Forum

Blood Bowl 2 kampe.

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » tirs 29 dec 2015 13:29

Jeg nægter at tro på de procenter der står, 4 gange i træk er min store ogre gået i baglås, når jeg har skulle forsøge at blitz AI´en boldholder.. 83% mig i røven.
Det er ganske enkelt pisse irreterende. Hver gang jeg forsøger at samle bolden op med 67% kikser det, ofte også med reroll. AI kan samle den op, med den ene lave agi efter den anden.

Er det kun mig der oplever de ting ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Da Senzai » tirs 29 dec 2015 13:38

Ubertracker77 skrev:Orcs all the way..


Jeg prøvede mig også med et Orc-hold - men de passer slet ikke til mig! De tosser jeg havde på holdet kunne ikke gribe bolden om det så gjalt deres liv. Every-effin´ time, der skulle kastes, så tabte modtageren bolden. Det er sikkert fordi, at jeg ikke har ofret nok halflings til Nuffle! :mrgreen:

Jeg er godt klar over, at jeg bare skal lave et bur, men jeg nægter! Når jeg spiller bold, så er det fuld fart frem! :D

Tilgengæld er jeg blevet forelsket i Skavens! De er så fede og jeg er pt. 8 Wins og 2 losses + 2-3 draws. Jeg får dog maks dårlige nerver, hver gang, der en Mighty Blow idiot på vej ned for at Blitze en af mine Gutter Runners. Jeg kan slet ikke tåle det! :mrgreen:

Xainz skrev:Er det kun mig der oplever de ting ?


Velkommen til the Joy of Ameritrash spil. Jeg føler også tit, at jeg sidder og spiller mod verdens heldigste mand.

Jeg har også taget mig selv i at sidde og råbe af skærmen, når jeg slår dobbelt 1 på et Go for It (så meget, at jeg har købt Elvergræs til mit stadium), mens min modstander OBVIOUSLY klarer tre terninge-kast i streg uden at have et eneste re-roll i lommen.

Sådan er det at spille Blood Bowl.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Da Senzai » tirs 29 dec 2015 13:57

67% er også langt fra super-odds. Det betyder, at hver 3. gang, man forsøger, så går det galt.

Når jeg spiller Bretonnia, så ved Kick-off, der samler jeg altid bolden op som det sidste, efter, at jeg har rykket mine spillere i Position :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » tirs 29 dec 2015 14:00

Da Senzai skrev:67% er også langt fra super-odds. Det betyder, at hver 3. gang, man forsøger, så går det galt.

Når jeg spiller Bretonnia, så ved Kick-off, der samler jeg altid bolden op som det sidste, efter, at jeg har rykket mine spillere i Position :P


Det er nu engang det bedste odds jeg har, samler altid op som det sidste træk, og helst med min human thrower, der har sure hands.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » tirs 29 dec 2015 14:17

https://www.youtube.com/watch?v=OYuuE26q7dU

Den der skal dog lige ses, den vildeste turn around, vanvittigt held :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » tirs 29 dec 2015 18:16

De "procenter" har aldrig set skyggen af at passe, og det holder mit temperament ikke til,
Konceptet med spillet holder 100, udførelsen er dog pinlig og holder ikke det mindste,
Min store ogre får altid uden undtagelse timed sine strejker, til når den skal angrib boldholder.
Jeg stod dog helt af i sidste kamp imod en elver AI hold. Havde dannet cage rundt om deres boldholder, og havde ikke mindre en 4 der kunne lave dobbelt terning angreb. selv med reroll kom der ikke en eneste knockdown. tilfælde hell no,
Så det blev det sidste jeg prøver kræfter med det spil.

Og jeg kan på ingen måde anbefale folk at købe det, medmindre de ender med at patch det. sikke en omgang makværk
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » tirs 29 dec 2015 18:27

Xainz skrev:De "procenter" har aldrig set skyggen af at passe, og det holder mit temperament ikke til,
Konceptet med spillet holder 100, udførelsen er dog pinlig og holder ikke det mindste,
Min store ogre får altid uden undtagelse timed sine strejker, til når den skal angrib boldholder.
Jeg stod dog helt af i sidste kamp imod en elver AI hold. Havde dannet cage rundt om deres boldholder, og havde ikke mindre en 4 der kunne lave dobbelt terning angreb. selv med reroll kom der ikke en eneste knockdown. tilfælde hell no,
Så det blev det sidste jeg prøver kræfter med det spil.

Og jeg kan på ingen måde anbefale folk at købe det, medmindre de ender med at patch det. sikke en omgang makværk


Det var sku en kort karriere :D

Som flere folk siger i div. Youtube videoer så kan man ikke vinde hver gang og lige som man tror man har regnet spillet ud så har man det ikke alligevel. Der er ikke en måde hvor på man kan vinde hver gang uanset hvor god man er.

Har du prøvet med andre hold for at se om det er det samme?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » tirs 29 dec 2015 18:33

Procenter, kan ikke være andet end procenter. at ikke minde end 4 mand + et reroll ikke kan ende ud i en eneste knockdown er vanvittigt, og kan umuligt være tilfældigt.
til sidst i kampen havde jeg faktisk chancen for at vinde, men med 67% chance, kunne jeg ikke komme fri af min markering, heller ikke med reroll. Hvad er procenterne, på de ting sker i nøjagtig samme kamp. havde AI modstanderen, helt nede ved deres baglinie, cage rund om ham, han kan undvige 5 x 2 terninge angreb, løbe mener det var 10 felter, stille sig på midten, har min ogre der, der så nægter at angribe, og blot gå i stå, han løber så derefter direkte ned og scorer. Uheld ? på ingen måde, broken spil? helt sikkert.

Har intet problem med at tabe, men det der var en latterliggørelse, helt igennem grotesk måde, det system er bygget på.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Dummiz » tirs 29 dec 2015 18:55

Xainz skrev:Procenter, kan ikke være andet end procenter. at ikke minde end 4 mand + et reroll ikke kan ende ud i en eneste knockdown er vanvittigt, og kan umuligt være tilfældigt.
til sidst i kampen havde jeg faktisk chancen for at vinde, men med 67% chance, kunne jeg ikke komme fri af min markering, heller ikke med reroll. Hvad er procenterne, på de ting sker i nøjagtig samme kamp. havde AI modstanderen, helt nede ved deres baglinie, cage rund om ham, han kan undvige 5 x 2 terninge angreb, løbe mener det var 10 felter, stille sig på midten, har min ogre der, der så nægter at angribe, og blot gå i stå, han løber så derefter direkte ned og scorer. Uheld ? på ingen måde, broken spil? helt sikkert.

Har intet problem med at tabe, men det der var en latterliggørelse, helt igennem grotesk måde, det system er bygget på.


Husk altid på "hakuna matatta" :D det er kun et spil. Det er lige før man kan fornemme dit blod det koger når du skriver hehe
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Da Senzai » tirs 29 dec 2015 20:34

Xainz skrev:Procenter, kan ikke være andet end procenter.


Det er terningekast. 67% efterfulgt af 67% giver ikke 134% chance for, at dit kast lykkes. Jeg havde en kammerat, der fejlede 5 Lore Checks i streg i Eldritch Horror (brætspil) i Fredags og idag havde vi en, der ikke slog et eneste skjold på 8 terninger i Arcadia Quest (også et brætspil). Det var nuts, men den slags sker.

At to ting går horribelt galt i en Blood Bowl kamp er ikke uhørt. Jeg har set værre.

Tag en pause og kom tilbage til spillet senere. Jeg er oppe på omtrent 250 kampe og har ikke oplevet problemer med terningerne og jeg tror ikke at udviklerne har rigged spillet til kun at fucke med dig og dine rolls :)

Jeg forstår godt, at du er frustreret, men jeg er meget uenig i at spillet er brokent.

Dummiz skrev:Har du prøvet med andre hold for at se om det er det samme?


Jeg er mere spændt på om det er anderledes, hvis der bliver spillet Online. Alle mine kampe har kun været online, da jeg synes, at det er utroligt tamt at sidde og spille Multiplayer spil mod en AI.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » tirs 29 dec 2015 20:55

Da Senzai skrev:Det er terningekast. 67% + 67% giver ikke 134% chance for, at dit kast lykkes. Jeg havde en kammerat, der fejlede 5 Lore Checks i streg i Eldritch Horror (brætspil) i Fredags og idag havde vi en, der ikke slog et eneste skjold på 8 terninger i Arcadia Quest (også et brætspil). Det var nuts, men den slags sker.

At to ting går horribelt galt i en Blood Bowl kamp er ikke uhørt. Jeg har set værre.

Tag en pause og kom tilbage til spillet senere. Jeg er oppe på omtrent 250 kampe og har ikke oplevet problemer med terningerne og jeg tror ikke at udviklerne har rigged spillet til kun at fucke med dig og dine rolls :)

Jeg forstår godt, at du er frustreret, men jeg er meget uenig i at spillet er brokent.


At 2 x 67% rolls, ikke er 134% chance, tror jeg 99% af jordens befolkning ved :P
Men tager man alle episoderne i den kamp, så burde det ganske enkelt ikke være muligt.
Jeg er helt indforstået med, at man misser nogen af de nemme rolls her og der, men at kun få pile og dødningehoveder, på 5 x 2 terninge kast er bør ganske enkelt ikke være muligt, vis man lægger det sammen med alt det andet lort det skete i den kamp.
At man skal kunne være så uheldig, i næsten alle sine rolls, i en enkelt halveg imod en AI modstander lugter langt væk.
De eneste rolls jeg rent faktisk fik, hvor jeg kunne angribe, var ligegyldige og ufarlige steder.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 29 dec 2015 21:19

Hehe no offence, men skal vi ikke lige ligge sølvpapirshatten væk.

Jeg har spillet campaign og 8-10 + AI kampe, og ellers kun mod andre personer. Jeg har vel spillet 75+ kampe, og jeg har satme set nogle uheldige stimer. Har sågar vundet kampe på, at min modstander har slået triple skulls 2 gange i streg og jeg herefter har skadet deres dræber minotaur. Det giver som regel et ragequiet win ;). Men har også nogen gange siddet og bandet over dobbelt 1'er og triple skulls, men sådan er gamet. Jeg tror simpelthen ikke på de har rigged terningerne, hvorfor skulle de det ? Det giver jo ingen mening, og hvis de har er det jo det samme for alle. Medmindre der er en gamedeveloper der har er horn i siden på dig ;)

Bare lade spillet ligge lidt, og måske prøve et nyt hold. Nogen gange render man også bare ind i et ondt ondt chaos killer hold, og så må man bare bruge en del kampe på at komme ovenpå igen eller starte nyt hold. Specielt hvis man spiller et agi hold.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg

+1

Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Xainz » tirs 29 dec 2015 22:33

" Nogen gange render man også bare ind i et ondt ondt chaos killer hold "
Det er sådan set det jeg lige har overvejet, at været ret ligeglad med scoren, blot forsøge at skade og med lidt held dræbe modstandere, og så lvl spillere på den måde.
Så hvis jeg giver spillet en chance til, på et tidspunkt, så bliver det helt sikkert på den måde.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Da Senzai » tirs 29 dec 2015 23:07

Kaos, hvor originalt.

:mrgreen: !
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Blood Bowl 2 kampe.

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 29 dec 2015 23:11

Har også lavet et chaoshold, ikke kun til smadre også hvor de får lidt skills til at score. Det er et ok hold og mutations er gode. Chaoswarriors har også rigtig gode stats, så når de begynder at få nogle skills er de ret gode.
Men synes nu de skulle fjerne den døds kombo af claw, mighty blow og pilling on, det er simpelthen altødelæggende at rende ind i en spiller med sådan 3-4 dræbermaskiner.....
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron