Forum

GR wildlands

Aftal mødested og mødetidspunkt!

GR wildlands

Indlægaf Racermus » tirs 21 feb 2017 22:21

Hej pslifere!

Er der nogen som er friske på at teame op til noget wildlands når det går online i morgen med den åbne beta?

ADD: Rashidovic
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: GR wildlands

Indlægaf Cena » fre 24 feb 2017 09:59

Jeg hentede den åbne beta i går og prøvede at komme på, men fik at vide at serverne ikke være tilgængelige :( Det var endda på trods af jeg kunne se at Nico sad og spillede!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: GR wildlands

Indlægaf Sethos » fre 24 feb 2017 11:20

Cena skrev:Jeg hentede den åbne beta i går og prøvede at komme på, men fik at vide at serverne ikke være tilgængelige :( Det var endda på trods af jeg kunne se at Nico sad og spillede!


Du er ikke værdig :(
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: GR wildlands

Indlægaf Cena » fre 24 feb 2017 12:02

Sethos skrev:
Cena skrev:Jeg hentede den åbne beta i går og prøvede at komme på, men fik at vide at serverne ikke være tilgængelige :( Det var endda på trods af jeg kunne se at Nico sad og spillede!


Du er ikke værdig :(


Jeg ved det godt Sethos :? Jeg må åbenbart kun spille langhåret og intet andet!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: GR wildlands

Indlægaf Lildk » fre 10 mar 2017 13:58

Nogen som er friske på team up så er jeg på king_Liller
Jeg er selv 32år
Lildk
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Valby


Re: GR wildlands

Indlægaf ikkNico » fre 10 mar 2017 14:42

Cena skrev:Jeg må åbenbart kun spille langhåret og intet andet!

Det gør du til gengæld godt <3
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: GR wildlands

Indlægaf Trekamp » fre 10 mar 2017 16:16

Jeg er på fri fod i Bolivia. Jeg er ham, der ligner Burt Reynolds!

Klar på co-op, har headset, 34 år gl. og relativt venlig.

Add mig gerne :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: GR wildlands

Indlægaf baunevej » søn 12 mar 2017 12:34

Jeg kunne også godt være med på lidt coop, står ellers over for et valg om og bytte det væk, men måske det skulle have en chance i coop, mit psn er Stoneclawdk. Er næsten altid klar om aftenen til hverdag, og svingene tider weekend
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: GR wildlands

Indlægaf morfar » søn 12 mar 2017 13:31

baunevej skrev:Jeg kunne også godt være med på lidt coop, står ellers over for et valg om og bytte det væk, men måske det skulle have en chance i coop, mit psn er Stoneclawdk. Er næsten altid klar om aftenen til hverdag, og svingene tider weekend


Du skifter jo navn som jeg skfter underbukser :-)

Blev du træt af det gamle?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: GR wildlands

Indlægaf baunevej » søn 12 mar 2017 13:47

morfar skrev:
baunevej skrev:Jeg kunne også godt være med på lidt coop, står ellers over for et valg om og bytte det væk, men måske det skulle have en chance i coop, mit psn er Stoneclawdk. Er næsten altid klar om aftenen til hverdag, og svingene tider weekend


Du skifter jo navn som jeg skfter underbukser :-)

Blev du træt af det gamle?


Hehe

Nej, har haft et par år, med pause fra spil af flere årsager, men er nu vendt tilbage med den fulde spillyst igen :), startede ud med Pc og Xbox, men playstations eksklusive trækker for meget så måtte købe sådan en også :). Det gamle brugernavn gav jeg væk, da jeg ikke troede jeg fik lysten igen, og følte ikke spillene skulle gå til spilde :). Spiller hverdag, og har gjort det i et halvt år. Playstationen er dog kun et par uger gammel.
Må jeg tilføje dig hvis du er frisk på og spille somtider, godt nok længe siden, men det var sgu tider med resident evil 5 :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: GR wildlands

Indlægaf morfar » søn 12 mar 2017 13:54

baunevej skrev:
morfar skrev:
baunevej skrev:Jeg kunne også godt være med på lidt coop, står ellers over for et valg om og bytte det væk, men måske det skulle have en chance i coop, mit psn er Stoneclawdk. Er næsten altid klar om aftenen til hverdag, og svingene tider weekend


Du skifter jo navn som jeg skfter underbukser :-)

Blev du træt af det gamle?


Hehe

Nej, har haft et par år, med pause fra spil af flere årsager, men er nu vendt tilbage med den fulde spillyst igen :), startede ud med Pc og Xbox, men playstations eksklusive trækker for meget så måtte købe sådan en også :). Det gamle brugernavn gav jeg væk, da jeg ikke troede jeg fik lysten igen, og følte ikke spillene skulle gå til spilde :). Spiller hverdag, og har gjort det i et halvt år. Playstationen er dog kun et par uger gammel.
Må jeg tilføje dig hvis du er frisk på og spille somtider, godt nok længe siden, men det var sgu tider med resident evil 5 :D


Ja, tilføj endelig. Tror dog ikke vi kommer til at game ret meget Wildlands, da jeg er forholdsvist langt i det. Det er dog et ekstremt fedt spil syntes jeg. Klart sjovesti Coop.

Husker godt nogle af vores uendeligt mange gentagelser af steder vi døde i RE5.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GR wildlands

Indlægaf Trekamp » man 13 mar 2017 09:50

Hvem er frisk i dag? Kan ca. fra kl. 10 til engang i aften. Hurra for halsbetændelse!

Jeg er ikke synderligt langt, så områder med 3 skulls og opefter er go :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: GR wildlands

Indlægaf Trekamp » tirs 14 mar 2017 19:16

Jeg ved godt, det næppe skal postes hér, men jeg har opdaget noget snedigt; man kan bruge dronen til at markere morterangreb. Juhu!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: GR wildlands

Indlægaf ikkNico » tors 16 mar 2017 23:57

Når i nu alligevel er i gang med at spille sammen, så tag 'Pull! Shot an enemy chopper out of the air with a mortar' trophy på den nemme måde.

Stjæl en helikopter, start et mortar angreb på den og få den i luften inden granaterne rammer ... Den behøver nemlig ikke blive styret af en fjende ;)

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar


Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron