er nok kanon føde (med mindre terningerne er med mig) men det kunne da være sjovt at mødes over et lidt anderledes spil :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » lør 26 dec 2015 16:10

Mine orker er klar :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » lør 26 dec 2015 16:15

Lyder godt. Overvejer et human team. Har bare altid været vildest med humans i det univers :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » lør 26 dec 2015 20:34

Nå regner med at få det i aften i stedet for :)

Kom frisk folkene ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » søn 27 dec 2015 12:44

Har sendt dig en anmodning Dummiz :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » søn 27 dec 2015 12:58

Hepper har modtaget og accepteret :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » søn 27 dec 2015 15:22

Nogle der ved om der er andre hold at starte med som begynder end kun human og orc? Syntes der er en masse fede racer frem for de to først nævnte :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » søn 27 dec 2015 15:51

Startede med orkerne, men har nu lavet et human hold istedet, deres kaster, samt griber, der er rimelig mobile, giver en del muligheder orkerne ikke har.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Da Senzai » søn 27 dec 2015 20:12

Dummiz skrev:Lyder godt. Overvejer et human team. Har bare altid været vildest med humans i det univers :)


Bare vælg dem, du synes er sejest og så tag den derfra. Du er ny til spillet, så uanset hvad kommer du nok til at tabe de første par kampe. ^^;

Det mener jeg generelt man skal i alle spil - og ikke bare i Blood Bowl. Valg dem, man synes er fedest istedet for at gå efter de nemmeste/bedste figurer/racer/whatever! :D

Ellers er High Elf en mulighed. De har ridiculous gode spillere (Deres Catchere er nuts!) og de fleste af dem har en AV på 8, så de er ikke så skrøbelige som de andre High Movement/High Agility Hold. Ulempen er dog, at deres spillere er dyre at erstatte når de dør, og så har de ikke så mange spillere, der er gode til at tæve folk.

Chaos og Orker er nok de nemmeste at spille, da de kan komme ret langt bare ved at tæske modstanderens spillere og lave en mur rundt om bolden. Dværge er lidt i samme bold-gade, men kræver lidt mere tilvænning da de har korte ben.

Jeg spiller selv Bretonnia og er lige startet på et Skaven hold.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » søn 27 dec 2015 20:52

Da Senzai skrev:
Dummiz skrev:Lyder godt. Overvejer et human team. Har bare altid været vildest med humans i det univers :)


Bare vælg dem, du synes er sejest og så tag den derfra. Du er ny til spillet, så uanset hvad kommer du nok til at tabe de første par kampe. ^^;

Det mener jeg generelt man skal i alle spil - og ikke bare i Blood Bowl. Valg dem, man synes er fedest istedet for at gå efter de nemmeste/bedste figurer/racer/whatever! :D

Ellers er High Elf en mulighed. De har ridiculous gode spillere (Deres Catchere er nuts!) og de fleste af dem har en AV på 8, så de er ikke så skrøbelige som de andre High Movement/High Agility Hold. Ulempen er dog, at deres spillere er dyre at erstatte når de dør, og så har de ikke så mange spillere, der er gode til at tæve folk.

Chaos og Orker er nok de nemmeste at spille, da de kan komme ret langt bare ved at tæske modstanderens spillere og lave en mur rundt om bolden. Dværge er lidt i samme bold-gade, men kræver lidt mere tilvænning da de har korte ben.

Jeg spiller selv Bretonnia og er lige startet på et Skaven hold.


Siden dengang min kammerat købte spille ved den lokale spilpusher lige da det kom har jeg syntes lizardmen var møj fede. Så tror jeg prøver det team så :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » man 28 dec 2015 00:58

Jeg er gået igang Idag med toturial og i min anden kamp hvor jeg skal stille et hold og kæmpe mod et hold ork'er der vandt jeg 4-0 det syntes jeg selv er fint som newbie :) tog mig selv i flere gange og hoppe op af stolen i ren jubel da terningerne flere gange var til min fordel. Ganske underholdende spil :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » man 28 dec 2015 11:08

Dummiz skrev:
Da Senzai skrev:
Dummiz skrev:Lyder godt. Overvejer et human team. Har bare altid været vildest med humans i det univers :)


Bare vælg dem, du synes er sejest og så tag den derfra. Du er ny til spillet, så uanset hvad kommer du nok til at tabe de første par kampe. ^^;

Det mener jeg generelt man skal i alle spil - og ikke bare i Blood Bowl. Valg dem, man synes er fedest istedet for at gå efter de nemmeste/bedste figurer/racer/whatever! :D

Ellers er High Elf en mulighed. De har ridiculous gode spillere (Deres Catchere er nuts!) og de fleste af dem har en AV på 8, så de er ikke så skrøbelige som de andre High Movement/High Agility Hold. Ulempen er dog, at deres spillere er dyre at erstatte når de dør, og så har de ikke så mange spillere, der er gode til at tæve folk.

Chaos og Orker er nok de nemmeste at spille, da de kan komme ret langt bare ved at tæske modstanderens spillere og lave en mur rundt om bolden. Dværge er lidt i samme bold-gade, men kræver lidt mere tilvænning da de har korte ben.

Jeg spiller selv Bretonnia og er lige startet på et Skaven hold.


Siden dengang min kammerat købte spille ved den lokale spilpusher lige da det kom har jeg syntes lizardmen var møj fede. Så tror jeg prøver det team så :)


Jeg hader allerede de Lizard men, de er røv hurtige, og dodger alt :(
Jeg har mine Orker jeg har spillet 4 online kampe med 1-1-2 så ok start,
Så har jeg mine humans, jeg kun har spillet 1 kamp med, som jeg dog vandt: pt ligner det et hold der passer bedst til min stil, men vil forsøge et andet her til morgen, for at bare have lidt at gå ud fra, når jeg vil lægge mig fast på et hold.
tror jeg skal have prøvet et af elver holdene.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » man 28 dec 2015 12:20

Havde en kamp imod gnaverne dog AI styret, 5 skader til dem allerede inden midten af første halveg, så lærer man styrken ved brawling :D resten af kampen var uhyr nem, og endte også med en 4-0 sejr
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Trekamp » man 28 dec 2015 20:16

Dummiz skrev:Nogle der ved om der er andre hold at starte med som begynder end kun human og orc? Syntes der er en masse fede racer frem for de to først nævnte :D)


Først og fremmest: Jeg har ikke BB2 endnu, så jeg ved ikke, hvilke af de nævnte hold man kan vælge (hvor er det i øvrigt meget autentisk GW-agtigt, at man skal tilkøbe hold..) - udtalelser her er kun baseret på erfaring med brætspillet og FUMBBL.

Dværge og orker er gode begynderhold, da man ikke bliver straffet permanent for eventuelle fejl, p.g.a. deres høje AV (armor value).

Hvis det skal være lidt mere farverigt, er undead et forsøg værd, da de har mange forskellige spillertyper og de fleste har regenerate - hvilket igen redder dig (fra tid til anden) fra begyndertæskene.

Hvis man skal ud i et mere boldspillende hold, ville jeg nok vælge Dark Elves, da de er det AG 4-hold (AG=agility=boldspil fremfor tæsk) med højest AV.

Lizardmen ligger klart i den sværere ende, da man skal udvikle spillerne en del, før man får at se, hvad holdet egentlig kan. Du har en masse STR2-spillere, som har nemt ved at blive skadet og dine STR4-spillere har ikke block fra starten.

Håber det hjælper :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 29 dec 2015 04:41

Orcs all the way.

Med mulighed for 4 blitzere, 4 blackorcs og en troll. Så er der meget str bag det hold. Hvis du skal spille imod andre spillere. forslår jeg klart et hold, der kan holde til brawling. Det er muligt dine elvere kan lave et fancy kast eller to, men til sidst løber de ind i en røvful. Og hvis du først får 4-5-6 skader i en kamp, er det svært at lave et comeback.

Mine orker havde også en blitzer med 4 i agi, og orkernes passer er slet ikke så dumme. De starter med to skills og lvl hurtigt op, da du kan kaste frem og tilbage imens dine blackorks og troll smadre de andre spillere ;)

Desuden spillede jeg halvdelen af tiden imod Chaos, og hvis du ikke starter med at skade dem godt i starten af kampen. Kan det godt gå hen og bliver meget messy, da de kan lave en ond kombi af skills til brawling.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Næste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron