Forum

Søger madden NFL 17 spillere

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Dummiz » tors 08 sep 2016 11:09

Finder der overhoved nogle herinde der gamer madden NFL 17? Savner danskere at spille mod og jeg kan bare ikke finde nogle overhoved. Så skriv gerne herinde hvis du også er vild med madden 17 og vil game lidt.

P.S er noob så bare rolig haha
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Dumbster » tors 08 sep 2016 14:15

Sidder da selv og spiller det for tiden :)
Mit PSN er vist "Dumbster"
Kommer ikke på i dag men ellers er det Madden der kun spilles for tiden - dog mest MUT.
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Re: Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Dummiz » tors 08 sep 2016 19:17

Gad godt at komme igang med MUT. Men har ikke styr på samtlige spiller pladser endnu så jeg er lidt tilbageholdende med det :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Dumbster » tors 08 sep 2016 19:20

Havde jeg heller ikke (og stadig i tvivl om ting) men MUT hjælper klart til forståelse af positionerne når man har spillet lidt.
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Re: Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Dummiz » tors 08 sep 2016 19:22

Så tror jeg sku jeg starter et team :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Snowflake » fre 09 sep 2016 14:13

Har spillet Madden de sidste mange år, men har desværre ikke købt 17'eren i år. Ved min spilletid falder når Fifa kommer.
Men MUT er virkelig en fed måde at spille på, og samtidig en fed måde at lære spillet og de forskellige positioner bedre at kende.

Hvordan er Madden 17?
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Dummiz » fre 09 sep 2016 18:39

Snowflake skrev:Har spillet Madden de sidste mange år, men har desværre ikke købt 17'eren i år. Ved min spilletid falder når Fifa kommer.
Men MUT er virkelig en fed måde at spille på, og samtidig en fed måde at lære spillet og de forskellige positioner bedre at kende.

Hvordan er Madden 17?


Syntes det er virkelig fedt. Kommentatorne er mere "livlige" og kan huske tidligere plays i din kamp og kommentere på det. De er federe og mere levende at høre på. Plus dine løb plays er blevet sjovere og federe da du meget bedre kan styre sine spillere og selv finde de små huller du vil løbe i. Virkelig fedt spil :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Dumbster » lør 10 sep 2016 08:06

Ja løbespillet er blevet langt sjovere! Har endnu ikke givet mig i kast med Franchise-mode, men det skulle også have fået en stort løft.
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Re: Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Dummiz » lør 10 sep 2016 10:24

Jeg henter min bettebror Idag han er også vildt med madden (vi ser Superbowl sammen hvert år) så står den på madden dagen lang :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Søger madden NFL 17 spillere

Indlægaf Dummiz » tirs 13 sep 2016 22:12

Så sidder man efter man har fri fra arbejde og vil spille lidt MUT. Så er der vedligeholdelse på PSN. Så kan ikke log ind på EA. Øv nok. :(
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster